he meiden srry dat ik er niet echt was vandaag er is nl iets gebeurt hier esmay is enorm hard achterover van de bank gevallen iig heel verhaal komt erop neer dat ik net de hap moest bellen dat ze ook had gespuugd en moet haar om de 2 uur wakker maken ik ben helemaal van slag en enorm bang! want manlief is er niet en kan niks als er iets gebeurt
He kitty super dat je de baan hebt, ik zou zeggen neem er een chocolaatje op. Kelly suc6 en toch ook plezier morgen!!!!!!!!! Melissa ben aan het duimen latersssssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Hee flex das niet niks, hoop dat het verder mee vlat. wat bedoel je met kan helemaal niks als er iets gebeurt ???? heb je geen auto of rijbeweijs?? Is het dan evt een idee om een van de buren in te lichten en te vragen dat als het nodig is zij oppassen/ of jouw met de auto weg kunnen brengen. Hoop snel te horen hoe het gaat
geen auto en geen rijbewijs die moet ik nodig es gaan halen en ja me buren kan ik altijd vragen natuurlijk en is het echt heel erg bel ik wel een ambulance ben zo zenuwachtig moet haar zo wakker maken ben benieuwd wat ik aan ga treffen
fle; succes vanavond en vannacht. Zal wel een lange nacht worden, maar ja zekerheid gaat voor alles he. Fijn dat ze toch wakker wou worden. Suus gefeliciteerd met je baan! Leuk d ebieb. En eerste keer wegbrengenn et ene brok is niet verrassend, maar gefet maar weer eens aan hoe veel je van je kindje houdt. Leuk dat z eje bureau hadden versierd, dan voel je je echt welkom! trusten, gaby
Wilma, dat is schrikken! Ben benieuwd hoe t nu met dr gaat! Verder nu geen tijd om te reageren, want... inderdaad, moet weer aan t werk! Zo dr zooooo tegenop, maar nog een half uurtje en dan is t toch echt zover! Kan nu al janken... Nou meiden, jullie horen straks wel hoe t is gegaan! Fijne dag allemaal!
hey meiden met esmay gaat het goed ze is alert en speelt gewoon eigenlijk zie je niet eens dat ze gisteren hard is gevallen
flx gelukkig maar dat t goed is afgelopen! Hier is sep van slag, vannacht iedere 2 uur huilend wakker (nou ja huilen, gillen bijna) enne net weer..heeft ergens pijn maar waar?? wat is dat toch lastig..heeft 37.2 en ook wat plekjes op zijn gezicht.. even aankijken anders huisarts maar bellen..
Flex mooi toch helemaal goed afgelopen gelukkig kitty jeetje wat zou het zijn hij heeft dus geen koorts ?? nou beterschappies voor Sep
flex beterschap lilage hier geen 3e trek t nu al niet heb er dagen bij zoals vandaag dat t gewoon niet meer zie zitten,huis s een tering zooi mede door die vent van me ,ben zoooww moe nog steeds niels had t wel goed gedaan op peuterspeelzaal
Hallo, wenneke nog steeds zo oe. hbe je de andere uitslagen al? Je waarde van b12 kan best eens te laag zijn hoor. Asl er niets uit de andere komen. suusje hoe is het nu? Gr Gaby
Kitty, hoe is t nu met Sep? Ben je nog bij de HA geweest! Melissa, hou jij t nog een beetje vol? nog 2 nachtjes slapen... Wilma, fijn dat t weer beter gaat met Esmay! Hier de eerste dag overleefd! Al was t wel behoorlijk zwaar... ondanks dat ik licht werk had... nu dus veel pijn! Dus hou t ook kort vandaag. Fijne avond!
ja ales was goed. vanmiddag opruimen met man stoot me hoofd nou die heeft de huisarts kunne bellen heb dus lichte hersenschudding dus bener weinig mooi foto van je 2kids