November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Meisje... denk dat iedereen (tenminste ik wel) zich zo voelt .. dat je je oude ik mist.. en dat je ook wel weer elke dag bij je kindje wilt zijn.. het is een wirwar aan gevoelen en emoties...

En over wat ieder kindje kan.. NIET vergelijken met anderen!!!
    Ik bedoel jouw kindje eet en lust al fruit.. zoontje van mijn vriendin is bijna 6 maanden en moet die troep echt niet!!!
    Alissa kan bijv... ook nog niet dingen pakken enz ze heeft geen flauw idee dat ze uberhaupt handen heeft!!.. enige wat ze kan is op de buik liggen en hoofdje lange tijd omhooghouden, lachen en brabbelen.. meer niet.. ja drinken, plassen, poepen en huilen..

Ieder kindje ontwikkelt zich in eigen tempo.. wat ook duidelijk op elke site en in elk boekje staat!! NIET STRESSEN!!

En about die vrienden.. fuck hun!! Als zij geen begrip kunnen opbrengen voor jullie veranderde leefsitutatie zijn het ook geen echte vrienden!! Jullie kind gaat voor alles..
    En in time.. zul je toch nieuwe mensen ontmoeten die wel kinderen hebben/krijgen.. ik bedoel kijk maar naar jouw en patricia :D
    Zo zul je vast nog wel meer kliks krijgen.. wacht maar tot je kindje naar school gaat, tussen andere "desperate housewives" op het schoolplein.. hihihi

Knuffellllllllll

2. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh en hier op lange na niet alles perfect hoor!!!!

Alissa huilt ook nog veel... niet zo veel als eerst, maar ik probeer er een weg in te vinden en gewoon mijn ding te doen.. dan huilt ze maar als ik in de supermarkt ben.. heb mijn denkbeeldige oordoppen in, en de mensen die kijken boeien mij niet!!!
    (om maar een voorbeeld te noemen...)
    Kan nog veelmeer dingen noemen..ook over vrienden e.d..
    Maar daar ga ikmijn woorden niet meer aan vuil maken!!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

zow is het maar net had er toen niels was ook moeilijk mee met die vriende je leert vanzelf wel leuke vriende kennen die t wel waar dzijn

meid je kunt het kom op

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    miss ik ken dat ja hahahah da mensen je aan kijken net of ze nog nooit een huilend kind gezien hebben hahah fuck hun he

meiden waar blijven die foto s hahah

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou hier net eentje zow onder de douche gezet had diaree en stonk nog erger als man lief die by boer gezoeit heeft bleh8)

6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Oh wat herken ik mezelf hierin zeg! En vooral Roan, hihi.

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    waar s die november mama hyves gebleven?????

8. linde90

linde90 Niet meer actief

inderdaad, vrienden.... same here.

Ga er niet eens meer mijn energie in steken. Voorbeeld: Beste vriendin, altijd lief en leed mee gedeeld, is 1 x langs geweest half bezopen en verrot. Moest wel 10 x aanhoren hoe zwaar de treinreis wel niet was geweest, heeft mijn meisje niet eens vast willen houden en was na een uurtje weer pleite.is sindsdien ook niet meer langsgeweest . Doet/deed mij veel zeer , maar kan haar niet veranderen, en mijn gezinnetje is mij veel en veel meer waard dan een vriendschap die dus eigenlijk niet zo veel voorstelde.

En zo zijn er wel meer.
    Maar straks als je bij school bent, of gewoon in je omgeving leer je weer mensen kennen die htzelfde leven lijden en dezelfde interesses hebben.
    \precies, desperate housewives hahaha

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wij wonen nu in buurt met allemaal oudere kinderen en ouders daarom zijn we aan t kijken of we t rond krijgen met dat nieuwbouw huis wonen allemaal jonge gezinne man lief kent er veel van en kids van onze kids leeftijden .zodat we meer mensen van onze leeftyd kennen en voor kids leuker

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    sneeuwt het bij jullie nog???? hier wel en moet straks met auto weg hahah en mag deze niet meer in elkaar rijden want gaat morge weg

hoe laten jullie meer tyd tussen de flessen madam komt om de 3half uur ongeveer:(

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ben ff met de kleine man naar de dokter...
    Hopelijk is het niets...
    XXX

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    succes ik mag met de oudste om half 3

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    toen was er niemand meer

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    3,5 is toch netjes? hier meestal 3.. met 4 uur er tussen krijg ik hier ruzie!! tenzij we nog in de auto rijden of lopen met de kinderwagen

tijdrek tips:

autorijden
    wandelen
    badje
    spelen..werkt niet altijd
    baby tv

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja da is hier ook in auto laat ze er nog wel 5uur tussen als t moet hahah anders niet

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden fijne middag ga alles in pakken en naar dokter op me werk sleutels ophalen en dan eten en werken

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    wat herkenbaar!!!!
    Die van jou is tenminste langsgeweest!!!!
    Ik heb die van mij zelf moeten bellen toen ik nog in het ziekenhuis lag. Had van iedereen wel een belletje of smsje gehad behalve van haar, dus maakte ik me zorgen om haar.
    Haar vriend is een niet al te frisse.. dus voor hetzelfde geld lag zij in hetzelfde ziekenhuis.. ja je gaat van alles bedenken...
    Maar goed.. ze was dus aan het verhuizen.... :( nee stel je voor zeg.. 10 min van je tijd!!! Verder geen kaartje... of niks... wel van dr moeder trouwens en de buren van haar moeder:$
    Toen heb ik dr nog 2x gebeld.. maar heb nu zoiets van, ben wel genoeg door het slijk gegaan, het is wel goed.

Kwam haar vrijdag tegen met haar vriend in de winkel, puur toeval.. ik had eigenlijk de competentietest op het cwi, maar dat ging niet door, die coach was ziek. (lekker fijn afgebeld ook.. not!)
    Dus toen ging ik maar een nieuwe waterkoker halen, we waren wel toe aan een andere.. en zij waren daar omdat ze iets moesten ruilen.
    Maar het was echt weird... vaag sfeertje.. wel praten zeg maar maar ondertussen allebei ook naar dingen kijken in de winkel..
    Pas na 10 min vroeg ze ook hoe het ging met de "baabie".. (Alissa heet ze.. maar goed kan me voorstellen dat ze dat door de DRUKTE vergeten is.. WhaEvah..)
    Waarop ik dus antwoordde en vroeg of ze nog van plan was om langs te komen voordat ze kon lopen..
    ja ik kom echt.. druk druk druk.. bladieblaaaaaaa wanneer ben je thuis?? Ik bel wel...

Ja vast..
    we zullen zien...
    We hadden sowieso wel een haat-liefde verhouding, maar dit slaat alles!! Ben er ook helemaal klaar mee.. was er rouwig om, maar nu niet meer.
    Gelukkig zijn er nog andere mensen die wel oprecht en geïnteresseerd zijn in ons.. en die ik ook interssant en leuk vind :D

Zo heel verhaallll

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    succes bij de dokter Wendy en Patries!!

Hoop dat alles meevalt!!

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik zag dit net bij een kennis op haar hyves staan en ik vind het helemaal kloppen.

People change so that you can learn to let go.
    Things go wrong so that you can appreciate them when they're right.
    And sometimes, good things fall apart so better things can fall together...

suc6 bij de dokters afspraken.

fruithapje is bij flesvoeding dacht ik vanaf 4 en bij borstvoeding vanaf 6.

Babymassage vond ik echt helemaal leuk, ook leuk om Suusje (Kitty in het echie te zien)

Nogmaal bedankt voor het ophalen en wegbrengen:)

Caithlyn vond het ook echt leuk en ligt nu voldaan te slapen.

En Sep is ook leuk in het echie!!!!!!! is hij nu ook zo lekker rustig??

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo dames,

Nou ben weer terug van mijn werk. Zo wat ee chaos vanochtedn zeg. heb er anderhalf uur over gedaan om van Kampen naar Lelystad te rijden. heel over gekomen. En nu thuis aan het rusten en dan straks de twee kids ophalen.

Wie schreef mijn zoontje eet al twee dagen niets. her had mijn dochter dat dus ook en hefet ze 7 dagen volgehouden. Sinds zaterdag wer kleine beetjes, buikgriep?

schema;
    6 uur voeding
    9 uur voeding
    13 uur voeding
    16 uur voeding
    20 uur voeding
    23.30 uur voeding

na elke voeding ongeveer drie kwartier tot een uur wakker en dan.. slapen tot de volgende voeding.
    Helaas van het weekend ee regelweekend gehad, dus om de twee uur en hazeslaapjes. Of sprongetje?

jongemamainspe; laat de tranen de vrije loop. Soms kan alles even heel somber eruitzien, maar acher de wolken schijnt de zon. Vriendinnen die je niet begrijpen, zijn geen vriendinnen. geen traan om laten zeg ik dan even heel gemakkelijk. helaa sis gevoel daarbij niet uit te schakelen. ouden ze moeten uitvinden he een aan en uit knop voor geveol en dan voorla bij vrouwen, want mannen schijne er minder last van te hebben. En kinderen/ baby's zijn helaas net te vergelijken. Nu kan iemand een speeltje vast houden, maar jou kind gaat straks vast als eerts lopen, of zijn eertse woordje zegen. Helaas zijn ze niet te dwingen en gaat het zoals het gaat. Lees gewoon over die stukjes heen (makelijker gezegd natuurlijk) maar ja van vergelijkenword je ook niet blijer.

hoe was het bij de huisarts viel het mee?

zo sommige al aan de fruithapjes, hier proberen we te wachten tot 6 maanden. Maar alllee omdat er allergie in de familei zit. Bij mijn dochter aardig gelukt.

Wat een leuek foto zo in de bumbo. Wil ook een bumbo, maar ja op mp staat er neist in de buurt op dit moment dus heb luuk in de box in een hoek gezet en bleef ook goed zitten hhahaa.

heb oei ik groei gelezen en wat ene leuke info.

zo nog wa vergeten?

Gr Gaby

Deel Deze Pagina