Was mijn kleur die ik al had heb het alleen laten knippen maar het oogt idd wel anders hoor. Thanx voor het compliment
nou ik lieg niet, da heb je ee mooie kleur van jezelf. Heb je ook van jezelf zo lekker steil haar hier heel veel slag waar ik soms gek van wordt gr Gaby
fijne avond meiden hier ligge 2 kids weer ziek op bed snot komt aan alle kanten eruit hahah. mannetje moet dalijk nog weg met ze kameraad vind maar niks pfff met dat weer,en hy rijd niet zelf en die kameraad weet ik van da ie zuipt en rijd dus heb het nu niet meer zo. verder 1week tussen gezeten en nu weer ongi pfff. ga lekker op de bank effe rusten want er zullene r vannacht wel een paar wakker worden hahah.fijne avond
ik zeg doe voorzichtig zegt die kameraad ja zal wel moeten want die auto slipt meteen ik zeg tegen man neem dan onze auto nee moet niet zo zeiken ,komt schoonpa aan deur die zegt ook met zo n weer moet je thuis blijven man heeft zelf geen telefoon mee dus die krijget de wind van voren als ie thuis komt manne soms:x sorry moest effe kwijt vind da ie soms ze verstand moet gebruiken
Huh? Waar is iedereen?? Wenneke is je man heel thuis gekomen? Leuk Evelien, je haar dus...! Marleen....ja we hebben dat fisher price speelkleed uit de aanbieding gekocht. Thanks for that! Hoest verder? Kelly ben je alweer terug? Ilse...haaaaai, was leuk aan de tel! Lydia, hoe ging het vannacht met doorslapen? Mara heeft vannacht gewoon weer doorgeslapen. Lekker wel na vier van die rare nachten . Een paar gilletjes om een uur of drie maar dat was een droom denk ik...
hooooi, even snellio, want ga zo met dinnetje naar bruidsbeurs Ehm, lau, doorslapen, je moet echt niet teveel verwachten hoor, als je alles hier zo leest, want eerlijk gezegd sta ik er ook van te kijken dat er zoveel kids zo snel doorslapen! Dat is eerder uitzondering dan regel! Je kan proberen de nachtvoeding eruit te halen door idd de speen te geven of eens met tijden te varieren...maar het moet ook echt uit je beeb zelf komen....dus hang je niet teveel op aan wat je hier hoort en leest, want dat is super, maar nogmaals geen gewoonte! Milo slaapt nu ongeveer van 8 uur 's avonds tot 7 uur, half 8 's morgens, maar ook daar ben ik verbaasd over hoor! Evelien, mag ik ook op hyves kijkne????? Joos, was inderdaad gezellie aan de tel! Was echt een uur! hihihi Kelly, wat gaaf! Super goed nieuws! Hopen dat het goed blijft gaan!! Ehm....o ja, reporting for duty Ilse: 24-01 67,4 kg 31-01 66,3 kg we gaan vooruit! En ik wil ook even zeggen dat ik trots ben op mijn vent, want die vind het soms wel echt lastig, maar is ook al bijna 3 kilo kwijt in 2 weken!!!
Goeiemorgen meiden! We zitten nog steeds in CP, morgen vertrekken we naar huis. Met Roann gaat t super, heb me druk gemaakt om niks! Hij slaapt goed in t campingbedje en is hier geswitched van 5 naar 4 voedingen, dus... no problems! Over t algemeen vind ik port zelande trouwens wel tegenvallen tov andere parken, zoal heihjderbos en kempervennen... maar we amuseren ons goed! Ilse, you go girl, met je kilootjes! Denk dat er hier deze week wel iets is aangekomen... ipv eraf... maar ja, dinsdag ga ik er weer tegenaan! Joosje, hoe is t met Mara dr schoudertje? Viel me net ineens in! Nou, ben dr weer vandoor, lekker ontbijten...
morning ladiessss Kelly zou 8 dagen gaan toch? Ze heeft internet in het huisje en is waarschijnlijk nog lekker aan het genieten daar. in dat o zo mooie zeeland en Ilse, netjes hoor, en ook voor je man, wel fijn dat hij meedoet. En de bruidsbeurs, leuk leuk! Joosje, fijn dat Mara weer lekker geslapen heeft. Is voor papa en mama ook wel lekker Wenneke, mannen, af en toe....... maar is hij weer veilig thuis? Evelien, een hele metamorfose, mooi! Lydia, ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is vanacht. Ik was het ook van plan om een tutje te geven vanacht, maar mevrouwtje had echt honger. Dus ze heeft om 01.00 en om 05.00 weer een voeding gehad. Om 8 uur was ze weer wakker,en hoopte dat ze weer lekker ging slapen na de voeding, maar ze had zelf andere plannen . Ze lag gewoon te praten(op haar manier dan) en te lachen met de tepel in haar mond. Ze was dus klaarwakker hahaha Heb haar toen maar even in bed genomen, en ze heeft lekker een half uurtje liggen spelen, en ligt nu weer te slapen. Vandaag een dagje alleen thuis met de kleine meid, mannetje gaat zo naar de kuip, feyenoord-ajax, hij heeft er helemaal zin in, Als het zonnetje zo lekker blijft schijnen ga ik denk ik maar eens een stuk wandelen met Chloë. En van de week ga ik denk ik eens naar de kapper, wil een hele andere coupe en een coupe soleil erin. Hoop dat schoonmoeders op wil komen passen dan .
Ha Kelly, Waarom valt zeeland een beetje tegen? Met Mara haar schoudertje? Haar sleutelbeentje is goed geheeld. En haar voorkeurshouding wordt al wat minder. Niets aan de hand verder, ookal liet ze de fysio dat wel geloven. Die kwam afgelopen keer echt binnen zo van Mara, laat het maar eens zien want ik snap er niets van. En ook toen deed Mara gewoon alles. behlave haar hoofd optillen en dat kan ze toch ook erg goed. Eigenwijsje dus . Oh dames, morgen gaat Mara voor het eerst naar het kdv...ik vind het vreselijk!
Joosje, geniet nog maar even extra van haar vandaag. Begin je morgen dan weer met werken? Ik zie er ook heel erg tegen op om haar weg te brengen, denk dat ik wel een traantje moet laten.
Jee Ilse....die kilo's van jou gaan goed zeg... Farah, ja lekker naar de kapper...daar knapt een mens van op . Oh en lekker met Cloe naar buiten in het zonnetje ...wel glad of is dat bij jullie niet?
ja er ligt nog een beste laag sneeuw, maar voorzichtig.... Zit heel de week al binnen, en heb heel erg de behoefte om naar buiten te gaan. FF koude wangen krijgen
lilage zoek me op op hyves en voeg me toe evelien van dorp uit Rhoon. Mannetje gaat zo ook richting kuip dus heb rijk alleen
Ja Farah, lekker is dat om frisse wangen te krijgen hè! Ik word anders altijd zo duf als ik dat niet doe. En, Mara vond het prima in de kinderwagen met sneeuw. Ookal hobbelde dat wat meer...vond ze geen probleem... O daar heb ik een filmpje van...pas op het is een lang filmpje (10 minuutjes) dus voor mensen die zin hebben om 10 minuten naar andermans baby te kijken YouTube - Mara deel 2 Het filmpje is al wat ouder... O en het afschuwelijk mooie koffiemeisje is mijn nichtje...
ha meiden, zonnetje leuk je haar! miracles: port zelande is een van de eenvoudigere parken net als zandvoort (hoewel dat nu niet meer van cp is) Voordeel van portzelande vind ik t strand dat zo dichtbij is en het is hier gewoon lekker dichtbij (nog geen uurtje rijden) en wel vakantiegevoel! Verder..wij hadden vanmiddag nog kraamvisite staan maar al 2 avonden visite gehad dus t gister lekker afgebeld.. ilse de kilos..hier slechte week. zal er vandaag nog een echt afvaldagje van maken maar mag blij zijn als er iets af is. Joosje oef morgen al naar kdv. Das ff slikken. Hier per 1/4 en dan doe ik eerst wat halve dagen. Meer voor mezelf dan voor sep maar kan ik er ff aan wennen. Huis gaan we trouwens ws doen. Is ook per 1/4 dus de dagen dat ik geen werk heb en sep op opvang is kan ik dozen inpakken!
Ja Mara gaat komende week 3 halve dagen. Ik hoef nog niet te werken. De week erna begin ik met 2 x drie uur. Dus de komende tijd kan steeds korte dagen naar het kdv. Dat vind ik wel fijn! Oh leuk babymassage. Ik hoor graag hoe jullie het vonden!
kelly wij vonden het ook erg tegenvallen tegenover andereparken ja man was weer veilig thuis kilo s hoe krijgen julle t toh voor elkaar hier 1kilo eraf pffffff maar jah hier is spek glad