Nou, klaar.... We zijn hier om gezellig met elkaar te kletsen... Heb hier geen zin in, dan ga ik wel naar bed!
Ik snap er niks meer van @ de rest... bijna allemaal richting 3 maanden verjaardag he! Superrrr! T gaat zooo snel...
he wat is het gezellig hier @ claire had je al op msn gesproken maar oook hier voorzichtig gefeliciteerd!!!! @ jessica ooh jammer meid zal je missen ach spreek jou toch altijd op msn hihi
Zalk oe es meej oew bakkes op dun kaaibaanden rammen??? Whahahaha, sorry wordt er een beetje melig van...
ja de tijd vliegt met de kids, gaat veel te snel, maar ook wel weer leuk hoor, al de nieuwe dingen die ze gaan doen. Het is alleen veel te snel dat ik weer moet werken....
3 maanden, tja.... Gaat echt snel! Niek was woensdag 9 weken, maar hoe rekenen jullie eigenlijk? Hij was woensdag 9 weken, en afgelopen dinsdag 2 maanden... Hahaha... Rekenen jullie per week? Of gewoon (in mijn geval de 18e) dat hij dan 2 maand was. Stom hè, dat die weken en maanden dan niet kloppen... Snappen jullie mij ???!!!!! Moeilijk uitleggen! Mijn mannetje is nog steeds aan het werk, wordt ook laat! Hij is op de motorbeurs in Groningen... Lange dag voor hem, en morgen moet hij weer.....
hey ik was aan het reageren op je hoor ....maar ik kreeg "ruzie" met mijn dochter... en nu is het weg, dus strax opnieuw. En jessica, had je berichtje wel gelezen over die hotline.. maar ik vatte em op dat moment niet. En tjah... het ging over feesten.. dan heb jij mij aan het stuiteren en kan ik aan niks anders meer denken Nu is de rust wedergekeerd bij mij thuis en zit er iemand behoorlijk dr luier vol te schijten.. Die zo verschonen en ze gaat naar bed.. Jess.. je bent wel een beetje een dramaqueen... no offense.. je weet wie het zegt hoop ik.. maar de hoeveelste x is dit??
Renaat, dit zijn de links. Beetje opvallend maar ben er helemaal happy mee. H&M Shop Online H&M Shop Online H&M Shop Online En nog een hele lijst maar dit vind ik de coolste outfit... Ik koop altijd maar complete outfits, lekker makkelijk.
Nou goed, toon je goeie wil... dan ga je ook van hyves af, met mensen die ik niet spreek hoef ik ook geen vriendjes te zijn... Tis de zoveelste keer dat je weg wilt, kom dan ook niet als je het zo kut vind... maarre je bent welkom verder net als iedereen.. maar het is ook niet leuk voor ons als je zegt dat je misselijk word ervan... iedereen post weleens een bericht waar niet op gereageerd word...! Ik tel 3 maanden vanaf 26e, dus op de geboorte data.. en verder zeg ik altijd tegen mensen hij is zoveel weken.. word grappig al hij 2 is ofzo