November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    kelly sterkte

gaby beterschap

hier ook laatste fles 240 met 8scheppe

en ook de bumbo stoel

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Ik vond de bumbo stoel ook geweldig. Ik zei tegen de fysio voor Luuk is de bumbo ook wel wat, want hij wil alles graag zien. Zij raadde dat mij af, is niet goed voor de ontwikkeling van de rug. Hier dus niet gedaan, maar ja met alles geld met mate kan wel denk ik.

Luuk slaapt veel, maar de koorts is weg. Ik heb hem net wat ranja gegeven, want ik merket dat hij mijn borsten niet meer helemaal leeg krijgt en veel slijm geeft. Had niets anders in huis, maar mijn man straks effe dikspa laten halen. Ik was radeloos, ranja is natuurlijk niet het allerbeste, maar heb het erg gemengd met water. Hij heeft maar liefst 60 cc gedronken. Hij slaapt nu weer lekker.

Gr Gaby

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    kinderen soms wil je ze de nek omdraaien,niels kon dus by t fototoestel en da s nu half gesloopt pffff en altyd als ik lindy fles moet geven ,zal m is in ze eetstoel gaan zette als lindy de fles moet.

naja man straks maar kijken of ie t nog kan maken

gaby lindy zit er ook niet teveel in he en niet te lang effe erin kan geen kwaad.

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    nee ik denk dat het ook geen kwaad kan als je het met mate gebruikt. Dat geld voor alles he

gr Gaby

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

even korte update...

Gaby, sterkte met je luuk mannetje! Ranja is mss niet het beste nee, maar drinken is wel heel erg belangrijk hoor! En dan maar lekker ranja, kan echt niet kwaad...

Ichtus, hoooi!

Kelly, mopje...wat ontzettend vervelend. Kunen ze iets voor je betekenen? Dat je wel kunt blijven genieten van je mopsie!

Ehm...over eten? Milo krijgt sinds ie een weekje of 5 is rijstebloem..in de laatste fles...Die laatste fles is sinds een maand of 2 rond half 8 's avonds...daar trekt ie het op tot een uurtje of 8 's morgens ongeveer. Hij krijgt 4 flessen van 180+6...en de laatste met 3 a 4 schepjes rijstebloem.
    Fruit krijgt ie 's morgens en groente vaak 's avonds..hij is echt helemaal wortel fan! Van wortel krijg ik een blije baby:) zo gaaf om te zien!

Hier...hmm, vandaag op mijn werk weer even in elkaar gezakt op dev grond, lekker charmant. De directeur maarten gebeld en met me naar de huisarts..ik was enorm afwezig en voelde me super moe en slap...bloeddruk, hb, glucose, hartslag. alles was goed. Maar ben de laatste maanden wel vaker wat plat gegaan en weet niet waardoor...Ja, toen ik straks van maarten verplicht niks mocht doen merkte ik pas hoe gruwelijk uitgeput ik eigenlijk ben...stom..ik kan niks loslaten, voel me steeds uber verantwoordelijk voor alles en iedereen...en besefte me dat ik de laatste maanden nergens van heb genoten echt, niet kunnen ontspannen...pedicure, lekker, filmpje lekker, maar alles gaat op de klok, want steeds is er iets voor mijn gevoel...Tijd, werkdruk, kindjes (dat stuk gaat prima:))een lichaam waar ik van walg, blablabla..

whatever..ik neem even een slaappil vanavond, dan moet ik wel relaxen:p Morgen maar naar de ha als dat kan...

maaaarrrrrr, ik heb wel 3 lekkere mannen in huis:D

hihi, truste!x

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

even snel ben heledag druk geweest met zolder opruimen
    heb vanmorgen een leuke foot gemaakt met mijn nieuwe camera wild eum ff showen heb um wel ff bewerkt naar sepia das mooier :)

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    He Lilage doe je wel rustig aan!!!!! luister naar je lichaam hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lilage zorg goed voor jezelf meid!!!

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    lilage zorg goed voor jezelf! En loslaten is ook moeilijk, maar soms echt nodig!

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    goedemorgen!
    Wat een heerlijk zonnetje.
    En sep heeft weer een nachtje 'normaal' geslapen. Ok hij komt dan nog wel 1 keer maarre dat is te doen..
    Kon gewoon van half 11 tot half 4 mijn ogen dichtdoen..heerlijk!

Verder Ilse, ehm tja te herkenbaar je verhaal. Onderwijs, het niet helemaal trekken, moemoe, niet meer los kunnen laten etcetc..
    Voor mij een jaar of 6 geleden. werkte toen 2 hele en 2 halve dagen en had een jong kind..uiteindelijk daalde ik nog wel dieper..oftewel zeer zwaar overbelast..en voor je daar weer bovenop komt. Meid is er geen mogelijkheid dat je al die druk nu kan gaan loslaten?? Zoek iemand om mee te praten (of heb je dat al) en regel op je werk dat je voorlopig 2 halve daagies komt ofzo echt zo doorgaan is niet goed! Je lichaam geeft signalen, negeer ze niet...(weet t makkelijker gezegd dan gedaan maarre je bent t zelf waard en die heerlijke mannen van je ook....)

Hiero kan zo sleutel ophalen nieuwe huis om even ramen op te meten enzo. Keukenmeneer komt ook even inmeten..leukleuk even in huis kijken!!

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    lilage rustig aan meid

flex mooie foto

suusje veel plezier met alles inmeten

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb geen computer momenteel... Erg jammer!
    Maar het gaat al stukken beter met mij.
    De B12 injecties doen goed hun werk gelukkig.
    Met Niek gaat het ook allemaal goed.

Nou, dat was even een korte update...
    Hopelijk gaat met jullie ook alles goed.
    KUZZIES!!!!!!!

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hoi,

lydia ook b12 tekort? ik krijg eens per twee weken ee injectie.

suus; leuk dat je even in je nieuw huis kan rondlopen en kijken. en natturlijk ook aar je voor komt de gordijnen opmeten. is het gelukt?

gr gaby

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooie foto flex!
    wat gaan jullie doen met de zolder?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

eerst nog even niks de computer staat daar nu maar we gaan onze slaapkamer doen en niemen we een nieuw bed dan gaat dit bed naar zolder voor logees en we willen daar een kamer maken en mssn eventueel een dakkapel stuk of 3 :)2 op zolder 1 op onze slaapkamer maarja dat is wat ik wil hihi

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgen,

vroeg hoor, maar ik dacht zal toch maar even mijn verhaal doen...
    Gisteren bij ha geweest en veel nagedacht sinds maandag middag. Het flauwvallen is niks lichamelijks (daar was ik al bang voor:p)
    Ik heb het al eerder gezegd, dus zal jullie niet met een koeilang verhaal lastig vallen...Ik heb de afgelope jaren gewoon 1000 keer mijn grenzen genegeerd en het lukt me niet om dingen los te laten...Na mijn verhaal leek het de ha een goed idee om een afspraak te maken bij het ggz..(joh daar was ik al effe niet meer geweest) dus daar ga ik volgende week naar toe..Ze denkt in de richting van een dwangstoornis...niet zo fijn, maar wel fijn om eens serieus genomen te worden en je geen debiel te voelen..

moest natuurlijk wel dat verhaal neerleggen bij de directeur en dat vond ik erg moeilijk...heb me voor deze week afgemeld en hij wilde dat ik snel naar de bedrijfsarts zou gaan omdat hij wilde weten wat ie van me kon verwachten...ja, logisch...maar ik ga gewoon volgende week weer werken hoor!

moet wel eerlijk zeggen dat een dagje thuis, alleen, me al bij het idee rust geeft...stom he?

dus ik ga zo nog even verder een gat in de dag slapen...heeeeerlijk:)

Ik vind jullie mopjes en dank voor de fijne reacties! x

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ilse,
    knuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffel!!!!!!

Kus, Joosje

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    joosje,

wat ben jij een schatje!
    duizend zoenen! x

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: oe das een hele onderneming!!

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Gisteravond voor het eerst de rijstebloem geprobeerd maar hadden er maar een klein beetje doorheen gedaan om te wennen. Dus werd ze vannacht nog wakker. Ik denk wel dat ze het lekker vond want ze dronk veel meer dan normaal.

@ Lilage: veel sterkte ik hoop dat je snel je rust kan vinden!

veel plezier vandaag!!

Deel Deze Pagina