Hier alles lekker rustig. Morgen kom ik alleen, neem niemand mee Nieuwe auto zal morgen of dinsdag gekocht gaan worden en dan kunnen we binnen 2 weken weer lekker spiksplinternieuw en lekker groot cruisen. Jee sep niet helemaal lekker ga je wel morgen ?? Laat je het mij anders nog even weten, want dan ga ik lopend.
Beterschap met Niels en Sep. Wordt tijd dat het lente wordt, zonnetje doet goed bij ons..... Nieuwe auto, leuk leuk , welke gaat het worden? Hier vandaag visite, gezellig, mijn broer met vriendin en mijn ouders. en gisteren lekker een grote bos vrolijke kleuren bloemen gehaald, wil lente in huis, en moet zeggen, de bloemen fleuren het lekker op....
We gingen eerst voor een Kia Ceed maar nu is het uiteindelijk een ford focus sw geworden met alles erop en eraan. Oh heb nu al zin om te cruisen ( ik heb geen rijbewijs) met hubbie en caithlyn. Lekker he zelf een beetj eLente in huis halen. De laatste weken heb ik zowiezo elke week een mooie bos bloemen in huis en de winter kleuren in huis zijn al vervangen naar wat vrolijkere kleuren
Hallo dames, Wat een erg leuke foto van roan en caleb samen. Beterschap voor Niels. Lichten lingobteking kunnen de kinderen ook heel moe van worden, lekker vertroetelen en denk ook aan je iegen rust. betrschap voor sep, dat kwakkelen is niet niks. Doe rustig aan. Hier ook iemand die de lente wil Ik word in ieder geval al wakker van de zingenede vokgels, dus is het al een begin. Gisteren nog even de tuin gesnoeid en vandaga even een beetje het huishouden geregeld. Leuk zo'n nieuwe auto, tijd voor je rijbewijs, dan kan je er zelf ook in rond crossen! Allemaal een fijne zondag! Het wordt hhier steeds rustiger gr Gaby
evelien leuk al snel de nieuwe auto!! Hier net naar huisartsenpost geweest. Sep weigert ook te drinken enne als hij een slokje neemt komt t eruit.. maar goed ze kon geen echte diagnose geven. Een infectie kwam ze op uit. Dus evelien ga er maar vanuit dat ik er niet ben, erg jammer maar Sep moet jullie kindjes niet aansteken enne er is voor hem zelf ook niets aan als je niet lekker bent.
suus, hier had luuk vorige week ook zoiets. Minder drinken, heeft hij het ook benauwd en zit hij helemaal vol. Hier had Luuk waarschijnlijk het Rs virus. Hou hem goed in de gaten en als ej het niet vertrouwt gewoon nog een keer naar d ehuisartsenpost gaan. Vorige week zondag ochetnd mee naar huis kunnen nemen en aan het eind van de middag lag Luuk ter observatie in het ziekenhuis. HOu hem goed in de gaten houden!!!!
Oke Kitty ik ga ervanuit dat jullie er helaas niet bij zullen zijn morgen op de dipoma uitreiking (hihi) Hou sep goed in de gaten en zoals gepke zegt als je het niet vertrouwd gewoon weer naar de huisartsenposten en vragen of het geen rs virus kan zijn. heel veel beterschapsknuffies voor Sep
Goeiemorgen! En ja, geen bekende naam inderdaad... Ivm meelezers heb ik mn naam laten veranderen. Ondertussen ben ik een aantal dagen niet online geweest, omdat ik afgelopen vrijdag dus behandeld bij de pijnkliniek. Mijn zenuwstelsel is dusdanig overbelast, dat mn arts me in 2x moet behandelen, hij heeft nu mn arm gedaan en over 1 a 2 weken is mn been aan de beurt. En nu is t maar afwachten of de behandeling aanslaat... Hij gaf wel aan, dat ik maar een beperkte marge heb, met wat mn lichaam aankan qua lich. belasting en ik daar toch goed rekening mee moest gaan houden. En dan heb ik net 2 dagen gewerkt... Vandaag mn manager weer opbellen, dus ben s benieuwd hoe dat gaat... Verder is t hier nog echt kijken wat ik kan, heb onze kleine man een aantal dagen niet zelf kunnen verzorgen. Nu kan ik m wel enigzins weer een beetje optillen gelukkig, maar t is wel uitkijken hoe ik t doe, ivm dat geen gevoel hebben in mn arm... Nou, weten jullie ondertussen wie ik ben? Zo niet? Stuur me dan ff een pbtje, wil namelijk niet mn eigen naam in mn eigen berichtje plaatsen
Hey.... Het zit je echt niet mee he, hopelijk gaat het uiteindelijk wel goed voor je werken de pijnbestrijding. En heel veel succes met je manager bellen, maar wat niet kan, dat kan dus niet. Het belangrijkste is dat jij zo min mogelijk pijn hebt, en zoveel mogelijk van jullie mannetje kan genieten. * heb je last gehad van meelezers ? Zie wel regelmatig mensen onderaan staan die geen berichtjes hebben gepost, vindt dat altijd raar......*
Miss Mommy, Sterkte sterkte sterkte vandaag! En verder ook natuurlijk! Jee wat vervelend en een gedoe! Ik ga maar gewoon door met aan je denken! Andere dames, werk ze en /of geniet ze deze week... Ilse, hoe ist? Ik had nog geen puf...
miss mommy veel sterkte meid!! Hoop dat je snel de zorg voor je ventje weer op kan pakken. Heeft je man de nieuwe baan nu enne zou jij minder kunnen gaan werken?? Joosje jij moe?? Hoe gaat t met werken? Wat goed dat je de sportschool zo trouw doet. Hier sep nog verhoging vanmorgen maar oogt beter dan gister.. drinkt sinds vannacht weer dus daar ben ik erg blij mee! Oudste ook ziek thuis dus hier is t een ziekenboeg..
doe maar een bod wibra heeft trouwens vanaf vandaag weer babyvoordeel heb er nog nooit wat gekocht dus weet kwaliteit niet xzal toch s gaan kijken
Hoi wendy, zit het blad er ook bij? En over wibra, heb daar wel regelmatig gekocht, en voor dat evn dat ze het dragen is de kwaliteit goed genoeg... Ik ga er de voedingsbeha halen als ze die woensdag nog hebben.