November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Hoi meiden.

Ben net een half uurtje thuis het liep allemaalerg uit,maardeha heeft urine nagekeken was niks in te zien...inwendig met een eendebek gekeken(was niet prettig)..hijzag verder niks verontrustend alleen heel klein beetje bruin en m n baarmoeder was gewoon gesloten ener was geen vers bloed te zien....geen tekenen van een miskraam in ieder geval....wel een geruststelling maar waar komt die pijn dan vandaan?
    Kijk morgen nog aan anders bel ik maandag de eigen ha...maar met beebje niks aan de hand gelukkig,daar was ik dus wel bang voor maar zag er dus goed uit.......

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh gelukkig meid
    Ben ik blij om !

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Fijn hoor. Ben je weer even gerustgesteld, lijkt me wel even eng!
    Hopelijk neemt de pijn af en anders idd maar even langs de huisarts?! Succes!

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Dames... Ik kom me hier melden!
    Ben al bijna 2 jaar niet meer op dit forum geweest... had een ander onderkomen gevonden en wilde mijn zinnen verzetten.
    Maar ik ben weer terug en goed ook! haha!

Ben uitgerekend op/rond 17 november 2009!

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Robijntje, gelukkig meid, hoop dat je je vandaag wat beter voelt, zodat dat bezoekje aan de HA niet meer nodig is!

@Realtjuh, welkom en gefeliciteerd!

Ik heb super slecht geslapen vannacht...
    Was om 3 uur ineens klaar wakker, heb ik me toch ineens een honger! :confused:
    Ik heb nog nooit honger gehad s'nachts en al zeker niet dat ik er wakker van word!
    Ik dacht, ja mooi niet, ik ga echt niet opstaan om te eten!
    Maar heeft toch weer een klein uurtje gedurd voordat ik in slaap gevallen ben.. :(

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    welkom n ieuwe zwangeren!

zo ben er niet zo veel want ben niet zo lekker en druk met van alles maar probeer alles wel te lezen.

fijne dag

7. Niet meer actief

Robijntje, gelukkig dat alles er goed uit zag...ik hoop dat je je vandaag beter voelt.

Mirales, hihi wat hormonen niet al met je kunnen doen ;), wat knap dat je bent blijven liggen!

Realtjuh, Welkom! GEFELICITEERD!

8. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier weer terug van een heerlijk weekje sneeuw in Oostenrijk.
    Zag dat er al een heleboel nieuwe zwangeren bij zijn gekomen. Gefeliciteerd!
    Hier ook totaal geen klachten, las dat iemand anders dat ook had. Bij mijn vorige zwangerschap kwamen die bij 6 weken dus wacht geduldig af.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ alle nieuwe zwangeren ..... proficiat en welkom!

zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst
    Pb mij je gegevens en ik zet je erop!

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal.... t is zooooooooooooooooooooooon lekker weer!

heb de ramen lekker open 8)

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    robijntje fijn dat alles er goed uit zag! Misschien bel ik zelf vk ook ff voor geruststelling morgen alleen tja oud bloed zonder buikpijn kan geen kwaad lees je overal. Ben dus beetje bang dat ik dat t e horen krijg en dat ik dan nog niet gerustgesteld ben,lijkt me wel lekker als ze ff kijken.

Nieuwe zwangeren welkom'

Enne lekker toch als je geen kwaaltjes hebt. Ik hier alleen maar moe smiddags!

12. puzzcat24

Hey all!
    Ben ergens achter
    Ik heb heel snel erge pijn van het honger hebben
    En als ik gegeten heb blijft die pijn soms steken
    Nou waar ik dus achter ben:
    Mijn darmen zijn diegene die niet tot weinig werken
    Dus als ik eet,moet ik eerst naar de wc voor ik weer wat anders eet
    Anders hoopt het zich op in de maag en krijg je pijn...

Constipatie is dit toch?
    (erg gevaarlijk voor iemand met crohn...)

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Ik wil mij even voorstellen,
    Mijn naam is Lara1 en ik ben zwanger van ons eerste kindje.
    Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 10 november. :whistle:

Ik kom graag gezellig met jullie meekletsen!

En allemaal GEFELICITEERD met jullie zwangerschap

14. puzzcat24

Jij ook gefeliciteerd meid!
    En welkom!

15. puzzcat24

16. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Robijntje, wat een opluchting zeg! Superfijn dat alles goed is!

Alle nieuwe zwangeren welkom en van harte!

Yihaaa, ik kom ook van een weekje skien. Maar toch vooral misselijk geweest, stond wat rillerig op de piste! En dan die Oostenrijkse keuken, bleeeeuh! Nu weer thuis, fijn aan de hele lichte rijst met roerbakgroenten hihi.

Groetjes, Kim

17. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha ik ben al moeder enne dat voelt goed..
    moeder van dit tweede kleintje diep van binnen voel ik wel al wat liefde branden voor dit kleine wondertje in mijn buik maar ik merk wel dat ik me zelf nog een beetje bescherm tegen dit gevoel..

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Suusje, dat voel ik ook. Im voel me al best moeder en voel de liefde maar bescherm me er ook tegen nog. Ik durf me nog niet te laten gaan daarin...

Robijntje, nou fijn dat alles goed is! Leek me toch maar schrikken allemaal!

Hier...nog steeds snip en snip verkouden. Pff er komt niets uit mijn handen.
    Maar rustig aan doen vandaag en kijken of ik morgen wel kan gaan werken. Ik heb toch de neiging om maar heel voorzichtig te doen. Hebben jullie dat ook?

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goedemorgen meiden!Alles goed met iedereen?Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd!Wat een boel zwangeren zeg..hartstikke leuk.@Robijntje fijn meid dat alles goed was,het is ook eng.Ik voel soms ook allerlei krampjes/steken en denk dan ojee ik merk dat ik nu wat rustiger er onder wordt,het is net wat pussycat zei:heb zo`n gevoel dat het erbij hoort.misschien zijn het je darmen geweest?@Miracles ik sta iedere nacht rond 4 uur voor de koelkast,eet dan yoghurt.Ik kan niet meer slapen met een lege maag.En dat is nog gezond ook.Nou meiden bijna weer een week voorbij.Als je erop terug kijk denk je dat ging snel..maar toch niet snel genoeg voor ons.Het is super weer en ik heb nesteldrang..hier staat alles op z`n kop poetsen,lakens wassen alles schoonmaken.Heb energie voor 10.Verder nergens last van..op dit soort dagen vergeet je gewoon dat je zwanger bent.

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    O van dat moedergevoel..heb ik al wel.Met alles denk ik is dit niet slecht voor de baby.Kan ik dit wel eten>Enz..Heb er ook al echt gevoel bij.Aleen hou ik dit nog wel een beetje tegen,tot de eerste echo

Deel Deze Pagina