hier fruithap maar ze spuugt m elke x gewoon uit moeten nu eerst proberen pap te gaan geven meschien heeft ze last van zuur
Evelien, het fruithapje geef ik als extra. Nu nog een haklf potje trouwens hoor! CB zei, dat als Roann dadelijk een groentehapje op kon, ik dat mocht aanzien als een halve fles??? Wendy, nog steeds pijn aan je hoofd? Doe maar rustig aan! Melissa, hoe is t gegaan, ik hoop goed nieuws? Patricia, was t eten ook lekker?
nou t gaat nu iets beter. net effe haren laten doen by kapper,lindy naar schoonouders niels naar me pa begon ie weer te zeiken want hy zag lindy nooit nee duhhh hy heeft nooit tyd en geen plaats om ze allebei te hebben,naja kwam erop neer dat ie gewoon weer aan zeiken was altyd als mark er niet by is wort het wel beetje erg zat wil eens een keer rust in me leven maar jah met zo n ouders zal dat wel niet gebeuren. zow ga man lief dalijk ophalen en vanavond maar proberen mee te gaan ,zolang niet buk gaat best goed vandaag. fijn weekend want mag morge ochtend ook nog s werken hahaha
Jahaaa alles is goed!! Ik zal maandag even het hele verhaal doen want zit nu gezellig met manlief op de bank.. Alles zit erop en eraan en het hartje klopte als een tielelier! Ik heb nog nooit zo gehuild van blijdschap Sarah wordt rond 7 oktober grote zus! Liefs Melissa
melissa; van harte gefelciteerd met je fantastische echo. 7 oktober een prachtdatum ben helemaal van de 7. MIjn kids zijn dan ook op 17-11-2006 en 27-10-2009 geboren haahaha. Of ik er iest over te zeggen had. gr Gaby
melissa gefeliciteerd en geniet ervan nou was gister binne anderhalf uur weer thuis was weer zo dol en misselijk en me hoofd pfffff,nou man bleef daar hebben ze m blijkbaar anderhalfuur in politieauto gehad.hy moest zich legitimeren maar had de mijne ook nog op zak tjah blijkbaar gaan ze je dan verhoren en mag je blijven zitten tot ze weten hoe of wat.dus meneer kwam thuis met hoop bombarie en begon ook nog s alles vol te spugen nou ben klaar met hem en ze gezuip op die feeste vand a werk,dus ben ik ook weer hele nacht ziek geweest.en net wc staan schrobben en moet zo gaan werke maar me kop doet zeer pfffff wort lang dagje. fijne dag met dit mooie weer
hej, Melissa, wat goed! Gefeliciteerd meid, voelt nu alsof je er helemaal blij mee bent, super! sorry meiden, ik ben nog steeds kapot, feestje van hannes was een grote uitputtingsslag! Niet nromaal, hihi, we sliepen om 9 uur! Moet ook nog wat werken, dus ga er weer van tussen...Het spijt me dat ik zo niet reageer op alles...ik lees alles, maar ben veel te moe om te reageren! X
Melissa, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is met de kleine ukkepuk! Ben benieuwd naar je verhaal! Weet de familie het nieuws ondertussen al? Wendy, jeetje... wat een gedoe he! En dan hier... t gaat echt niet lekker... Gisteren na een heftig gesprek met manlief heb ik dan toch aan mezelf toe moeten geven dat t zo allemaal niet gaat... Wat is t toch moeilijk om onder ogen te moeten zien, dat je lichaam telkens opnieuw weer lijkt te falen... Zit hierdoor ook niet lekker in mn vel om heel eerlijk te zijn. Eerst de zwangerschap en nu toch weer de dystrofie die opspeelt. Maandag ga ik contact opnemen met mn nieuwe manager. Ben benieuwd. Ik hoop dat er een oplossing is, wil namelijk nietgaan ziek vieren eigenlijk, want ik heb nog de arbeidsgehandicapten status en val na een maand ziekvieren met de dystrofie weer terug in de WAO en dat wil ik dus niet... En Ilse, ik den dat er meerdere meiden zijn, waaronder ikzelf, die daar last van hebben hoor! Dikke knuff voor iedereen *biggg hugggggg*
@ Bloempje... Proficiat! Geniet ervan! @ miracles... wat onwijs kl*te dat de dystrofie zo opspeelt zeg
Ilse Hug!! Wendy, oh wel voorzichtig met jezelf doen hoor! Kel, ook een hele dikke hug! Heel logisch dat je dat niet toe wil geven toch? En jee, tuurlijk zit je niet zo lekker daardoor en jouw zwangerschap is nogal wat om te verwerken! Gooi je verhaal er hier uit als je wil hè! Ik hoop ook dat je met je manager iets kan regelen ja! Zo dames, hier schijnt de zon heerlijk en heeft Mara hele leuke roze met rode kleren aan. Daar wordt een mens vrolijk van. Verder ben ik nog steeds krakkig van gisteren en heb ik een duf hoofd maar ach.. Vanmiddag komt mijn vriendin op visite waar ik mee naar de 9 maandenbeurs ben geweest. Eindelijk gaan we elkaars baby zien!!! Yej!
Joosje, heerlijk he dat weer En gezellig dat je vriendin langs komt. Wendy, zatte mannen, BAH. Hier had hij dus zelf de pot kunnen schuren!!! Succes vandag met werken en met je hoofd, Hopelijk voel je je snel weer beter! Kelly, rot dat je lijf je iedere keer in de steek laat. Heel veel succes met het gesprek, hopelijk komen jullie eruit. en nou maar hopen dat Roy zijn gesprek positief uitpakt voor jou Zal voor jullie duimen! Melissa, GEFELICITEERD, nu kan je ervan gaan genieten.... @ hier.Chloë is van de week 2 x per ongeluk van rug naar buik gedraaid. Wist niet wat ik zag. Ze wilde perse bij de rammelaar, en daar lag ze dan, als een visje te spartelen haha. En op het KDv lag ze ineens op haar buik in de kinderwagen, dat vindt ik dus wat minder. En inbakeren maar helemaal niet meer hier.... Verder is het heerlijk weer, wel koud maar zonnig!! Denk dat ik vandaag eens lekker ga wandelen . Meer dames leuke plannen??
Wij komen net terug van de Dierentuin, We hebben al jaren een abbonement en nu voor het eerst sinds oktober weer geweest was weer heerlijk. Vanmiddag naar Disney sing along in het Luxor theater. Melissa nu echt helemaal gefeliciteerd weer een wonder met alles erop en eraan. Kelly hoop dat jullie eruit komen op je werk. Duim voor je Verder iedereen een fijn weekend verder!!!!!!!!!
hier geen plannen.Luuk is erg ziek, voor de tweede keer naar de huisartsenpost! zijn longen zitten vol en drinkt niet goed! gr gaby
Thanx! Nog 23 berichten voor een nieuw status..... Ik kom zsm ff terug lezen hoor, beetje druk allemaal... @Kelly: Denk aan je meid, het zit je niet mee he?!
kelly beterschap en hoop dat ze een oplossing hebben beterschap met luuk kwam net thuis en lindy was kei rood getempt 37,4 viel mee miss tandjes weet het niet voel nog niks. hoofdje gaat wel had chaggie collega hahah,ga nog effe lekker van mooie weer genieten
Gepke wij gaan al een paar jaar minstens 2 keer per maand naar Blijdorp, even lekker wandelen, we zijn er dan rond 9 uur en als de grote meute komt rond 11/12 uur dan gaan we weer lekker naar huis