Ja die pijnlijke borsten overdag valt het mee, maar s nachts kan ik gewoon niet op mijn buik slapen zo veel pijn doet het. en dan s ochtends als ik recht op ga zitten niet normaal meer. het hoort erbij maar leuk is anders
Tja die borsten...bij mij waren het afgelopen week vooral de tepels. Die zijn nu ook al een beetje groter. Nu is het weer minder. Bij mij scheelde het wel erg welke bh ik droeg. Een wat grotere zat duidelijk beter....
hallo, jessica. Duidelijk antwoord hoor. Je bent dus en uitzondering als vrouw. Ik wens je veel geluk dat je een gezonde baby bij je mag hebben. het is je gegund. @Mosie; Veel sterket bij dit verlies. Een dikke knuffel vanaf hier @Mijn dochter is nog erg jong om alles te begrijpen. Ik heb haar ook nog niet verteld, maar als ik jullier ervaring zo lees, wacht ik daar ook even mee. Fijne avond Gaby
had nog iemand de link van hyves, zet ik ehm in de favo want als de echo donderdag goed is meld ik mij aan gr Gaby
Hoi meiden, Mosie: veel sterkte meid. Probeer het een plaatsje te geven. Knuf. Ik zag dat er een paar meiden misschien moeilijke beslissingen moeten nemen over een tijdje. Ik duim dat het niet hoeft. En over de testen: wij willen de nekplooimeting wel laten doen en evt. verder onderzoek. Ik wil ook eerst zeggen dat dit een keuze voor ieder voor zich is, hoe moeilijk die ook zal zijn. Wij kiezen er voor om de zwangerschap af te breken als er down of iets anders met het kindje is. Hoe moeilijk het ook zal zijn, want ik voel nu al een band. Waarom dan: nou ik denk ook aan mijn 2 andere kids. Ik zou met alle liefde voor dit kindje willen zorgen, maar ik ben geen moeder die zijn kind weg zal stoppen in een tehuis of zo. Ik wil er dan zelf voor zorgen. En omdat ik weet dat er heel veel zorg en tijd en aandacht voor deze kids moet zijn, vind ik dat eigenlijk niet eerlijk tegenover mijn andere kids. Ben bang dat ze dan aandacht te kort gaan komen. En dat wil ik mijn andere 2 kids en het kindje met down of wat dan ook niet aan doen. Als het mijn 1ste geweest zal zijn, zou ik er denk ik anders over denken. Maar nu. Hoewel de beslissing niet mee zal vallen. Ik maak in mijn werk als kraamverzorgende ook vanalles mee, dus zie ook een hoop. Nogmaals ik vind dat je ieder zijn keuze moet respecteren. Er zullen er misschien velen zijn die het niet eens met mij zijn, maar het is onze keuze dan. De keuze zal niet over 1 nacht ijs gaan dan.
@Mosie.. ik had al in NOd gereageerd.. Meid heel veel sterkte.. en neem je tijd.. en probeer t vertrouwen in de toekomst niet op te geven.. ook al is dat nu heel moeilijk.... Hele dikke knuf....
@hier.. hier wat vlagen misselijk...verder voel ik me prima.. ben moe en duik mijn bed in... slaap zacht....
JA ik ben echt een zeldzaam geval heb gewoon dikke pech gehad maar ik weet het ook pas sinds 2006.........
Jessica: ja, heb je verhaal gelezen. Ik hoop ook echt dat je een gezonde baby mag krijgen. Ik hoop voor ons beide en alle anderen dat we geen moeilijke keuze hoeven te maken.
Hoi meiden, Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Over echo's, dat wisselt volgens mij inderdaad heel erg. Ik heb 24 maart de intake en dan wordt er pas een afspraak gemaakt voor de echo. Hopelijk is het rond de 10/11 weken! @ Robijntje, wat schrikken zeg! Maar fijn dat alles er goed uit zag! Over de nekplooimeting, die gaan we niet doen. Uiteindelijk is het toch kansberekening en als je weet dat de kans groter is dan normaal dat het niet helemaal goed is, dan ga je jezelf volgens mij alleen maar gek maken. Alhoewel ik me kan voorstellen dat je het wel laat doen als een bepaalde ziekte in de familie voorkomt. @ Jessica, wat heftig zeg! Wat een dappere beslissing om te willen weten of jullie kindje ook de ziekte draagt, en om dan de zwangerschap af te breken! Ik ga hard duimen dat het niet zo ver komt! @ Mosie, wat rot zeg Sterkte en een dikke knuffel! @ All, ik voel me gelukkig nog steeds prima! Ik ben wel heel vroeg wakker 's ochtends, heb gevoelige borsten/tepels en heb vaak honger, maar die klachtjes zijn natuurlijk goed te doen! Van mij mag het zo blijven hoor!
Ja ik kan het gelukkig nog handelen ben best wel hard en ook omdat ik weet hoe het is om met de ziekte te leven he en dat is soms geen pretje en dat gun ik mijn kleine wondertje niet zon leven hij/zij moet een super leventje krijgen zonder last te hebben van die rotziekte.....
Mosie balen meid sterkte! Voor de verderrest heb ik even vluchtig gelezen en weet ik het allemaal niet meer wat ik heb gelezen Ik las iets vaags over onderzoeken ofzo? vrienden van ons hebben een nekploometing gehad waarop ze dagen dat het kindje een iets dikkere nek had... ze mochten verder onderzoek doen en hebben dat niet gedaan en nu hebben ze een super gezond, lief kindje van 9 maanden die ik dit weekend lekker heb verzorgd (in bad, in bed, flesje, fruithapje, warme hap etc etc ) Schoonouders weten het nu ook waren ook blij Schoonbroer ook maar die reageerde vaag hij zei wel gefeliciteerd maar begon meteen over de kinderen van zijn vriendin en dat hij waarschijnlijk daarvan gauw "opa" zou worden etc etc ons leek hem dus weinig te interesseren wel een beetje jammer... Verder voel ik me prima! Alleen heb ik s'ochtends enorme krampen als ik wakker wordt maar vaak als ik naar de w.c ben geweest is het weer grotendeels over.... Morgen komt mvm en morgen ga ik ook proberen het hier weer te volgen....