Hihi haiii ik ga mijn bed ook op zoeken, het is altijd maar weer een verassing hoe laat alissa wakker wordt. Om 5 uur of om 8 uur?? We zien het wel, ze sliep in ieder geval meteen na de fles, dus om half 9 al in diepe slaap. .. dat is normaal wel anders..
Herkenbaar,ons meisje is begin van de maand 2 geworden en wil alles zelf doen en als het niet lukt of je wil haar helpen dan begint ze echt te krijsen.kende het niet want had daarvoor alleen jongens en een meid is toch heel anders.
ff inbreken vanaf mijn vakantie! we hebben nu pas internet... dus ff snel! vakantie is tot nu toe super, lekker genieten met ons kleine ventje, alleen jammer van t weer! Joosje, je ziet dr goed uit meid! nu wil de rest ook nog ff op de pc, dus morgen ben ik dr pas weer ff! Oh ja, en mn vriendinetje met de ivf poging, heeft vanavond, 10 dpo, positief getest!!! DOEIII
Meiden met de kids die doorslapen.... Krijgen hun flesvoeding? Ik geef volledig borstvoeding. Dan is het nog normaal dat ie 's nachts komt toch? Ik wil ook wel dat ie doorslaapt, maar als ik de speen erin druk word ie echt pissig! Dat pikt ie dus niet.
Nou, hier het resultaat van mijn projectpoging: 23:00 uur papfles gegeven en ja hoor, zoals ik al dacht kwam hij om 02:30 uur. 10 min. laten gaan, erheen en speen erin. Hij accepteerde dat!!!! Maar na een half uur weer mekkeren, huilen... Na 10 min. erheen, speen erin en ja! Hij accepteerde het weer! Uiteindelijk tot 05:00 uur nog 2x eruit geweest voor de speen en toen kwam hij pas om 07:00 uur. Toppie! Ben zo trots op hem! (Veel denken waarschijnlijk pfff 4x eruit is vaak...) Maar hij heeft dus niet gegeten!!! Dus hij kan het wel, is waarschijnlijk een gewenning ofzo. Vannacht gaan we het weer zo doen, net zolang dat hij het in de gaten heeft dat het toch geen zin heeft om te gaan huilen. En weetje? Echt huilen was het niet eens... Want ik sliep er soms ook gewoon bij in. En als hij écht huilt, dan kan ik dat niet hoor... Super hè?! Het kost ff wat geduld ja, maar ik denk dat het gaat lukken! Kelly, wat supercalifragilisticexpialidocious dat het gelukt is bij je vriendin!!!!!! Jippie!!!!! En fijne vakantie verder nog!
Wat fijn, dat Niek geen flesje meer nodig had! Tis gewoon ff door de zure appel heen dus de komende dagen! Hier krijgt Roann nu sinds 3 dagen, 4 voedingen en hij oet t er super op! Krijgt om 21 uur de laatste fles en ligt nu nog te pitten! Ja, ben zo blij voor mn vriendinnetje, maar durf nog niet te hard te roepen, want ze zit nog voor NOD. Dus nog ff afwachten! Maar ze had wel een hele mooie streep op dr test staan, dus ik denk dat t wel goed zit! Heeft ze ook wel verdient, na een dikke 2 en een half jaar! Heb ik verder nog wat gemist??? Weer meiden die de eerste werkweek erop hebben zitten... bleh, moet er nog niet aan denken om heel eerlijk te zijn! Ik heb nu nog een maand, maar dat vind ik nog te kort!
Lekker joh Kelly, dat hij nu nog ligt te slapen... Ik wil toch wel beetje het vroege ritme erin houden, moet woensdag weer beginnen met werken, Ik denk dat het ook wel goed zit bij die vriendin van je, ze test niet zomaar positief natuurlijjk, spannend en wel verdiend inderdaad!
Lilage = Ilse Jongemamainspe = Renate Princi = Joosje ZonnetjeE = Evelien Gepke = Gaby Trieske = Patricia Miracles = Kelly Miss Moneypenny = Marleen Lara = Farah Wenneke = Wendy Flex = Wilma Bloempjuh = Melissa Lautjuh = Laura (denk ik) Robijntje = weet ik niet eigenlijk..... Jessica = Jessica Suusje = Kitty Lydia = Lydia Heb ik nog iemand vergeten???
goodmornig ladiesssss Kelly, wat super voor je vriendin, hopelijk blijft het goed gaan!!! En mag ze en hele fijne zwangerschap hebben... Mijn zusje is net ook weer de mmm ingestapt voor de 2e, ik hoop dat het snel mag lukken bij haar.....Bij de vorige heeft het 5 jaar geduurd Niek is dus braaf geweest vanacht, nog fftjes en je kan doorslapen, HEERLIJK Kitty, ook mijn bv kindje slaapt niet door. VOlgens mij zijn het inderdaad allemaal flesvoedingen, en dan de papfles voor het slapen gaan, Met BV is het altijd maar afwachten hoeveel ze binnenkrijgen, en de borstvoeding is sávonds zowiezo minder dan sóchtends. Maar ooit komt het bij ons ook (hoop ik) Het is hier weer winter wonder land, het sneeuwt nou ook hele grote vlokken. Ben het eerlijk gezegt een klein beetje beu, ik hoop dat het over een maand niet meer sneeuwt, dan moet ik weer gaan werken en best een stukje rijden.....
Hallo meiden Hier is het erg druk.Ik heb een nieuwe baan en het gaat super. Ik moet nu elke avond administratie doen voor lijnbussen.Veder loopt mijn borstvoeding helaas terug maar ik blijf er voor knokken. ze krijgt nu bij voeding. Al weer bijna 3 maanden wat gaat het hard. Het is onwijs lief meisje en ik geniet zo van haar. meiden fijn weekend en moeder van roan minke is 6310 en zit in maat 3. bibi2009=Sarina
Lilage = Ilse Jongemamainspe = Renate Princi = Joosje ZonnetjeE = Evelien Gepke = Gaby Trieske = Patricia Miracles = Kelly Miss Moneypenny = Marleen Lara = Farah Wenneke = Wendy Flex = Wilma Bloempjuh = Melissa Lautjuh = Laura (denk ik) Robijntje = weet ik niet eigenlijk..... Jessica = Jessica Suusje = Kitty Bibi2009 = Sarina Lydia = Lydia
lautjuh = inderdaad laura . Hoe raadde je dat zo hahaha Hier lag nils om 20.00 uur te slapen tot 05.00 en daarna van 05.30-09.00!!! Jeeeej. Mag hij altijd wel doen. Lydia wat goed van Niek! Ik denk inderdaad dat het gewoon zijn ritme is om rond 02.30 weer te komen. Als je dat ritme doorbreekt slaapt hij snel genoeg door denk ik.
Wauw! Dat is lekker Laura! 9 uren achter elkaar, fijn toch??!! Oh, enne..... Van je naam heb ik lang over na moeten denken, maar dit was uiteindelijk mijn conclusie... Goed hè? Hahahaha! Soms hebben de ladies namen die niks met hun nickname te maken hebben, dus je weet het nooit!!!
goedenmorge meiden had gister geen internet meisje wort woensdag met spoed geholpen aan buisjes. oor zwaar ontstoken en ivm met niet drinken. verder zijn ze allebei verkouden dus veel wakker en niels spuugde vannacht ook alles onder dus drukke boel hier