hallo meiden, Ik had zon drang gisteren om te testen en in de 2e ronde clomid 100 mg is het volgens de testen gelukt! ik ben zwanger? vind nog niet te geloven, eindelijk zover
En dan zit je dus in November? (ooh waarschijnlijk vanwege de pcos.) Zul je nog wel eventjes alleen zijn denk ik. Maar iemand moet de spits afbijten En er zullen hopelijk je veel volgen! Van harte gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten voor jullie is het dubbel speciaal!
mijn laatste dag was 28 jan en cyclus van 28 dagen dus kom op 4 nov uit. ja ik geloof het nog niet en nu de vraag is het er 1 of 2?
wauw al een november mama to be gefeliciteerd misschien ben ik ook wel een november mama to be maandag verwacht ik mijn testen thuis. mijn temperatuur is in ieder geval nog mooi hoog dus het kan allemaal
Gefeliciteerd! Wat Speciaal weer. Ik ben een november 2008 mama die uiteindelijk 4 dec. is bevallen Heel veel SUCCES en GELUK met alles
wauw, november alweer dat gaat snel! Van harte gefeliciteerd en ik hoop voor je dat er snel nog meer dames bijkomen en dat jullie maar gezellig de komende zoveel maanden hier mogen blijven kletsen
Heeeej lieve Knarboor.. ik kom je versterken meid.. 2 NOVEMBER...oeh zo pril en oh zo eng.. maarrrr OH ZOOOOO MOOOI!
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. November baby's zijn de mooiste babytjes van het jaar! Groeten een november 2008 mama
@ bruisje en allemaal natuurlijk proficiat! hoop jullie snel te volgen voor 7 nov @ bruisje te gek dat mn pendel klopte! \/
Meiden heel erg gefeliciteerd. De beste baby's zijn schorpioenen! Ik hoop dat ik mij over 8 dagen bij jullie mag voegen....spannend! Gr joyce
Oktober en november. Mijn zoontje is ook in november geboren, mooie maand komen echt mooie kindjes uit
Nou Knarboor.. we zijn nog steeds met z'n tweeen.. zal ff wat dames opporren om ons te versterken meid...
hoi iedereen (de weinige dan) geweldig november zwangermama topic al2weer, ik zat er stiekum al op te wachten, want elke keer dat er een nieuwe topic bij komt zie je dat je zelf ook dichter bij de uitgerekende datum komt. En ik ben natuurlijk heel erg blij voor iedereen die zwanger is dit wonder gun je iedereen. grooetjes brusje
Hier een november 2008 mama. Meiden van harte gefeliciteerd. November geeft hele mooie baby's . Geniet ervan, want voor je het weet dan is het zover. Liefs Hummel.