Joosje, succes vandaag met Mara. Wel fijn dat jullie even samen gaan, samen sta je sterk! Chloë deed van het weekend ook alleen maar korte hazenslaapjes, en ze was heel alert met alles. Ze heeft voor het eerst haar rammelaar vast gepakt. En ze heeft voor het eerst een langere tijd op haar buik gelegen met haar hoofdje sterk omhoog. Ook trekt ze zichzelf van halfzit op naar zitten. stoer hoor hihihi
gaby bij niels nooit gezien dat de balletjes terug gingen. effe dokter bellen of cb ja ben blij da ze zo snel geholpen wort hopen dat ze dan weer vrolijker wort.
Slik.... Ik vind er niets aan zeg....je kindje naar het kinderdagverblijf. Ik weet heus wel dat ze daar goed voor haar zullen zorgen. Dat is ook duidelijk te zien maar poeh.... Ze keek ook heel erg met grote ogen om zich heen en niet begrijpend naar ons....(tenminste zo voelde we dat....). Joris vond het allemaal veel minder een probleem en ik stond daar maar wat...pffff Nou dadelijk fftjes naar Nijmegen en dan tegen half 1/half 2 haar weer lekker ophalen! Hoest verder met iedereen?? Farah, zo dan hebben Cloe en Mara samen gesprongen
oei joosje, kan het me ook zo goed voorstellen maarre echt het gaat wennen! Tim vond het altijd geweldig als hij naar het kdv ging alleen tja een baby kan dat nog niet uiten natuurlijk. Vandaag zal wel gek zijn zonder de kleine meid (en wie weet stiekum ook wel ff lekker!) Evelien ik pik je op! Gewichten, ga t lijstje is zoeken!!
Ilse: doel60 kg 18-01 68,7 kg, 24-01 67,4 kg Patricia: doel: 65 kg 18-01 74,9 kg, 25-01 73,9 kg Kitty: doel: 68 kg 18-01 77,5 kg, 25-01 76.2 kg/1-02 75.9 kg Kelly: doel: 65 kg 18-01 75,0 kg, 25-01 74,4 kg Renate: doel: 67 kilo 25-01: 74 kg
joosje het gaat wennen hoor, ga je winkelen?ín nijmegen hier kwam kleine vent zelf zeggen dat ie naar bed wou hahah
nee nog niks gehoord helaas me schoonpa en mannetje zeggen dat morge zelf moet bellen als vandaag niks hoor. vanmiddag niels naar dokter die heeft de hoest die ik had zelfs tot spugen toe had ik ook en hy eet al 2dagen niet wel drinken. vanavond werken morgeavond auto ophalen en doopgesprek woensdag ziekenhuis met lindy dus druk. schoonpa gaat vanmiddg informeren of die tydelijk hypotheek van dit huis kan overnemen tot verkocht is anders kunne we da ander huis niet kopen ,is hoop regelwerk
maar heb by mac donald s gesoliciteerd en by de total en kruidvat heb ik klaar liggen dus ,er moet er toch wel eentje mij aan wille nemen
Jeetje jij bent goed bezig!! Ik moet ook eigenlijk druk (open-) sollicitaties versturen.. maar gatverdamme heb er geen zin in.... Stel dat ik wordt aangenomen.. wil nog niet werken.. ben nu pas echt aan het genieten van mijn meisje. Alle werkertjes.. r.e.s.p.e.c.t!! Ennuh Joosje... Mara naar het KDV... wat moet je je rot voelen?? mijn maag draait bij de gedachte... (hoezo verlatingsangst...) Ennuh verder niet zo veel te melden.. erg druk druk druk... vlieg van hort naar her.. geen tijd om te werken ook!! 8)
over werken, als ik de kans had bleef ik lekker het eerste jaar thuis. Maar financieel echt niet haalbaar. Het zal zowiezo op de centen letten worden, ik ga 3 ipv 5 dagen werken, en dat merk je echt aan de inkomsten. En de kinderopvang is ook niet goedkoop, ben blij dat we van de belasting een deel terugkrijgen.....