Oh Renaat...ja meen je dat serieus?? Op de natuurlijke manier...nooit zou ik zeggen. En anders prima....kinderen die op Joris lijken...daar kunnen er denk ik niet te veel van zijn
Ja, serieus..!! ze schrokken toen we vertelden dat angelo gesteriliseerd is.. ik zei voor de grap dat ze de restjes eruit mochten trekken maar meen het niet... ik moet er neit aan denken dat mijn man een kindje heeft op deze manier! Hha..
Hallo, Nee, zou ik nooit willen. Mijn man met een andere vrouw naar bed en ook nog met toestemming. Ja lebisch of niet klaarkomen kan toch alleen als de man het lekker vindt. nee hooor zou mijn man niet graag met een andere vrouw zien. Sorry. gr Gaby
neej idd.. op de natuurlijke manier niet en ook niet op de andere manier als donor.. vind ik.. mijn man, mijn zaad... en uiteindelijk mijn kind(eren)
Oh ga mijn kindjes weer ophalen op kdv. Was er nogal hectsch gelof ik met d everbouwing van groep 2 die er nieuw bijkomt. Nu maar hopen dat de kinds er niet onde te lidjen hadden. En ja ik kon al geen gsprek hebben over Elina, die het op dit moment niet zo naar haar zin heeft. Ja eigenlijk adat ik de telefoon heb opgehangen belachelijk. Haal ze morgen maar wat eerder op. En Luuk kwam vandaag op d eopang om de 4 uur . Toch een reeldag gehad dan> Gr Gaby
Wil nog wel eventjes kwijt dat mijn gevoel niet door Patricia komt hoor...! Zij is juist de grootste schat die ik me nu kan bedenken....! Het is over het algemeen.....vind het van iedereen moeilijk, het word een beetje een wedstrijdje, de mijne kan dit al, oja? nou de mijne al dit hoor! EN dat bedoel ik niet boos, ik vang dat zo op, is ook mijn probleem.. maar denk niet dat ik patries ook zo zie.. en dat moeten jullie ook niet doen...!
Ik wil er toch nog even op terug komen want ik blijf er een beetje mee in mijn hoofd zitten. Ik had inderdaad het gevoel dat het onderwerp over wat de kleintjes alleemaal al kunnen door mij kwam. Ik heb een foto geplaatst van Roan met een speeltje. Daarna kwam het onderwerp op gang. Even voor de duidelijkheid, ik ben totaal niet zo iemand die dwangmatig wil laten zien wat Roan allemaal al kan. Wij hebben een ontzettend moeilijke tijd achter de rug met Roan. Hij krijgt iedere dag meerdere medicijnen om zijn klachten een beetje dragelijk te maken. Ondanks dat heeft hij en dus ook wij het nog steeds heel vaak heel moeilijk. Zodra hij even vrolijk is en ik zie dat hij iets kan betekent dat heel veel voor mij. Daar haal ik momenteel mijn geluk uit en ik ben dan zo trots dat ik het meteen post. Misschien moet ik dat niet doen, ik zal er op letten. Wil alleen even zeggen dat die kleine dingen mij op de been houden. En nou ga ik ff janken!
he meiden, het is helemaal niet de bedoeling om het als wedstrijdje te zien. Ik was gewoon even trots dat ze een paar sprongetjes had gemaakt dat ik het wou delen met jullie. Vandaar dat ik het getypt had. Ik baal er ook wel eens van als ik van iedereen lees dat de kids al doorslapen s´nachts, terwijl ik iedere 3 uur naast mijn bed sta. Maar het is toch fijn dat we het kunnen delen hier bij elkaar, en we zijn allemaal trotse mama´s die de andere mama´s ook het allerbeste wensen en gunnen....
jemig... wat zo'n forum wel niet teweeg kan brengen.. ik weet precies hoe je je voelt tries met die mooie momenten plaatsen.. De foto's op mijn hyves maskeren de waarheid ook behoorlijk en ben dan ook blij met elke foto van ons meisje met een "nieuw"iets.. Tuurlijk dat je die dan post... Zullen we ff hier direct even duidelijk maken, dat welke foto ook geplaatst wordt, je niet de intentie hebt om iemands ogen uit te steken?? I
Babymassage??? Lijkt me écht leuk om te doen! Babyzwemmen is wel de bedoeling straks, super! Balletjes die terugschieten, geen ervaring mee. Zal mijn man eens vragen hoe dat bij hem zit, whahaha... (sorry) Leuk Joosje, wat kan Mara nu dan allemaal? Vind dat wel leuk om te vergelijken... Niek heeft hem ook net gehad denk ik... Hij is altijd vrij vroeg. (Zal je zien dat hij volgende week zijn sprongetje heeft en nu gewoon vervelend was) Farah, wat een leuke foto's van Chloë, dat ze die rammelaar vast pakt, super goed! Afvallen gaat lekker zie ik! Knap hoor ladies Wendy, Lindy heeft ook al zo'n mooie Bumbo en wat zit ze al stevig. Niek bungelt nog te veel... moeten nog ff wachten ermee. Over werken: Woensdag weer beginnen, met een heel dubbel gevoel. maarja, er moeten toch pampers op de plank komen. Haha Marleen, die handjes zijn hier ook nog niet ontdekt. Hij kijkt er niet eens naar Lijkt me juist zo leuk!!! Hmmzzz. Als ik jouw dagindeling lees... Dan slaapt Niek wel erg veel... En beterschap, vervelend als je je zo voelt. Patricia, wat goed van Roan... Grote vent al! En heerlijk joh, al een vakantie geboekt. Wij gaan dit jaar voor het eerst niet naar het buitenland, wil gewoon niet met zo'n kleintje in het vliegtuig... Zal wel even afkicken zijn en zal het ook wel missen, maarja... Over een aantal jaartjes maar weer.... Renate, als ik iedereen zo lees, kan mijn ventje ook nog niks hoor... Maar dat komt wel denk ik dan. Je geeft Caleb alle liefde die je hebt en als hij een tevreden mannetje is.... Joh, de rest komt wel! Misschien heb je net als mij een luilakje die het allemaal wel best vindt. Zijn ze lekker lang baby. Gaat straks hard genoeg! Vind het niet leuk als je je zo klote voelt... Dus kop op, je bent een topmamma! (En zoals je leest hebben we allemaal te zeiken, dus trek je er een beetje aan op) Vrienden? Wat zijn dat? Oh, die 4... Sneeuw, ja bah! Hou maar op, wil er verder niks over kwijt!:x Baby TV da BOMB!!! Ben er echt blij mee, en Niekieboy ook! Vindt hij echt leuk joh, die kleurtjes enzo... Meetings, leuk! Zit hier in Sneek, voor de meesten ook niet echt naast de deur. Schema: 07:00 11:00 15:00 19:00 23:00 Waarvan we tussen 02:30 en 05:30 om de 30 minuten de speen moeten geven, dus echt doorslapen, ho maar... Zo, ben ik weer bij? Trouwens, als je es een weekendje of weekje weg wilt: Vakantie Veilingen | De Online Vakantie Veiling! Echt leuk joh! XXX Succes bij de doketers dames (Zullen nu wel weer terug zijn denk ik)
Hmmzzz. Zet ik ook nog zulke vragen in mijn bericht... Dat heb je, als je eerst typt en dan stukje bij beetje verder leest. Maar ben het er helemaal mee eens, het is gewoon trots mamma gevoel, als je kleintje weer wat kan en dat wil je delen met anderen. Maar niet om een oog uit te steken inderdaad. So keep that in mind!!!!
Weet je wat eigenlijk best wel vies is? Wij hebben zo'n plomp wc. Als ik dan geplast heb en ik moet daarna "de grote boodschap", plonst alle pis weer tegen m'n kont / doos..... ...... (zat ik zo eens aan te denken en wilde het graag met jullie delen) Voor de verandering.....
Lydia thanks voor je krabbel leuk . Mleen en andere goed gesproken! Zoals ik al typte...dan wil het hier steeds niet neerzetten, als Mara iets kan, omdat ik niet wil vergelijken. Ik wil juist Mara meegeven dat het goed is zoals ze is en dat ze zich niet met andere moet meten omdat je daar meestal niet gelukkig van wordt (daarom heeft mamma er zelf een handje van om dat wel te doen ...). En dan ze iets en dan ben ik zo trost gelukkig en vooral verwonderd, dat ik het hier al heb neergezet voordat ik er erg in heb... Ik bedoel daar niets mee en wil niet vergelijken....ook als ik typ dat Mara zo gemakkelijk is dan is dat vooral mijn eigen verwondering (en ongeloof) en niet om iemand de ogen mee uit te steken of zoiets. Dus...wil iedereen aub wel lekker de troste moeder uit blijven hangen hier? Tuurlijk denk ik ook wel eens...nou Mara kijkt nog niet naar haar handen zou het wel goed zijn...maar ik geniet ook zo van alle mooie fotootjes en ook om te zien hoe verschillend alle kindjes zijn.... Ik hoop dat het zo goed getypt heb want ik bedoel het goed en wil iedereen een hart onder de riem steken....snappie??
Wat een meelezers hebben we weer... Oh en graag gedaan Joosje En ik snap je helemaal... Ik zeg wel dat ik het leuk vind om te vergelijken, maar vind het gewoon leuk om te zien wat anderen al kunnen... En ja, dan denk ik ook wel eens van; Oh, okay...... Maar weet dan wel wat ik zo'n beetje kan gaan verwachten. Dus gewoon ook lekker blijven doen!
hee meiden, niet vergeten: ieder kind ontwikkelt zich in zijn of haar eigen tempo! enne dat vergelijken..helaas dat doe je de hele kinderloopbaan.. enne een snelle baby is weer niet altijd een snel kind (qua vlotte leerling)en andersom..er zijn genoeg hoogbegaafde kids die de eerste jaren niets zeggen en dan opeens met volzinnen praten.. oftewel meiden probeer t los te laten en als je trots op iets bent of ergens vreselijk van baalt: gewoon melden. Haha hier is vriend net de deur uit, denk ik ff internetten en dan is Sep t zat in de box...jammeren en JA dan baal ik ff.. maar goed ga mijn kleine vent ff aandacht geven..