Lilage, veel rust toegewenst en heel veel knuffels vanuit hier. Net naar het CB geweest Caithlyn is nu 60 cm en weegt 6265. Hopelijk krijgt ze geen last van haar prikjes
Dat is een volgens mij een heel mooi gewicht toch? Hier moeten wij morgen weer voor de prikjes. Hoop ook dat ze er geen last van krijgt. Heb al wel voor de zekerheid een dagje vrij in optie genomen voor als ze er wel last van krijgt.
ben pissig:x en nie zo'n beetje ook grrr moest morge naar cb voor 3de prikjes van kaylee moet manlief plotseling werken was vorige keer ook al zo heb flink lope tieren aan de telefoon van dat die baas zelf maar moet werken dit en dat weet ook wel dat het nergens op slaat maar ben gewoon boos:x
Ilse, als ik puf heb ga ik je bellen (ergens komend weekend of zo)....en als je geen zin hebt om op te nemen of zo dan snap ik dat hè! Ik vind je toch wel lief... Maar man wat ben ik moe...vandaag weer een pietsie langer gewerkt namelijk. Maar ben nog best levend... Evelien wat een superfoto op je hyves en klinkt goed toch gewicht en lengte van Caithlin?! Suus, was het lekker in je nieuwe huisje ronddrentelen? Zo ik stort mezelf op de bank. dag meisjes
Ilse, big huggg... hoop dat ze bij de ggz wat voor je kunnen betekenen! Joosje, pfff... meer gewerkt vandaag? Rust dan nu maar lekker uit! Evelien, mooi gewicht! En die prikjes... zo zielig... Wilma, wanneer moet zen nu dan voor de prikjes? Ik heb me nu ook officieel ziek moeten melden... helaas Ik word met spoed behandeld, krijg telefoon zodra dr een gaatje is. Maar hopen dat t niet te lang duurt voordat ik aan de beurt ben... Verder wil ik jullie vragen niks over t werk of t ziek zijn op hyves te zetten, aangezien ik ook collega's op mn hyves heb. T gaat ze namelijk niks aan hoe en wat!
Vorige keer had Caithlyn koorts tot nu toe niks. Kelly, gaat ze idd niks aan. Meiden bedankt voor jullie compliment voor de babymassagefoto. Hebben jullie trouwens Sep van Kitty (suusje34) ook gespot op de foto!!!!!!! Hubbie is nu de luiers bij de macro halen dus straks weer een kamer vol luier dozen hihii
8 April pas maar het maakt niet meer uit bedacht me vanmiddag opeens dat ik eigenlijk wel een beetje opgelucht ben Kaylee een een kus gehad van mijn schoonvader en die had dus kennelijk een koortslip:x ben er best pissig over dus moet ik haar nu 3 weken lang in de gaten houden ben bang dat als ze prikken krijgt haar weerstand vermindert en ze dus ziek wordt van de koortslip en hersenvliesontsteking krijgt BAH moet er niet aan denken
@flex: even een andere vraag.... hoe heet jouw draagdoek?? en is die heel erg warm? ik wil er eentje kopen maar er zijn er zoveel... denk nu aan de tricot slen. een geweven doek lijkt me zo warm voor de zomer... wat is jouw ervaring??
ik heb mijn draagdoek van draagdoek.nl is erg fijn maar je mag um wel proberen bij me met kaylee kan ze het zelf ervaren
Surf, van mijn vriendin die een draagdoekgoeroe is, heb ik begrepen dat de geweven doek juist koeler is dan de tricotsleng. Wij hebben zo'n tricotsleng en die bevalt overigens wel goed....behalve dan dat Mara er niet zo veel aan vindt. Kel, hou je taai en wij zeggen niets! Ja, Evelien ik had Sep inderdaad ook al gespot... zo en nu snel terug naar het blok!
Hoi Dames. Hier gaat hte nog steeds niet helemaal goed met Luuk, morgen dus weer naar de huisarts. Benauwdheid blijft en geeft af en toe slijm over. OoK is zijn fontenel aan het indeuken. kan volgens mij ook niet helemaal gunstig zijn. OOk is hij afgevallen en hij had al niet zo heel veel over. Miracles; wij houden onze mond. Hier ook de tricotslen en wij zijn erg tevreden en in de zomer zou ik de kleine gewoon niet te veel aandoen daarin. Mijn zoontje vindt het geweldig en mijn dochter heeft er ook met plezier in gezeten. je kan er zoveel kanten meeop. OOk heb je een simpele variant bestaande uit de twee doeken die je kruislinks over elkaar moet doen en klaar is je draagdoek. heb ik een foto gemist?
dankjulliewel meiden voor je reactie. ik denk nu aan een calin blue, de fleece of de cool cotton, maar ik weet het ook nog niet precies, er is zooooveel te vinden op google...
Gaby... valt niet mee he! Ik hoop dat Luuk snel opknapt! Vandaag naar de HA? Of ben je gisteravond nog geweest? Hier heeft Roy vandaag zn arbeidsvoorwaardengesprek, gisteren al t een en ander via de mail gekregen, het is zo goed als rond! Maar toch nog ff spannend vandaag natuurlijk...! Zo er word hier iemand wakker, dus ben dr vandoor! En fijn dat jullie er niks over zeggen op hyves, collega's hoeven inderdaad niet alles te weten!
goedemorge meiden pffff heb nog veel last van hoofdpijn door die hersenschuding en gister tot 23.00uur gewerkt. wort vandaag gebeld of ze al meer wezen over precieze datum oplevering. en voor de aanbouw moet zoveel geregeld worde en we moeten nar iemand die t tekent,dus druk kelly beterschap beterschap voor luuk