@evelien (zal stoppen met zonnetje al moet ik wel wennen) Caithlyn is echt een schatje..zag je sep loeren af en toe?? haha..maarre hij heeft ff flink gekrijst toen we thuis kwamen (dacht echt ff nee he niet dit de hele middag..) maarre na nog een slokje drinken is hij om 13.00 in slaap gevallen en slaapt nog steeds! Super!! Nu oefenen meid met masseren..
ja groningen licht ook wel wat ver haahahahahaa heb wel medelijden met je hoor (nu moest er een smiley komen geen idee waar ik die kan vinden)
en daar weer wel.. heeeeel apart. Joosje, is Mara al terug van het KDV?? En hoe was je massage? Beetje kunnen ontspannen?
ja Joosje ben ook erg benieuwd hoe Mara ht hefet gehad zo wat is het druk hier zeg wel 9 actieve gebruikers
hey ladies, Chloë doet weer mee met de baby van de maand verkiezing. Zou leuk zijn als jullie op haar zouden willen stemmen............. Thanxs
Dankje voor jullie lieve berichtjes! Kusjes en knuffeltjes...! En voor Tries in het bijzonder...: WAT BEN JIJ EEN SCHATJE ZEG!!!! en je weet wel waarom...! Ik ga je straksjes bellen schat... en voel je niet schuldig, muts.. ITS MEEEE!:0
Ff iets geks he... Hoe zouden jullie reageren als een bevriend lesbisch stel het zaad van je man zou willen voor een kindje??? En dan het liefst ook nog ''natuurlijk'' ?? Haha tries..
whahahaha ...is dit serieus? Denk dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen.. Zou zeggen; "zie je wel; er gaat niets op tegen een lekker stuk vlees tussen de benen".. whahhaa excuse my french
Haaaaaaaai, Zo mara ligt hier weer lekker in de box te brabbelen . Dat is toch het beste. Ze had het prima op het kdv. Gegeten, geslapen en gepoept en...gekeken en gekeken en gekeken. Toen ze me zag ging ze meteen lachen...pffffff. De massage was lekker ja. De maseusse (hoe schrijf je dat???) is een vriendin van me die haar opleiding bijna klaar heeft. Ik moest dus ook een evaluatie invullen en het koste geen drol. Echt lekker. Ontspannen ging oké.....tot de sirenes gingen....hahahaha. Renaat, joh...tuurlijk doe je het goed. Dat zie je zo aan de foto's op hyves en aan je verhalen hier. En raar is dat vergelijken hè! Ik wil dat dan ook niet doen en denk dan, ik typ gewoon ook niet over wat Mara wel of niet kan. Maar soms wordt ik zo gelukkig als haar iets lukt dat ik het dan toch alweer getypt heb hier. Volgens mij kiest ieder kindje zijn eigen tempo en voorkeur wat wel en niet te ontwikkelen...toch? Hou je taai!! En af en toe ff janken is ook goed toch? Schema, ik weet niet meer wie dat vroeg... Mara krijgt vijf flessen van 180/6. De dag begint wanneer Mara wakker wordt en eindigt om een uur of negen. Dan gaan we naar boven voor een badje en fles en dan gaat ze naar bed. Daartussen bepaalt Mara het schema een beetje. Dus wanneer ze slaapt en drinkt. Als ze thuis is gaat ze na de ochtendfles weer naar bed en slaapt tot de volgende fles. Op het kdv gaat dat anders heb ik al gezien. Misschien dat we dat ritme tzt wel over gaan nemen. Een ding is wel standaard. Als ze slaapt maak ik haar niet wakker voor een fles en 's avonds is het zo goed als altijd, bedje/wassen en dan boven de fles met een muziekje en dan naar bed. Er was nog meer dacht ik.......
O ja, niets mis met Roan zijn oortjes trouwens. Wel weer zalfje gekregen voor zijn droge huidje en zijn plooitjes even met hormoonzalf insmeren. Hij heeft er wat exceemplekjes. Morgen weer naar cb. 2e prikjes, hopelijk heeft hij er nu minder last van. Ben zo benieuwd hoe zwaar hij nu is. Wat is eigenlijk gemiddeld voor een jongen van 3 maandenoud??? Kan het eigenlijk nergens fatsoenlijk terug vinden. @All: Knuffel!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh no way onnatuurlijk geen probleem( ervan uitgaande dat we hele hele goede vrienden zijn)