November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussion in 'De mama's' started by Miss Moneypenny, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

Mar 8, 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Kitty morgen weer babymassage ??? Is sep alweer aan de beterehand ??

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    Hee meiden,

hier weekendje weggeweest..best een uitputtingsslag met baby en kind van 9..haha uitgerust zijn we dus niet maar t was wel leuk!
    Sep 1 nacht weer iedere 2 uur wakker...en 1 nacht goed geslapen. Evelien als vannacht een beetje normaal verloopt ga i k gewoon, kom ik je halen. Als sep nou weer zo raar aan t doen is vannacht dan weet ik t nog niet maarre als ik niet ga laat ik t morgen vroeg weten!

Kelly balen dat t niet lukt met werken en alles. Maarre luister naar je lichaam en ga t gesprek aan, sterkte meid!

Melissa super dat alles goed is en wat fijn jullie blijdschap!!

Ilse rustig aan..succes met werken weer morgen.

Joosje was t leuk met je vriendin??

Evelien leuk blijdorp! Wij hadden vorig jaar een abonn. nu niet nemen er weer 1 als sep iets ouder is.

Verder, had verteld dat ik nieuwe baan heb..na wikken en wegen besloten de baan toch niet aan te nemen..
    Verschillende redenen maar voelde toch niet helemaal goed (vooral erg veel verantwoordelijkheden voor erg weinig geld) enne het is dan zinvoller om toch in t onderwijs te blijven invallen..enne verder rond te kijken..

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

Mar 8, 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Nou Kitty ik wacht het af geen nieuws is goed nieuws en dan sta ik weer op tijd klaar om te gaan, vergeet dan evt zijn muts met naam niet, vandaag gaat ze de Tummbytub foto's maken met de naammutsjes.

:)

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    @evelien:ben er gewoon hoor! enne mutsje ingepakt..

meiden overal sneeuw? en dat in maart..moet lente worden, lekker lang wandelen enzo.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kwam ff spieken en wat ziet ik??... Melissa.. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!.. Geweldig zeg.. Superrrrrrr.. en dat binnen een jaar.. hihihihi....Let goed op jezelf he...knufff

Hier alles goed... Anna groeit super met de combi bv en fv.. ze blijft wel klein.. zal nu net over de 5 kg zijn.. draagt nog steeds mt 56... al begint de 62 met omgeslagen mouwtjes ook leuk te staan...;)

Verder niet zoveel te melden vanuit hier....we genieten en genieten...

Iedereen knuffie

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    142
    63
    goedenmorge

hier een witte morgen

verder vandaag niks te melden beetje in huis doen hahah

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Ik heb een vraagje:

Jolien komt de afgelopen 2 weken elke nacht weer voor voeding en heeft dan ook echt honger. Ik zat te denken om in har laatste flesje een beetje rijstebloem te doen!

Heeft iemand hier ervaring mee?

8. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ nina wij doen al vanaf 1,5 maand de laatste fles met rijste bloem

ze krijgt die fles om 11 uur
    dan krijgt ze 240 + 8 (nu ze 4 maand is)
    en dan acht afgestreken schepjes (dezelfde als an de voeding) rijstebloem erin (geef dit wel met pap of 3 standen speen)
    ze slaapt dan door tot 7 a 8 uur sochtends

nu krijgt ze bij dr andere 3 flessen ookf 2 a 3 schepjes rijstebloem ipv nutriton

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Hi,

Blijdorp heb ik geen ervaring mee. Ben al bij veel dierentuien geweest. Wel slim om zo vrieg te gaan en voor de drukte weer weg te zijn.

Hier heeft Luuk gisteren in het ziekenhuis gelegen. In eerste instantie mocht hij niet naar huis, maar ik wou hem niet achter laten. Heb vandaag dus zorgverlof opgenomen. En hij begon weer beter te drinken, dus had er alle vertrouwen weer in. HIj hefet waarschijnlijk het RS virus opgelopen. Zijn lonegn zitten vol en hij had koorts. Koorts is weg. Geef hem thuis nu vaker bv en af en toe een paar lepels ORS. HIj slaapt nu lekker en gaat gelukkig beter.

Ik zou ook risjtebloem erin doen?
    Geef je al potjes fruit of groente. Het cb adviseerde ons om er mee te beginnen vanaf de 5 en halve maand. En eerder als hij eraan toe is. Als hij mij het eten uit de mond zou kijken. Misschien een idee voor jou?

Gr Gaby

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Gaby, jeetje wat schrikken zeg!

Hier hou ik t ff kort, heb wel alles bij gelezen, maar te vermoeiend om te reageren.

Heb veel pijn in mn been en arm en uitvalsverschijnselen in mn arm...
    Baas gebeld, morgen terug bellen hoe t dan gaat, maar dit is niet zomaar weg, dat word alleen maar erger, maar goed, ik denk niet dat ze weet wat dystrofie is, dus dat neem ik haar (nog) niet kwalijk.
    Zometeen om 2 uur mn arts terugbellen bij de pijnkliniek om te vragen wat de bedoeling is en as vrijdag heb ik een afspraak staan voor acapunctuur... Heeft 1 van jullie dat al s geprobeerd, mij is t nieuw namelijk!

Verder heb ik t er niet makkelijk mee om aan mezelf toe te moeten geven dat ik t lichamelijk niet aankan. Hoop dat t niet erger word allemaal, want nu kan ik Roann op tijd van 2 dagen rechts al niet meer vast houden en optillen...

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Kelly, vervelend dat je zo een pijn hebt. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om toe te geven dat het niet kan. Over acupunctuur heb ik geen ervaring,. maar ik hoop heel erg dat het jou kan helpen. Sterkte ermee!!

Gaby, beterschap met Luuk. Hopelijk is hij er weer snel bovenop.

Rijstebloem, geen idee. Ik ga het wel navragen op het CB wanneer ik er mee kan beginnen, ze krijgt nu ook nog geen fruit of groente hier. Ben wel benieuwd of ze er op door zal slapen....

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    @gaby wat schrikken!! sterkte met luuk!!
    @ kelly meid lees t met tranen in mijn ogen, hoop zo dat t niet erger wordt en dat je wel Roan goed zelf kan blijven verzorgen..
    hoop dat je t werk een beetje kan gaan laten rusten, je bent zelf nu het belangrijkste meid (en je zoon natuurlijk!)
    wat een superstoel trouwens op je hyves, hoe heet die stoel enne vanaf welke leeftijd mogen ze erin?? Jij hebt hem toch ook evelien??
    @evelien, luiers bij macro: bij afname 4 megadozen betaal je 6,08 per pak (incl. 7,24) geldig van 9/3 tot 22/3

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    rijstebloem hier trouwens 2 x geprobeerd maar met als gevolg heel veel last van krampen snachts..ik wacht er dus nog ff mee..

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Kitty, zijn dat de pampers bij Makro??

15. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@ Gaby: Ooh, wat vervelend zeg. Snap dat je Luuk niet achter wilde laten, zou ik ook niet kunnen hoor. Wat fijn dat het nu beter gaat, houden zo!

@ Kelly: Wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk helpt de acupuntuur voor je? Is er geen 'normale' behandeling voor? Ik heb geen ervaring met acupuntuur maar hoor er goede verhalen over van een vriendin.

Ook ik heb een voedingvraagje. Roan wordt de laatste dagen iedere nacht wel een keer wakker (soms ook vaker) Als we hem dan een tutje geven dan slaapt hij wel weer verder maar eerst deed hij dit nooit. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn? Hij krijgt nu 4 en soms 5 flessen van 210 + 7 + 4 jhbpm. Ik zat al aan rijstebloem te denken maar dat krijg ik nooit in een fles en uit zo'n brede difraxfles drinkt Roan voor geen meter...

16. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    Flesje ophogen naar 240+8, 3 scheppen rijstebloem en 3 JHMPM?

17. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    ja!

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Kitty, dat is de bumbo seat!
    Hebben inderdaad meerdere kids hier. Ze mogen erin zitten vanaf 3 maanden!
    Roann vind t geweldig!

Patricia, ik zou het ook ophogen dan en evt over 2 flessen verdelen?

19. linde90

linde90 Niet meer actief

thanxs Kitty, ga schoonouders maar eens vragen of ze ze mee kunnen nemen!

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

Mar 8, 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Gaby, das schrikken met luuk, hoop dat het snel weer beter gaat.

Kelly, zit ook echt niet mee he, lijkt me echt vreselijk om niet te kunnen doen wat je moet/wilt doen.

kitty ik zag het staan vanaf morgen dus gelijk halen duurt hety nog lang voor ze aan 4 toe zijn?? denk je ?

Ik heb ook een bumbo stoel, zijn echt leuk en Caithlyn vind het geweldig. Je kan evt proefzitten bij prenatal of bij mij, ( zijn aardig aan de prijs) heb de mijne via mp hier in de buurt gescoord

Share This Page