Goedemorgen!!! niets gekletst gisteren, iedereen vast lekker op de bankgehangen. Wat een snertweer zeg, niets aan zo. Wilde in mijn laatste weekje verlof lekker veel wandelen, is dus niets van terecht gekomen. Helaas pindakaas. Ja het zit er nu dan echt op. 21 weekjes vrij geweest, en moet nou dinsdag weer aan de bak. Heb er totaal geen zin in, blijf liever bij mijn meisje. Maar dat kan niet;( Morgen krijgen we nog een huis vol kraamvisite, 10 man tegelijk, en dan is het ook klaar met kraambezoek. Vandaag dus maar boodschapjes doen en even door het huis heen gaan. Fijne dag dames
goedenmorge hier slechte nacht nu sliep niels door werd lindy meerdere keren wakker zucht,zow vandaah visite vieren niels verjaardag,fijne dag meiden
Zo goedemorgen allemaal, Farah, goed dat het toch gelukt is! Die spray vond ik echt lekker...werd er zo relaxed van...haha...dat gaat je vast helpen op je werk . Wendy, veel plezier met de verjaardag van Niels. Kelly, Mleen, Ilse...joehoe.....is alles oke met jullie? Zullen we nog meeten? Zo hier staat midden in de kamer het ledikantje voor Mara. We gaan er nog ff wat leuks op schilderen (lees man schildert en ik kijk....). Vanmiddag gaan ff de stad in wandelen. Ik heb nog een boekenbon en lingeriebon van mijn verjaardag.... Verder gaat hier alles wel oké. Ik heb het fitnessen overleefd. Was leuk om er samen met Mara naar toe te gaan. Kon ik toch ook nog de troste mamma uithangen . Ik moet zeggen....het viel me niet tegen. Ze hadden er zo'n fiets met een zadel waar ik wel op kon zitten. Ik vond het heerlijk om weer eens te kunnen fietsen ook al was het binnen en kwam ik niet vooruit . Volgende keer I-podje mee en dan is helemaal oké denk ik!
Joosje, fijn dat het zo goed te doen was het sporten. Dat motiveert weer voor de volgende keer. En wat gaan jullie op het ledikantje schilderen? Crea bea's
Slik.......nagelknippertjes..ook die voor baby's zijn stom.... Ik knipte iets te veel van Mara's duimnageltje af...jee dat bloedde. Joris troosten...mara maar mij ook.... Jezus mina zeg... dadelijk ff kartonnen vijltjes kopen!
Hallo dames, de laatste dagn erg rustig hier. Ligt vast aan de polymposche spelen. Meeting, lijkt mij erg leuk. sporten wat fijn dat hte goed ging. Sporten hier ook mee begonnen en tijdelijk weer mee gestopt. Ik hueld het gewoon niet vol, was zo moe. En nu mijn moeheid weer wat beter gaat is mijn knie uit het niets dik geworden en pijnlijk. NOu moest koelen en rust nemen. Nou mooi klaar mee. De spray ook gehad, maar kreeg er veel buikkrampen van. Maar de toeschietreflex was prachtig. Zo snel als het ging. Ik kreeg hem ook op recept. Fijn dat je he alsnog kon krijgen. Bij mij hadden de assistentes er ook nog nooit van gehoord. Ik had hem bij de eerste ook gehad en dat stond nog in de computer dat was bij een andere huisarts, dus zo wisten ze wat het was hahahaha. Baby en werk. Hier gaat het goed. De eerste keer wegbrengen vond ik vervelend, maar ja went wel. Mijn dochter en Luuk zitten in dezelfde groep en dat gaat ook erg goed. Luuk is erg tevreden thuis en daar ook. En op mijn werk kolf ik. Ik moet drie keer kolven en de eerste keer heb ik 150 en dan 100 en dan 80 ml. Hij kijg 120 in een flesje dus ja kom ook wat te kort. Nu kan ik nog laat in de middag thuis zijn en vervalt de laatste kolf en geef ik hem de borst. Ik heb met mijzelf afgesproken, dat ik kolf wat ik heb en wat ik niet heb voor deopvang dan krijgt hij een flesje met kunstvoeding. Ik ga niet tussendoor kolven om een voorraad te hebben. Ik wil niet dag en nacht aan het voeden zijn of er meebezig. Zo gaat het al een maand goed en tot nu toe had ik voldoende zodat hij geen flesje hoefde. Maar een flesje erbij is ook geen probleem toch. Ik heb dan wel de hypoallergeen, maar ja allergie zit dan ook in de familie. fijn weekend ps diegen die in duisland zit veel plezier!
Pinci wat vevreldn he die nagels knippen. Geef jezelf niet te veel de schuld he, want het overkomt bijna alle moeders wel een keer. Is het bloeden al minder geworden. gr Gaby
Ja zeker...pleistertje erop en ze was best snel getroost....sneller dan ik....ik weet dat zoiets iedere moeder wel eens overkomt maar toch... Maar jee, wat bloedde het zeg...poeh!
ow sorry hoor, val er effe middenin! Joos, wat een naar nagelverhaal, blegh...volgende keer lekker afbijten? Sorry dat ik afwezig ben, maar ik ben de laatste dagen zo vreselijk moe...kan de hele dag wel slapen, niet normaal... En ik wil graag nog meeten hoor! Maart???? IK ben voor hoor!!! Dikke zoenen aan allen! x
knippen in vingertjes tja ook hier gebeurd heb idd ook zitten janken, en dan nog hubbie moeten vertellen dat ik datgedaan had. hihhi. Nu doen we het samen als ze bij 1 van ons in slaap gevallen is. mijn ervaring is dat het knippertje makkelijker is dan een vijl,( vijlen duurde nog langer) knippertje is mikken en knippen. schaartje niet gebprobeert. vandaag weer een druk dagje voor de boeg dus misschien tot laters. ps ?????? bedankt voor de lettertype site heb er 2 leuke gezien, maar ga nog wel effe verder shoppen. pps en weer leuke foto's. ppps ( en dan stop ik echt) we zijn bezig voor een nieuwe auto zodat de kleine suzuki swift de deur uit kan
leuke foto´s ilse. Arme Hannes hahaha. Nieuwe auto shoppen altijd leuk Over meeting, wordt dat dan in het weekend of door de weeks?
Hellooo mammies! Kom ik ook weer ff aanwaaien! Heb een paar drukke dagen achter de rug! Joosje, jaaa ik wil zeker wat afspreken, moeten wel ff kijken wanneer dan, want zit ook met weekenddiensten! Inderdaad, woensdag gaat het weer beginnen dan moet ik weer aan t werk (na 9 mnd eruit gelegen te hebben)! Heb wel weer zin in het werk, alleen dat ik daarvoor Roann achter moet laten... dat zie ik niet zo zitten. Kijk er dan ook al maanden tegenop, dat deze dag er weer aan zit te komen... Maar gelukkig heeft ook Roy as woensdag een gesprek bij een ander bedrijf en als hij die baan krijgt zou het voor mij wel eens gunstig uit kunnen pakken. Dan ga ik zowiezo nog minder werken en misschien over een paar maandjes zelfs wel stoppen. Ilse, super die foto, heerlijk ventje! Nageltjes knippen, ook hier op de gok en we doen t met zn tweeen. Vijlen werkt helemaal niet, daar heeft meneertje t geduld niet voor! Verder ben ik erg bezig om Roann nu maar vooral naar links te laten kijken met zn bolletje, maar vooral s'nachts is dit een ramp! Wat kan hij toch lekker eigenwijs zijn en dan binnen een paar seconden zn hoofd weer naar rechts draaien! Er zijn hier toch meerdere beebs met een afplatting of niet? Beginnen jullie ook alverschil te merken? En word er bij jullie over een helmpje gepraat? Roann krijgt nu over 3 weken een malletje gemaakt om op te meten hoe erg de afplatting is. hier konden we zelf voor kiezen zeg maar, is niet dat de fysio gelijk zei dat dat moest gebeuren. Nou, er word wat wakker boven, dus misschien tot straks!
hoi meiden morge begin ik met nieuwe baan. vandaag babybeurs gehad niet veel verkocht,en nog weze shoppen leuke jurk gekocht voor feest aanstaande zaterdag en laarzen die kan van de week pas ophalen omdat ze opgerekt moeten worde door me dikke kuiten,en een broek. fijne avond
Sgoed Kel...doen we ff pb-en... Enneh...spannend komende week dus. En Roy een sollicitatie en jij voor het eerst weer werken...ik zal aan je denken . Zo...Mara slaapt vanavond in haar nieuwe grote bedje....slik...ze past nu echt niet meer in de wieg...ze wordt groot. Zucht! Verder...tis rustig hier. Hoe is het met iedereen? Patries, ik was net te laat om je zus te spotten. Dagmar heet ze toch?