Waar hebben jullie het over?????? Nee ik zeg, ILSUUUUUUH, Lowlands, PinkPop en concertjes!!!!!! Oh en cabaret, theater en film.....
Joosje geeft niet... je bent en blijft mijn moeki..(L) hihihiihih En nu moet ik ff koppie er bij, want madam is echt niet blij vandaag en is pissig op mij lijkt het.. dus heb gauw de fles gegeven, maar zo onder mijn kin en typen met 1 hand wordt mij niet in dank afgenomen... temperamentje hoor, dat kind van mij
Patries, ja zou ik doen, ff spelen, lekker badderen, fles en dan lekker slapen. Dat werkt hier als een tierelier. Ik ga dat komende tijd wat proberen te vervroegen.... Lydia, ja ging goed met de fysio. Mara vond het dit keer prima. Ze heeft ietsje afplatting en dus hebben we wat tips en oefeningetjes meegekregen. Prima dus.
Haha Ilse, ik helemaal blij toen ik jouw berichtjes las...Lowlands....ja dacht ik dat ken ik en ben daar geweest...pffff... Haha andere dames, ik dacht echt...die hebben het over een ander universum...haha grappig toch. Poeh gelukkig Mleen, dat je me nog lief vindt... (hoezo moet je zeggen, dat heb ik helemaal niet gezegd.... ). En goh, van wie zou Alissa dat temperamentje hebben.... En dan nog...Mara vindt dat ook niet goed als ik met een hand typ met fles onder mijn kin....heel gek....
Hier ligt ze diep te slapen, ben net even wezen kijken, zo lang is ze anders ook niet stil. Zal dat dan toch van de prikjes komen?? Als ze nu vanacht nog maar slaapt........
hey meiden! ik zat me hier al ontzettend te irritweren alle 2 de topics waar ik zit gesloten haha maar goed dan maar hier weer verder zag iig berichtje van miracles over campingbedje Kaylee heeft bij me ouders gewoon in camping bedje geslapen zonder matras maar bij cp kan je je eigen matrasje van het bedje meenemen die past er gewoon in en anders heb je ook een meeneemmatras speciaal voor camping bedjes dat is prima
Oh Farah, Mara sliep ook zoveel na de prikjes en deed dat toen 's nachts gewoon ook.... Verder had ze er nauwelijks last van.
en maak van de kans maar gebruik. Ik ga nu lekker zelf patatjes snijden voor vanavond, hoezo slecht hahaha