November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hai...

Ja ik "soort van" leef nog...hihih
    Ben net zoals Patries veel aan het nadenken geweest en veel op een rijtje gezet.
    Druk bezig om een beetje mijn leven weer op rails te krijgen.
    Veel regelen, veel afspraken.. afspraken voor de gezellig en ook veel afspraken die moeten.
    Heel veel gesolliciteerd de afgelopen weken en dat wordt eindelijk beloond!
    Heb a.s maandag een sollicitatiegesprek... Dat is al iets!
    Hopen dat het wat wordt, ik heb zo mijn eigen ding nodig!!!
    Hele leuke winkel:D iedereen heeft er denk ik wel wat van in de kast liggen:D... de modepopkes iig zeker!!!

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Mooie canvassen wilma en Patries! wij willen er ook een, een grote... maar inderdaad ook nog aan t wachten op DE foto!

Hier net terug van mn werk... vanmorgen heb ik er gelukkig niet meer zo'n groot drama van gemaakt! Jeetje, wat was ik shaggie van de week en wat keek ik er als een berg tegenop!

Verder, Joosje, veel pijn helaas... merk ook dat ik ineens weer functie verlies heb in mn rechterarm. Woensdag heb ik een kennismakinggesprek met mn nieuwe baas, dus dan zal dat ook wel aan de orde komen!

Melissa, veel succes vandaag... ik duim voor je!

Ilse? Leuke verjaardag gehad van je drollie?

Hey Marleen, she's alive!!! Ook druk met solliciteren dus! Hoop voor je dat t gaat lukken!

Hier weer een druk weekend voor de boeg, zondag nog kraamvisite?! Erg he! En zondag avond uiteten met mn ouders, zijn 35 jaar getrouwd!

3. Miss Mommy

En Joosje, hoe vergaat je t sporten, qua lichamelijke gesteldheid?

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    alles bijgelezen, maar efe geen zin om te reageren kan je zo hebben he.

5. Miss Mommy

Inderdaad Gaby... dat heeft iedereen wel eens!

Net goed nieuws gekregen, Roy heeft as donderdag zn arbeidsvoorwaardengesprek!!!

6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Joepie!!! Dat is een goed vooruitzicht he?!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Kelly..
    JUY!!!!!!!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh en Kel, ja dat fitnessen gaat goed. Ik heb dan wel last van mijn lijf in eerste instantie maar ik voel ook dat het helpt dus dat is goed!
    Ik wil eigenlijk zumba doen maar dat is nog een paar bruggen te ver (stuk of 25 ;) )

9. linde90

linde90 Niet meer actief

hoi ladies, was ik ook weer eens.

Ten eerste, Ilse nog gefeliciteerd met je mannetje Hannes.

Patricia en Wilma, mooi die foto´s. Die van jou en je mannetje zijn ook super lief patricia. Een mooi stel...

Kelly, zwaar he weer aan het werk. Vervelend dat je zo een last van je lijf erbij hebt. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Wendy, beterschap met je hoofdje

Kitty, beterschap met Sep. Arm mannetje

Wekom barocky(sorry als ik het verkeerd typ) gezellig als je meekletst.

Joosje, goed man,lkker sporten. En mannetje antwoord gehad op de vragenvuur?
    En goed dat Mara he zo goed doet..

Marleen, heel veel succes met gesprek!!

Sorry als ik iets vergeet.

@ Hier.mijn eerste werkweek zit er op. Ik ben helemaal gesloopt zeg.
    Het gaat goed met Chloë op de opvang gelukkig, ik merk alleen wel dat ze last heeft van de prikkels.
    S'nachts is ze veel wakker, en wil dan niet meer in slaap vallen, wat betekend dat ik slapeloze nachten heb. Niet echt handig met werken. maar ja.
    Ik hoop wel dat ze binnenkort een beetje gaat doorslapen, want dit houdt ik niet lang vol zo.

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ola!

Ik ben lui, dus ga filmpje kijken, net lekker gegeten met 2 dinnetjes na een afscheidsborrel van collega...dat sassen schiet wel op:)
    heb vandaag ontdekt dat ik met muffin top effect wel al mijn oude broeken weer dicht krijg:)

Joos, u go girl! Wel rustig aan met jezelf he!

Mleen, en alles een beetje geordend gekregen?
    Dikke knoef in elk geval!

lara, lekker relaxen nu!

Tries en wilma, prachtig hoor die foto's, super!!!

hoest met melis?

hihi, trouwens de vriendin van een collega was zwanger, uitgeteld op 23 feb, maar liep overtijd..ik zeg voor de lol, ach dat wordt de 4e, de laatste maanmden wordt het steeds de 4e in mijn omgeving...En bovendien is 4 maart een mooie dag:D
    wat denk je|? hihi, 4 maart papa geworden!

truste fruste, morgen hannes' feestje! Nog bedankt voor de feli's!

x

11. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    lialge wat een toeval.

kelly wat een goede vooruitzichten met een voorwaardengesprek

gr gaby

ps fijn weekend allemaal

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

# miracles wat een goed vooruitzicht!!!!

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hey wat grappig,
    een vriendin van mij was ook op 23 feb uitgerekend (op mijn verjaardag;))... en is ook gisteren, de 4e dus bevallen!! haha toevallig...
    Ik had nog zo gezegd NIET op mijn verjaardag, heeft ze zich keurig aan gehouden!
    Ze is zelfs nog op die dag op visite geweest, ALLEEN... Met de auto:$ Uiteraard moest ze op een zeiltje zitten bij mij op de bank:D

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #1814 Miss Moneypenny, 5 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
    Kelly... dat is goed nieuws zo'n gesprek!
    Hoop dat ze eruit komen.. met die arbeidsvoorwaarden.:D
    Beetje water bij de wijn soms.. alst maar meer oplevert als nu!

Ilse.. ja heb het behoorlijk op een rijtje nu..
    Heb nu uitgestippeld wat ik precies wil.
    Eerst is de bedoeling om aan het werk te gaan, max 30 uur.. maakt niet uit wat, als het maar geld in 't laatje brengt en ietwat van voldoening geeft.
    En als het nieuwe schooljaar 2010-2011 begint wil ik misschien een deeltijdopleiding gaan doen als doktersassistente.

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    meiden metsolicitaties succes

trieske mooie canvas hoor

verder weet t niet meer me kop doet soms nog erg zeer en kan nog niet veel onthouden maar ben gister wel wezen werken,omdat 2e dag was moest ik gewoon vanmezelf en morge ook weer.

hebben vanavond personeelfeest van man ze werk maar kijk wel of ga ligt eraan hoe ik me voel.

gister bij ka geweest en ze weegt nu 7230 en 64cm..

fijn weekend

oh ja missss wort 1e week april huissie al opgeleverd horen we deze week of volgende week,maar ieder geval 25maart de andere kant

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hey Miss Mleen, klinkt als een goed plan!!
    Met de assistente van dokter van de ploeoeoeoeoeoeoeg...hihi

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh en Farah, ja manlief heeft antwoord gekregen op zijn vragen. Dat blauwe handjes niet erg zijn maar blauwe armpjes wel...ik vind dat zo akelig als ze dat wel eens heeft...
    Verder is ze nu 65 cm en weegt ze 6495. Een lange slanke dus. Ik ben ook maar begonnen met maatjes 68 in de kast te gaan leggen. Duurt niet lang meer....

Zeg Wendy, wel voorzichtig doen hoor, een hersenschudding is niet niks. En ziek is ziek ookal heb je een nieuwe baan...

18. Happymommy84

We zijn weer op tv. RTL 4, hihi. Mijn zus komt op het einde, voor Wolter Kroes (Bianca)

Kom straks ff teruglezen hoor...

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Patricia, zit nu te kijken hoop dat ik het nu wel live kan zien.

Dames die al fruithapjes geven geven jullie het ook als extra?? neem aan van wel of vervangen jullie zo de fles ?

20. Happymommy84

Wij zijn weer gestopt met de fruithapjes omdat Roan ineens weer wat vaker wakker werd 's nachts. De ka dacht dat hij er toch wel gevoelig voor was aangezien hij ook koemelkallergie heeft. Wij gaven het inderdaad als extra. Inmiddels zitten we ook op 4 flessen maar dat is eigenlijk vanzelf gegaan omdat Roan steeds langer met zijn flessen is gaan doen.

Ooh, ik heb al dat eten nog op na de uitzending, kei lekker!!!

Deel Deze Pagina