ja baal echt van die dokter want ik wist gewoon da ze iets mankeerde want normaal is ze harstikke vrolijk ,maar hopen dat t beter gaat als ze buisjes heeft
lydia wat goed!! en nu t een weekje volhouden meid!!! Lara idd borstvoeding..nu krijgt sep wel vaan savonds of snachts een flesje met meestal afgekolfde melk maar dan drinkt ie gewoon wat nodig is.. ach joh echt t komt vanzelf. Seps ritme was vannacht half 9, half 2, half 5, en half 8 das wel een beetje veel.. maar wel drinken en weer slapen en alleen speen is krijsen, drinkt ook gretig aan de borst dus heb echt t idee dat ie t nog nodig heeft die voeding. Kelly lekker dat je aan t genieten bent. wij gaan 5 maart een weekendje port zelande doen! En april met groep vrienden naar de ardennen..leukleukleuk!
Ach ik vind het ook niet erg dat hij 's nachts nog komt. Waarom zou een kindje 's nachts niet wakker mogen worden om een voeding? Ik vind het nog wel gezellig ook
Ik had dat ook, hihi. Mijn laatste feestje was dus euphoria in 013. Januari vorig jaar. Ik werd die dag ongesteld en wist dus zeker dat ik niet zwanger was. We zijn toen echt helemaal los gegaan. Waarschijnlijk heeft dat goed gedaan want de volgende maand was ik zwanger... Ja en die sfeer mis ik ook joh. Je vind dan iedereen lief en houd van iedereen, hihi. Normaal rookte ik niet maar in zo'n nacht gingen er wel 2 pakjes doorheen... Oh, en er komen nog veel meer herinneringen boven maar die bespaar ik je maar. Komend jaar wil ik heel graag naar Extrema. Dan heb ik tenminste nog een nacht om bij te komen en ben ik weer helemaal fris om ons mannetje op te halen. Wie gaat er nog meer??????????????????
Er is een topic over 'nog niet doorslapen' geopend en daar gaat het er heftig aan toe!!!!! Ze kunnen het daar niet echt met elkaar eens worden....
het gaat er hard aan toe maar sommige proberen op hun manier het betse voor hun kind te doen,ik laat niels ook altyd effe huilen moeilijke slaper maar ja anders valt ie niet in slaap hahah. iemand nog intresse in nieuw zwempakje 62/68 van lief
Hmja of dat eens worden moet dan...gewoon doen wat je zelf denkt dat het beste is toch? Mara kwam vanmorgen om half 5, half 6, 6 uur en toen 7 uur. Komt omdat ze verkouden is denk ik. Steeds speentje er in en dat wilde wel. Maar jee, voor je nachtrust als je gewend bent gewoon door te kunnen slapen tot half 8... Vanavond een uitje op haar kamer... Lydia, ik heb aan je gedacht toen ik steeds uit bed naar Mara's kamertje strompelde om de speen er te puzzelen..... Kelly, welcome back!!!!! Super van je vriendin en heb je het fijn gehad in zeeland? Ging met Roann ook alles goed? YouTube - Martini Moments - Caro Emerald - A Night Like This.mp4 Dit vind ik dan een lekker liedje...en dan wil ik ZOMER!!!!! Ze komt 27 maart in 013....zou ik dat regen die tijd al uithouden? Staan enzo.... Toch eens over nadenken. Ik ga ook proberen met een vriendin naar de 9 maandenbeurs. Zij is 6 weken voor mij bevallen en heeft een horrorbevalling gehad. Ze loopt dus ook niet zo makkelijk en dus grapte we al dat we wel een rolstoel mee konden nemen en dan om de beurt duwen en zitten . Wenneke, veel beterschap!!!
Wendy, ik laat Niek ook ff jammeren / huilen voor het slapen gaan hoor... Soms ga ik hem troosten en dan gaat hij nóg harder huilen. Dan wil hij waarschijnlijk niet getroost worden, maar ff wat dingen verwerken ofzo. (Denk ik dan maar...) Leuk zwempakje, maar liet hem aan Niek zien en hij keek me aan zo van: "Ben je gek? Ben geen meisje???!!!!!"
Joosje, wat sneu voor Mara... Hopelijk knapt ze snel op. En dat nummer, wel lekker ja... Weer eens wat anders voor mij, hihi. Word er wel vrolijk van, lekker muziekie voor een zomerse dag op het terras met een lekker wijntje en dan maar mensen kijken, hihi!
Ja zo'n muziekje is het wel hè! Jee zoals jij dat beschrijft....DAT WIL IK! NU! Tja Mara verkouden, ze heeft het nog lang volgehouden terwijl wij allebei om haar proeste en snotterde.... Wel zielig zo'n kleintje....hoewel...volgens accepteert zij het gewoon en vinden vooral wij het erg en zielig... Lydia, zou goed kunnen van dat verwerken. Mara doet het ook af en toe als ze bij ons zit een tijd...gaat ze huilen en dan leggen we haar in de box of kinderwagen en dan is het goed...zo van ik wel ff RUST.... Haha...NU EVEN NIET!!!
Hahahaha, ik lig in een deuk... Een stelletje Friezen hebben een nummer over een stratemaker gemaakt... YouTube - De Doelleazen Ft. Bricquebec - Strjitlizzer
Hoi, zo even gelezen allemaal, heb de lijst gelijk opgeslagen hahaaha hebben jullie dat ook dat er mensen mee lezen met jullie, hier kwam ik daar achter. reageer strask even, want luuk hefet dnek ik een regeldag, kan er dus ook nog bij. Mijn dochter gaat eindelijk eten na 7 dagen en drinken gaat ook eindelijk betr. Zo blij, hoeft ze niet naar het ziekenhuis. gr Gaby
Meelezen, hoe bedoel je Gaby??? En gelukkig dat het nu beter met je dochter gaat... Niek was gister ook zo moeilijk, ik dacht daar gaan we, regeldagen!!! Maar vandaag is hij weer poeslief... Hoe lang duurt 1 zo'n sprongetjes eigenlijk???? ><><><
Hey meiden Ik laat mijn koppie ook maar weer eens zien hier! Hmm de andere topic gesloten... Das apart... Hoe is het hier?? @lydia Onze joey doet ong. een week over een sprong Onze joey jengelt ook een kleine 5 min als hij gaat slapen Soms is ie zo moe zoals vanmiddag dat hij niet jengelt maar ineens *snurk* weg is haha Nou even bijlezen
Hier duurt een sprongetje ongeveer 2 hooguit drie dagen. Hier is er net een begonnen. meelezen, nou dan gaan ze je gangen na via zwangercshapoagina en de berichten die je hbet verzonden. Nou ja heb toch niets te verbergen. wat hadik vanmiddag ook alweer gelezen, mmmm ben het echt even kwijt. Fijne avond dames. Mijn dochter is eindelijk weer begonnen met eten. Hehehe mocht ok wel na 7 dagen. Drinken deed ze el, maar niet veel en ik deed er dan stiekem ORS doorheen, maar ja proefde ze dus soms wel. Nu heeft ze vandaga toch wel wat op. Niet veel, maar het begin is er. Had ik dit niet al eerder getypt, nou ja weet het niet meer dus doe het maar gewoon gr Gaby