Duhhhh nou heb ik em door.... iedereen miss mommy beterschap.. terwijl ik zo zat van.. huh ik ben alweer beter hoor... en toen bedenkend dat jullie niet weten dat ik vorige week 2 dagen goed ziek ben geweest... Tot ik ineens doorhad dat het niet aan mij gericht was... MISS MOMMY.,... nie money... *zucht*
hier trouwens alles goed hoor, wordt alleen beetje wanhopig van het solliciteren... Het wordt haast dwangmatig... zoeken naar vacatures.. ik wil zoooo graag. Vorige sollicitatie is mislukt.. was trouwens bij Vero Moda.. btje jammer. Nu wacht ik nog op een reactie van een andere winkel, die heb ik vorige week woensdag een brief gestuurd. Een babyzaak in mijn woonplaats LEUK!!! Daar is AL mijn hoop dan ook op gevestigd!! Lijkt me zo geweldig Heb a.s donderdag sowieso een gesprek bij de thuiszorg als alphahulp.. ach ja werk=werk=geld Dus pak dat eerst met beide handen aan. Hoe is het verder hier?? Heb teruggelezen, maar weet het zo 1,2,3 ff niet meer. Wel dingen gelezen over flauwvallen en veel pijn... en RS virus... hersenschuddingen... phoeef Gelukkig heb ik niks van dat soort nieuws, het gaat hier wel goed eigenlijk! Druk met druk zijn!
hee miss hoop dat je snel je ideale baantje kan krijgen! Hier ook volgende week weer een gesprek.. ben benieuwd..meestal weet ik pas of ik ergens wil werken na een gesprek (enne soms pas als ik er al werk..) sep gaat weer wat beter. Hij drinkt en koorts gezakt..hoop dat t zo blijft! erg rustige (lees zwaar duffe) dag achter de rug, blij als vriend thuis kom ga ik ff boodschappies doen, ff er uit,ben ik aan toe
Heb net vandaag idd weer spulletjes bij de Wibra gekocht! Is prima kwaliteit vind ik!! Het is allemaal al duur genoeg! @ miss: hoop dat je snel en leuke baan mag vinden!!
Ik vind dat de wibra ook wel goede kwaliteit heeft, je hoeft het niet jaren te gebruiken he. fijn dat het weer iets beter gaat met sep. wenneke gefeliciteerd vandaaag is lindy precies 4 maanden nou fijne dag gewerkt vandaag, vanaf deze week weer de gewone dagen aan het werk. gr Gaby
lilage wat een geweldige foto's ne ja jammer van de rode ogen, heb je geen programma waar je ze mee kan verwijderen. Niet de ogen, maar de roodheid?
hihi, nee die mooie oogjes laat ik zitten er zijn vast 1000 programma's voor...ik heb er niet naar gezocht, ben ik te lui voor hahaha ben wel enorm ideeen aan het opdoen voor crea bezigheden...heb ik zo'n zin in! Maar daar heb ik mezelf al jaren geen tijd voor gegund, misschien nu een mooie gelegenheid, soort van crea therapie tafeltjes pimpen, tafel tent maken, opbergsysteempjes fixen...ik hoop dat het wat wordt! truste! x
Hallo dames, Ik kom mijn neus ook even laten zien. Ik voel me zo verschrikkelijk moe en heb zoo nergens geen zin in!! Gelukkig ben ik niet zoals bij Sarah ontzettend misselijk want dan had ik de combinatie erg slecht getrokken denk ik.. Zegt ze terwijl ze om 00.00 achter de computer zit.. Ik kan er erg inzitten over hoe dat in hemelsnaam moet als uk2 geboren wordt. Sarah zal dan ongeveer 11 maanden zijn. Vanochtend moest ik naar het CB en daar was toevallig een kindje van 11 maanden. Menn die kan ook echt nog helemaal niks.. Oke scheelt misschien wel per kind maar die moet je ook gewoon nog optillen enzo. Vanavond weer even moeten uithuilen bij manlief want zag het echt weer even niet zitten. Ik ben echt blij met onze 'verassing' hoor maar vind dit dan erg eng! En dan zegt manlief zoals in die reklame -> Het komt allemaal wel goed schatje.. Ja denk ik dan jij hebt lekker makkelijk praten. Ondanks dat hij dan ook nog gewoon zijn woensdag als vrije dag houdt. Vrouwen denken hier gewoon teveel over na denk ik. Als Sarah een mopperdagje heeft dan ben ik ook erg blij als manlief weer thuis is. Verder is werken een super afleiding. Vond het eerst verschrikkelijk maar vind het nu wel lekker om 3 dagen met totaal iets anders bezig te zijn. Volgende week donderdag ben ik precies 12 weken en dan heb ik ook de termijnecho. Als dan alles goed zit willen we het iedereen gaan vertellen. Iemand misschien nog een leuk idee in combinatie met Sarah? Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook een beetje angstig voor ben. Alhoewel bij mijn (schoon)moeder er ook allemaal ongeveer 14 maanden tussen zit. Maar ja werk.. Ben ik er straks weer 4 maanden uit of misschien wel langer. Daar zullen ze wel niet heel blij mee zijn denk ik. Zoo nu ff iets over Sarah haha! Sarah draait van rug naar buik en als ze op haar buik ligt hoor je echt zo'n paniekhuiltje uit de box. Het klinkt erg grappig! Ik denk dat binnenkort ze weer terug gaat draaien. Ze probeert het wel maar blijft nog hangen op het punt dat ze echt doordraait. Het wordt een lekkere lachebek. Het spugen is ook een stuk minder geworden. Heb echt het idee dat ze nu eindelijk door haar sprong heen is. Vanochtend moesten we weer naar het cb en ze is nu 6450 en 64 cm lang. Keurig via de lijntjes. Ook kreeg ze weer prikken. Was wel een beetje gemeen want ze lag aan de borst te drinken en toen kreeg ze de prikken. Ze liet even los om te gillen en dronk toen weer verder. Bij nummer 2 hetzelfde verhaal. Zo zat ik daar even met een brok in mijn keel! Dikke tranen gleden van haar wangen zo op mijn borst. Slik! Gelukkig daarna nergens last meer van. Hopelijk wordt ze vannacht niet wakker. Nou ga nu maar weer terug naar bed. Ik lag er om half 9 al in maar werd om half 12 weer wakker haha. Heb een lekkere roze koek naar binnen gewerkt en een koppie thee. We zijn weer klaar voor de nacht Zo nu jullie zijn ook weer op de hoogte Liefs Melissa
Oh Melis, tja...natuurlijk komt het goed en gaat het lukken. Maar ik snap toch ook wel erg goed dat je er tegen op ziet of in elk geval je afvraagt hoe dat dan moet... Gelukkig kun je nu lekker roze koeken eten . Zo en ik ben vandaag weer naar mijn werk...deze week 2x6 uur en twee dagen na elkaar en volgende week ook. daarna gaan we naar de drie dagen achter elkaar...poeh...mijn lijf heeft het er zwaar mee vandaag. Gaat wel lukken maar ik word er ook erg moe van. Mara ging gisteren lachen met geluid...schaterlachje....echt mijn hart deed een sprongetje .
Ilse, mooie foto's! Enne, volgens mij hebben we allemaal t zelfde stoeltje, haha Hoe gaat t nu met je? Had jij niet deze week een gesprek met de arbo-arts? Melissa, roze koek gesmaakt? Ik kan me voorstellen dat je je soms afvraagt hoe je dat allemaal moet gaan doen met 2 kleine ukkies! Af en toe s uithuilen kan daarbij ook opluchten en je kan hier natuurlijk ook lekker je verhaal kwijt, we steunen je graag! Marleen, lekker druk met alles? En ja, ik moest een nieuwe naam verzinnen en wist zo 123 niks anders dus vandaar Miss Mommy, haha Joosje, werken vandaag? Hier ligt Roann nu lekker op zn speelmat te spelen. Ik moet zeggen dat t me wel heel zwaar valt, dat ik nu niet zelfstandig voor m kan zorgen... gisteren is mn moeder hier geweest en heeft hem in badje gedaan. Vandaag komt mn schoonzus me weer helpen. Ik vind t echt verschrikkelijk dat afhankelijk zijn. Gisteren trouwens nog met mn baas gebeld, moet over 2 weken weer contact opnemen hoe t gaat. t kwartje viel eindelijk dat ik niet zomaar weer terug aan t werk ben... was schijnbaar nog niet duidelijk, zelfs na huilend mn verhaal gedaan te hebben vorige week! Weet ff niet meer wie t vroeg, maar Roy heeft inderdaad de nieuwe baan, hierdoor kan ik inderdaad minder gaan werken. Dat scheelt, maar op t moment is t nog maar de vraag of ik dit werk nog wel aankan...?! Mn arts zag dit namelijk helemaal niet zitten en zei dat ik toch echt op moest passen, dat mn lichaam maar een bepaalde lichamelijke belasting aankan en ik daar schijnbaar met t verzorgen van Roann al overheen ga... Het is niet de bedoeling dat ik weer in een rolstoel kom te zitten, daar pas ik voor... Hoe is t met Sep trouwens?
sep koortsvrij!! Maar gisteravond was ik aan de beurt...overgeven enzo. Vriend lief met werkgever gebeld en dag omgezet zodat hij vandaag voor ons kon zorgen en ja hoor vanmorgen hij aan t overgeven..haha nu ben ik weer de fitste van t stel.. Pff t is hier echt 1 ziekenboeg! Tja miss mommy moeilijk om niet te kunnen wat je zo graag zou willen..fijn dat roy wel de nieuwe job heeft!! Joosje succes met werken. Het vraagt toch weer een hoop met je! Lil. veel knutselplezier. Hoe gaat t verder? Voel je je rustiger/anders zonder werkdruk of mis je t werken ook?? melissa mmm die roze koek..haha hier streng voor mezelf de laatste tijd dus die roze koek zit er even niet in. Kan me voorstellen dat t af en toe huilen is..mijn vriendin zat in zelfde situatie jaren geleden heeft nu 2 meiden van 4 en 5 en zegt dat ze t nooit anders meer zou willen. Meiden groeien echt in t zelfde ritme op en hebben heel veel aan elkaar.. Hoop dat je over een paar jaar ook helemaal vrede en balans hebt gevonden met de nieuwe situatie enne niet bang zijn voor reacties werkgever enzo..een normale werkgever zal t alleen maar heel leuk vinden voor je!
jeetje het is hier wel heel erg stil zeg. Alles wel goed met iedereen? Hoe is het met jou Miss Mommy? En hoe gaat het met Sep en Niels? allebei de mannetjes weer beter? Hier vandaag een dagje lekker rustig samen met mijn meisje, vamiddag even lekker de stad in om te shoppen, voor haar en mij!! Volgende week een bruiloft, en wil iets leuks voor de kleine kopen. En kijk dan gelijk even voor mezelf rond.