Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Hoi meiden,

Omdat ik het november topic zo druk vind worden open ik hierbij een 2e november topic.
    Zo kunnen we het overzichtelijker houden. Zijn er late november mama's die zich hier willen aansluiten? :D

Hier nog steeds geen symptomen. Alleen gisterochtend ineens even zo misselijk dat ik bijna moest overgeven :) Gek hoe je daar blij om kunt zijn.

Verder begin van de week 2 nachten echt amper geslapen :( Was daardoor helemaal in paniek omdat ik dacht dat dat slecht zou zijn voor mijn beebje, gelukkig ben ik nu wel gerust gesteld.

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik vind het een goed idee lotje :D

ik kon het ook allemaal niet bijhouden. Er werd zoveel geschreven, wel leuk natuurlijk, maar als je wilt reageren, weet je niet waar je beginnen moet haha..

liefs

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben ook een late november mama. Ik wil wel in 2 topics meekletsen haha.

4. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Gezellig!

Brenda, jij hebt net pas positief getest of niet? spannend he! :)
    Jij zat ook in de mmm zie ik. Waren jullie al erg lang bezig?

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi hoi..mag ik er ook bij?Weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar moeders voor moeders zei rond 14 15 nov..ben dus minder ver dan ik dacht maar vindt het daar ook te druk..Denk toch dat dit beter werkt.Dus goed idee lotje.Wel rustig proberen te blijven he..je niet gek maken met allerlei rare gedachtes

6. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hoi Ik wil me ook aanmelden hier...

Is voor mij ook wat overzichtelijker omdat ik bij de andere er net bij ben!

Brenda jij ook hier ;) heb net nog een reactie gegeven ivm de data in he tandere topic...
    Mijn laatste ongesteldheid begon 11 feb eerder dus als bij jullie, maar mijn cyclus is sinds mijn mk erg lan rond de 34 en vandaar later uitgerekend...
    Heb nu trouwens wel een afspraak bij de VK;) kon he ttoch niet laten...

7. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Faye, gezellig dat je er ook bij komt!
    Moeders voor moeders komt dinsdag ook bij mij, vind het wel spannend omdat ze je HCG gehalte meten, hoop echt het gehalte goed gestegen is!
    Heb vanochtend nog wel een test gedaan en de streep was erg donker gelukkig :)

Konden ze je bevallingsdatum voorspellen adhv je hcg-gehalte?

Toen ik nauwelijks geslapen had heb ik in paniek sochtends mijn baas gebeld en uitgelegd dat ik zwanger ben en ik me zo'n zorgen maakte en me om die reden ziekmelde. Gelukkig was ie erg meelevend! dat geeft ook een hoop rust.

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik doe mee! Ben het ermee eens dat dat andere topic wel heel snel gaat! Zal hier denk ik hoofd-actief worden en in het andere topic zo af en toe nog meelezen / posten!

O ja, ik ben 20 november uitgerekend.
    8 april eerste afspraak VK
    23 april eerste echo

Liefs!

9. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Amore, volgens mij ben ik ook ongeveer de 20e uitgerekend! lopen we gelijk op!

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Lotje..nee ik had zelf gewoon verkeerd gekeken..ik keek naar wanneer ik de eisprong heb gehad(vermoeden dan)en hun gaan gewoon van een 28 dagen cyclus uit,vandaar.Fijn dat je baas in ieder geval begrip heeft voor de situatie,het is ook gewoon erg spannend allemaal.Gek dat je toch steeds moet testen voor bevestiging he..ik ben er nu net een week mee gestopt(ik bleef testen)Mvm is best leuk,ze geven je echt een goed gevoel dat je anderen helpt.En maar turen naar dat streepje haha,meid komt echt goed.Nu steeds je plas opvangen,even wennen maar voor een goed doel toch!@Amore wat lekker dat jij je afspraken al hebt staan zeg.Ik mag pas volgende week bellen,dan ben ik 7 weken.Ben benieuwd.Hier verder weinig kwalen,beetje buikkrampen af en toe en zere borsten en ontzettend moe.Verder niks.Ik teken er voor.Hopen dat het zo blijft.@Mik ik wil ook zo graag bellen voor een afspraak..dan is het allemaal weer wat echter he..Ps vindt dit nu al fijner...beter bij te houden

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hallo, ik ben 22 november uitgerekend.
    Goed idee, een 2e groep want het is inderdaad wel veel.
    Ik heb in december een miskraam gehad dus vind het nu wel heel erg spannend.

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @all; ik blijf lekker bij dit topic, iets minder stress, hoef ik niet zoveel blz te lezen haha :)

@lotje; ja dinsdag heb ik positief getest en woensdag en donderdag haha.. maar nu stop ik met testen hoor, anders word ik gek. Ik zat ook in de mmm idd. In aug 2008 mee begonnen, eerst 3 rondes clomid gehad, geen reactie en 2e ronde puregon dus zwanger, dus nog best snel. wanneer ben jij begonnen?

@mik; fijn dat je hier ook bent!

@berbel; ik vind het ook spannend, voor jou ook de eerste? waren die 12 weken alvast maar om he

@de rest; leuk dat jullie hier ook zijn!

Het is zo mooi weer hier! Heb net een zwangerschapsboekje gekocht, die maar ff in de tuin lezen.

liefs bren

13. Eef123

Eef123 Lid

16 mrt 2009
    37
    0
    0
    Venlo
    Ik voeg me ook maar bij jullie ;) ,ik kwam echt niet meer met dat andere topic mee,was veel te veel.

Ook ik ben kotsmisselijk,en ook ontzettend moe van deze zwangerschap,snap er niet van,want echt dik of zo ben ik (nog) niet,hahah.

6 april naar de vk...spannend.:)

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Berbel..kan me voorstellen die angst.Ik heb vorige maand een vmk gehad,nou dan zit de schrik er ook wel in hoor.@Brenda gezellie dat jij ook lekker hier blijft.Idd makkelijker en minder bij te lezen.Waren de 12 weken idd maar vast om,ik zit nu op de helft pff.Nou ik ga even verder werken en dan lekker de tuin in,hier krijg je al een lekker kleurtje van..die eerste zon en zo lekker.Doei tot later

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Berbel..kan me voorstellen die angst.Ik heb vorige maand een vmk gehad,nou dan zit de schrik er ook wel in hoor.@Brenda gezellie dat jij ook lekker hier blijft.Idd makkelijker en minder bij te lezen.Waren de 12 weken idd maar vast om,ik zit nu op de helft pff.Nou ik ga even verder werken en dan lekker de tuin in,hier krijg je al een lekker kleurtje van..die eerste zon en zo lekker.Doei tot later

16. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0

17. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    A faye24 als je al je berichten 3 keer gaat versturen kan ik het niet meer bijhouden hoor ;) haha

@ faye24 en berbel, ik heb in oktober een vmk gehad en bij mij zit de schrik er toch ook wel in...

@faye24 wat betreft de verloskundige, vervelend da tje nog niet kan bellen...hier moet je je inschrijven op een website en krijg je een mailtje wanneer je een afspraak mag maken, ik mocht gelijk bellen ik denk ook door mijn vmk, ik heb toen ook contact met ze gehad en vandaar mag ik ook wat eerder voor een echo...
    Ik wilde eerst nog 1 weekje wachten maar dacht als ik nu bel heb ik meer kans op een vroege afspraak ;)

@ all: ik heb nog geen klachten... vorige zwangerschap bij mijn zoontje ook bijna geen klachten gehad... heb de zwangerschap fluitend doorlopen haha...

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @faye24; ik zit nu ook lekker in de tuin, de jas hoeft niet eens aan, echt heerlijk

@eef123; ik ben ook al moe, snap er niks van. normaal doe ik 3x per week spinning, ging net even eindje fietsen buiten, maar was net de straat uit en zat al te hijgen op de fiets, heel raar toch?

@all; geniet van dit weertje allemaal! :D

liefs

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik moet schoonmaken, maar het lukt met niet om zin te maken... de kleine man ligt op bed dus moet wel nu dan kan ik zo naar buiten...

vermoeidheid valt bij mij nog mee, maar ga nooit superlaat naar bed dus misschien vandaar...

Ga nu toch maar wat doen

adios

20. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Misschien moet ik ook maar eens wat eerder gaan slapen ;)

ik merk dat is het 's avonds al niet meer volhou om as the world turns te kijken :)

Deel Deze Pagina