Zometeen voor de eerste keer een eind rijden, we gaan naar Limboland Kunnen Caleb en Roan eindelijk weer samen spelen.
trieske gezellig zeg. Hier heb ik vanmiddag een afspraak met Luuk. i is nog steeds benauwd en de kinderarts vertelde dat dat toch echt beter moest zijn op donderdag. Drinken gaat dus ook niet super! Surf, succes met kiezen. gr Gaby
gaby, sterkte met Luuk...houd je ons een beetje op de hoogte? Wendy, beterschap meid, niet lekker werken met koppijn! Kelly, hoe gaat het met je? Al bekend wat er precies gaat gebeuren? Renate en tries, veel plezier! Joos, hoest? beetje bijgekomen van gisteren? Of ben je weer aan t werk? Nee toch? Ik moet morgen naar de bedrijfsarts...helemaal geen zin in, ik ga toch werken maandag...voelt als een boel gedonder dat ik mezelf op de hals heb gehaald! x
Ilse, dat gedonder dat ken ik! Hier precies t zelfde gevoel, 2 dagen gewerkt en weer ziek moet melden... schiet lekker op...
Hey, Gaby, oh ik hoop dat het niets ernstigs is met Luuk. Maak je je zorgen of valt het wel mee? Kelly en Ilse, passen jullie ondanks het gedonder aajeblief goed op jezelf? Ik ken het gedonder en dat is niet leuk maar...jullie zelf zijn belangrijker hè!!!!! Zegt diegene die gisteren alweer met baas zat om te kijken naar het opbouwplan wat natuurlijk niet zo gaat als de bedrijfsarts wilde....en dat vind baas erg lastig...die kan niet zo goed tegen onzekerheid . Patries, veel plezier in het zuiden en groetjes aan renate. Wendy, Yej!!!! Hier...nee niet aan het werk vandaag. heb vanmorgen weer gesport en ben nu rustig aan aan het doen...ik verveeeeeeeel me. Wil dan meteen naar de stad lopen maar dat is denk ik niet zo handig. Zijn jullie allemaal ook zo moe? Ik vind het focussen op mijn werk best lastig. Ik hoop dat de post zwangerschap watten in mijn hoofd, ook weer snel verdwijnen. O, en grappig. Mijn vervangster is zwanger !
Hallo, Ik ga mij nu klaarmaken om met Luuk naar de dokter te gaan. En nee moet eerts weer langs de huisarts. k hoop dat het meevalt en ik hem weer mee naar huis mag nemen. Hij is namelijk nog wel allert. Alleen fontenel is ingedeukt en drinken gaat zoz zo. Salpen dat hij doet. Ik ken het ziek melden. Her vooraf met de bedrijfsarts gesproken, omdat ik de bui al zag hangen en ben langzaam ingewerkt. Volgende week pas voor het eerste een volledige werkweek. Sterkte meiden en kies voor je gezinnetje he. Gr Gaby
beterschap met luuk joosje hier ook zooow moe kan me ogen vandaag byna niet open houden en moet straks nog naar de stad. oh jah ga volgende week t zwemmen toch weer aan kaarten kan toch niet zo zijn da ze nooit meer mag zwemme ze komt ook in bad met oren onder water
Hoi meiden Zal vanaf nu waarschijnlijk ff niet veel hier zijn de komende dagen. Morgen word ik namelijk al behandeld bij de pijnkliniek! tot gauw
Kelly, Succes in de pijnkliniek, hopelijk kunnen ze veel goeds voor je doen. Gaby, heel veel beterschap met Luuk. Lijkt mij zo moeilijk om je kindje ziek te zien. *knuffel* Wendy, jeeeeeeeeh verhuizen!!!! En rustig aan doen he..... Renate en Patricia, veel plezier bij elkaar met de boys. Ilse, pas goed op jezelf he, Werk is maar werk, jij en je gezinnetje zijn het aller aller aller belangrijkst (al kan ik me voorstellen dat je je eigen er rot onder voelt.) Evelien, al bedolven onder de luiers? Hier ook weer ingeslagen met de lekker in het leven kortingsbonnen. scheelt weer een berg.... @ hier.... ik moet er weer heel erg aan wennen om te werken, het kost me enorm veel energie dus ben op dit moment niet veel hier te vinden. Maar opzich gaat het wel goed, en gelukkig doet chloë het op de opvang ook goed. Alleen de gebroken nachten gaan mij opbreken, hopelijk gaat ze snel doorslapen. Maar ik heb geduld........ ik ga nu lekker eten ., tot later dames......
zo meiden..ook hier een zolder vol pampers..haha lang leve de korting! wendy hier 1 april de sleutel..gaat snel he?! Ben je er al helemaal uit qua kleuren enzo?? Ilse morgen bedrijfsarts..zou gewoon eerlijk zijn enne aanhoren wat ie vindt.. Kelly sterkte morgen! Wat houdt de behandeling in?? Alle moeie hard werkende moeders een dikke knuf en sterkte enne morgen sluit ik me bij jullie aan..ook weer een dagje werken. Een groep 3 moet een leuke groep zijn dusse daar hoop ik maar op! Gelukkig is vriend thuis dus geen stress s morgens.