kelly succes kwa kleuren alles beetje neutraal denk ik. verder slechte nacht gehad,werd wakker omdat net was of niels stikte heeft ie zow vannacht paar keer gehad denk dat m iets dwars zat weet het niet,om 2uur lindy ook wakker pfffff en me hoofdpijn speelt erg op van hersenschudding.toen viel meneer vanmorge ook nog van ons bed af dus blauwe bult midden van ze hoofd.
flex van hare gefelciteerd e hier de 30 gepasseerd en moet zeggen voelt hetzelfde hahaha. Zag er ook tegenop om naar de 30 jaar te gaan. wenneke fanatsisch, echt snel de sleutels. Vadaag weer naar de huisarts geweest voor controle. Ze twijfelde gisteren of Luuk naar d ekinderarts meost. Uiteindelijk smane besloten om het thuis af te wachten en hem om de twee uur te voeden ook 'snachts. HIj is er erg van opgeknapt. Plasluiers zijn weer terug en drinken gaat beter. Ik heb er weer vertrouwe in dat het goed gaat komen. Vandaag nog wel ene keer controleren. Zijn longen zijn nog we een beetje pieperig, maar al beter als gisteren, dus jeah het gaat weer beter. kelly; fijn dat je zo snel terecht kon bij de pijnkliniek! Gr Gaby
hej gaby, wat fijn dat Luuk wat betert! Nog niet optimaal, maar vooruitgang is super! Wendy, klote zo'n nacht, maaarrrrr wel lekker dat jullie zo snel de sleutels krijgen! Kel, sterkte meid! Zet em op, fijn dat je zo snel terecht kon! Flexxie, gefeli!!! ach 25, dat was een mooie tijd...*droom* hihi, nou ik over 4 weken 28!!!! das pas bijna 30 O ja, bedrijfsarts..om een lang verhaal kort te maken...hij meldt me arbeidsongeschikt tot de meivakantie...maar ik heb over 3 weken weer een gesprek en dan gaan we kijken of ik al weer ga werken of nog langer nodig heb...jeetje ik kreeg me toch een berg kriebels toen hij begon over de meivakantie! Ik dacht, daar gaat mijn baan.... ik ben verliefd!!!
lilage je tattoo is gezet zie ik op je profielfoto. at fijn, dat je niet je baan kijt bet, gewoon rustig blijven! gr gaby
hee meiden, fijn dat t wat beter gaat met niels! Flex gefeliciteerd! wat ben je nog lekker jong!! Ilse heb je geen vast contract?? Lekker verliefd zijn! Hoe voelt het tot meivak. niet werken?? hier ochtendje gewerkt, wel ff leuk maarre volgende week weer lekker hele week thuis, bevalt nog prima! Morgen terugkom met zwangerschapsyoga meiden en babys..ben benieuwd! Vanavond naar theater, vriendin doet in een stuk mee. Tot later!
Hi Ladies, Kom ff Caleb en Roan showen: Bekijk bijlage 58281 Wat een schatjes he?! Ze hebben het erg gezellig had en wij trouwens ook he Renate?! Verders gaat alles goed hier. Gisteren weer controle gehad bij de ka en ze was erg tevreden. Ook zij zei dat Roan wel een echte bink is met zijn 8130 gram. Alles is wel in verhouding dus het is gewoon een grote kerel @Kelly: Hoe gaat het meid? Heeft het al effect? En ja, sorry, er zijn vast veel meer dingen waar ikop zou willen reageren maar omdat ik hier niet meer zoveel ben is het bijna onmogelijk om op alles te reageren. Hopelijk nemen jullie me dat niet kwalijk. Ik lees stiekem wel mee hoor dus ik denk wel aan jullie
meld me effe gistermiddag had niels ineens 39koorts dus dokter gebeld omdat ie benauwd was, toch foto s laten maken of ie meschien niet iets had ingeslikt van speelgoed ofzo en ze longe klonken aan 1kant niet goed,nou hy heeft dus lichte longontsteking dus hebben vannacht ook niet geslapen en moest hele dag werke,morge ook dus ben er effe weinig ben zooooooowwww moe nu ga me bedje in
goedemorgen! Niels weer beter?? Evelien iemand gevonden die meegaat morgen?? Gister terugkomdag zw.yoga gehad. Was erg leuk..en druk, 9 kleintjes bij elkaar Vandaag sep weer niet in orde..blehh hij blijft kwakkelen. nu was oudste ook 2 dagen ziek thuis vorige week maarre lijkt wel of er een virusje is wat ik niet helemaal weg krijg. Sep weer spugen en 37.8 niet echt hoog maar toch..verder snipverkouden, waterige oogjes..en geheel uit zijn hum..