hihi wilma, ik zit met hannes forum te bekijken, ziet hij de foto's van kaylee, zegt ie bibi (baby), milo! Ik zeg nee, dat is kaylee....zegt ie bibi kiwi hahahahaha
hannes heeft ergens op gedrukt op de compu en nu staat alles op zijn klop, hahaha heeeel irri! Ik weet niet wat het was, iemand een idee?
Zo gevonden vond het al z'n vreemd bericht op hyves en helemaal geen geklets haast vandaag. Dus dan weten jullie het niet te veel kletsen anders worden we weer afgesloten hahahaha. Ik ben meer van de concerten en cabaret, heb ook wel met half kaalgeschoren hoofd en nike air max en australian gelopen naar feesten nooit geweest, te jong. nu hou ik van van alles wat. Flex leuke romper!!!!!!!!!!!! ook ik vergeet constant de namen komt omdat ik de forum naam probeer te onthouden om te reageren en weet dan de echte naam niet meer en dan ook nog de namen van onze kleintjes, wel een uitdaging om zo die zwangewrschapsdementie wat te trainen en hopen dat het minder gaat worden.
wat is dat met telefoonnummers jullie kunnen beter een speciale telefoonlijn opzetten voor zwangere vrouwen en mama's hahahha moet je kijken hoe je binnenloopt....
Hey Marleentje... zo moeder, zo dochter hihi Ik hoop dat ze niet te veel last krijgt van de spuitjes... Roann is weer wat aan de betere hand gelukkig!
Hier mijn kleine tijgertje weer terug in haar kooitje... rrraw... jemig.. zelfs de katten werden er bang van...hihi Maar ik moet zeggen, ze slaapt wel makkelijker in als normaal overdag... maar jeej die atitude... ... en toen werd ze wakker tijdens het typen.. de mobiel was gestopt... ik ga echt op zoek naar één op batterij, ben zat van steeds heen lopen en dat rotding opnieuw op te winden... wind liever iets anders op
strak, strak in mijn trainingspak, pak, kijk eens hoe ik hak hak.. lekker uit mijn dak.. tot in de vroege morgen
Yep idd zo moeder,zo dochter... als het hier maar bij blijft dan... Fijn dat Roann zich wat beter voelt.. lijkt me echt kloten als je kleintje ziek is.. tot nu toe gaat alles hier goed, op dat mopperen na. Nog geen verhoging or what so ever..
ohhhhh jah wat ik nog wou vertellen... Mijn contract was niet verlengt en nu ben ik ja "werkloos".. nou jah bijna.. 28 januari eindigt mijn zwangerschapsverlof en wordt het omgezet in WW. Nou had ik eind december een gesprek op het CWI..werkbedrijf.. en zou per januari 1 sollicitatie per week moeten doen.. maarjah dat hoeft jah niet tijdens je zwangerschapsverlof en je hoeft ook geen werk aan te nemen.. dus dat heb ik ook gemeld, eerst deden ze een beetje moeilijk en veel bladiebla... maar ja moeten ze het maar niet in hun mooie foldertjes neerzetten. Maar anyway, ik heb dus ook een competentietest aangevraagd omdat ik wil kijken wat ik wil en kan in een andere bedrijfstak, want ben een beetje klaar met detailhandel. En raad eens wanneer ik daarvoor op het CWI moet komen... 29 januari.. precies de dag na mijn verlof..TUURLIJK.. alles op zijn tijd zal er wel niet in zitten, jammer...
Bedankt voor jullie lieve berichtjes op hyves! en ik heb ook wat op te biechten We zijn helemaal van de waps, mn borsten begonnen raar te doen met bv en wat andere dingetjes en ik riep van de week nog zo hard nee niet nu direct.... maar heb licht posi getest en pfff gyn gebeld en we hebben geen idee waar ik in mn cyclus zit en goeie genade hoe ga ik dit verklaren, bijna 5 jaar bezig geweest voor ons meisje en nu dit, terwijl we te horen hadden gekregen dat de kans nihil was maar goed het is absoluut niet ongewenst maar we zijn helemaal van de waps en pfffffffffff het is er uit Wist niet hoe ik t moest vertellen, schaam me bijna gewoon we wilde snel maar zo snel en dat na maar 2 gekroelt te hebben
@ Lara...euh Farah jah eigenlijk wel.. maar het "normale" leven moet natuurlijk ook weer beginnen. Alhoewel ik het niet heel erg had gevonden als ze me een tijdje met rust zouden laten. Maar voor niks gaat de zon op, dus zal wel snel weer aan het werk moeten. En aan de ene kant maar goed ook, draai ik tenminste weer mee in de maatschappij.. alle dagen thuis zitten is ook niks voor mij. Ik ga ff een omelet speciaal maken.. dat is mijn eten voor vandaag. Stephan is om 12 uur naar Rotterdam vertrokken, naar een klant van hem, belangrijke "meeting".. *high society* helemaal strak in pak.. lekker hoor. Beetje jammer dat hij dan zo laat thuis is.. dan lig ik vast al in coma. Nou toedeledoki, ik gaat ff kokkerellen en eten... nu er nog rust in de keet is
Claire!!!!!!!! Dat meeeeeeeeeeeeeeeen je????????!!!!!!!!!!!!!!! Wowwwwwwwww dasssss snel........ En gewoon zelluf gedaan!!! Geen MMM meer nodig dus Nou keep us posted!!! Ben erg benieuwd of het echt RAAK is... Voorzichtige gefeliciteerd!
Ben helemaal van slag van dit nieuws... haha waarom eigenlijk?? Waarschijnlijk omdat het zo snel is al en dat het mijn grootste angst is op dit moment... Maar gelukkig voor jou ERG GEWENST!!!
vertel mij wat zit al de hele dag een hartverzakking te hebben..... hoor ze nog zeggen... nihil.... heb nou zon 7 testen verschillende versleten allemaal vaag streepje binnen de tijd je moet wel goed kijken maar t is er wel