Wat de onderzoeken betreft wilde ik nog wel even zeggen dat als er erfelijke ziektes ed voorkomen dat ik het een ander verhaal vind, bijv. in het geval van jessica.... ik snap het als je onderzoeken laat doen hoor aangezien wij geen reden zien doen wij het niet, we hebben vaker gehoord dat er twijvel is over de gezondheid vh kind, en dat het uiteindelijk niks mankeerd, of andersom... het beinvloed je zwangerschap... hoe noemen ze dat ook al weer... struisvogelpolitiek? wilde het toch nog even uitleggen
mij zoon is 8 en als hij t weet juist ja dan weet ook iedereen t in de buurt en op school. Niet erg maar liefst na week 12. Daarnaast wil ik hem ook t verdriet niet aan doen als t niet goed zit (hij wil al zooo lang een broertje of zusje) Daarnaast vind ik wel dat mijn zoon t eerder moet weten dan de neefjes/nichtjes ed dus daarom hou ik ook tegen mijn fam. voorlopig mijn mond en mvm doe ik dus helemaal stiekum (de flessen staan hier niet op t toilet) MAar ieder zijn eigen keuze natuurlijk!
Yoohoo! Lekker gegeten voor de eerste keer in een week! Echt niet normaal ik at maar toch wou het niet goed in mijn buikje blijven zitten... Witte bonen in tomaten saus en aard met worsje... Mmmmmmmmmmmm...
ben ik weer dames.... wij hebben lekker frietjes op jam jam en ik hou gelukkig savonds altijd in me buikie alleen sochtends heb ik heel ffies last van hihihhhi zit nu filmpje te kijken en natuurlijk met jullie dames kletsen... @liss fijn dat je mijn standpunt zo begrijpt ben ik heel errug blij mee......
Ik was hier nog niet zo lang, maar heb vandaag een miskraam gehad. Weet niet meer wie de lijst nou bij hield, maar bij deze.. Ik hoop dat jullie in november wel allemaal een mooie gezonde zoon of dochter krijgen!
@ faye Ja dat kan...en het was zonder te twijfelen zeer duidelijk te zien...Verder heeft de mw ook alles na gekeken wat bij een 20 weken echo gebeurd...Ze vroeg of ze dat mocht doen.. Alles wat oke en ze zei dat de baby goed ontwikkeld was en dat we wel erg geluk hadden ermee..qua echo dan.. Nou en het geslacht zag je al bij bewegende beelden.. En toen ze alles even stop zette...Nou 3 streepjes hoor. Zeer duidelijk. Heb dit wel zelf moeten betalen..maar wel de moeite waard en 30 min kijk plezier! Als iemand interesse heeft...stuur maar een pbtje en dan geef ik je de link van haar site. @ Flex! Hey! Leuk om je weer te lezen gaat goed he zo te zien! heerlijk! Tja 15 weken het tijd vliegt...gelukkig haha
@Mosie veel sterkte. @ Jessica, ik duim voor jullie. @ Allen nieuwe zwangeren op dit forum gefeliciteerd! @ iedreen respect voor ieders mening. ben s middags erg moe maar verder gaat het lekker vandaag
@Mosie, meid heel veel sterkte voor jou en je mannetje... geef het de tijd om het een plekje te geven! een hele dikke knuff
Hebben jullie ook zo'n pijnlijke borsten? Word er echt niet goed van... bh kan ik slecht verdragen, maar dr zonder is t helemaal niks...
hihih ik kan je een hand geven miracles............vooral me tepels zijn al de hele dag hard bahhhhhhhhhhhhhhhhhh