November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hallo allemaal!

ik hoor ook bij de november mama's.

ik heb eigenlijk ff een vraagje:
    mijn laatste menstruatie is op 2 feb geweest en als ik het dan uitreken moet ik op 9 nov uitgerekend zijn, maar doordat ik clomid heb gebruikt is mijn eisprong op dag 16 geweest ipv dag 14..
    is het nou niet zo dat de uitgerekende datum ook twee dagen verschuift? of heb ik het nu helemaal mis..
    hoop dat jullie antwoord kunnen geven!

ben trouwens in de derde ronde clomid (150) zwanger geraakt, de eerste twee rondes sloeg de clomid niet aan..

ben in totaal 1.5 jaar bezig geweest maar nu is het zover! ben helemaal blij maar ook wel beetje bang.. en hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

nou dat was t wel weer,
    groetjes!

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Goedemorgen Ladies,

helaas is het weekend weer voorbij.

Als mijn teamleidster beter is dan ga ik het haar vandaag vertellen ( wel zo handig ivm afspraak vk en zo)

Verder komt ook bij mij MVM vanavond.

Mocht een van jullie nog een vraag hebben over MVM dan wil ik het wel vragen hoor.

Ga zo naar mijn werk !

iedereen een leuke dag toegewenst !

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Dropfruit, gefeliciteerd en welkom!

Ik heb t even voor je uitgerekend:

2 Februari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    15 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar
    16 Februari 2009 Vruchtbaar
    17 Februari 2009 Erg vruchtbaar
    18 Februari 2009 Eisprong
    23 Februari 2009 Innesteldag
    4 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen
    11 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

Ik moet dadelijk weer bloed laten prikken om mn HCG te controleren, ben wel benieuwd, krijg om 14 uur de uitslag!

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Oh ja, dat wou ik nog vragen, wie had die link ook alweer van die tankini's?

Kan m niet meer terug vinden...

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal!

misselijk hier bleghhhh, maar yippy \:D/
    hoofdpijn en borrelende buik
    knorretje is flink bezig
    bijna de echo!

ik ga me klaarmaken voor werk tot vanmiddag!

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
  7. Niet meer actief

Goede morgen allemaal! Wat hebben jullie weer veel geklest ;) ,straks ff bijlezen...

Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Mosie, wat erg meis, dikke knuf!

jessica, ik heb je verhaal gelezen, ik hoop dat jullie en moeilijke beslissing bespaard zal blijven en dat jullie een gezond kindje verwachten!

all, wat besteft de de onderzoeken, wij willen wel een nekplooimeting laten doen, bij onze meiden was deze keuze er nog niet. Maar nu we de keuze hebben willen we het wel doen.

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goede morgen allemaal..

Ik ga zo de oudste naar school brengen..

ben licht misselijk en eet dus maar een niet.. het drinken viel ook niet zo goed al heb ik wel enorme dorst steeds.. kleine slokjes dan maar...

verder heb ik eigenlijk niet zoveel klachtjes.. mijn boobpijn neemt wat af..en stiekem maak ik me meteen wat zorgen, maar zet t snel van me af..kan me ook niet herrinneren dat ik t bij de andere zw.schappen heel erg of heel lang heb gehad...dus daar trek ik me maar aan op..

Ik ben er straks were..

knuff

9. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Heeej Meiden,
    Hier ben ik ook weer, heb even wat bij gelezen ..
    Alle nieuwe zwangeren Gefeliciteerd :D

Maar waar ik niet uit kom, wat is er met Bloempje ? Tell mee

Iedereen Lekker genieten van jullie zwangerschap! Dikke Kus Mij :D

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Heeey.. Mutsy.. hoe ist met je meid...

Bloempjuh.. die was zo misselijk en hield niets binnen.. als het niet beter zou gaan moest ze weer naar de ha.. of de hap.. (weeet ik niet meer) en dan zou ze opgenomen worden.. sindsdien niets meer gehoord..vandaar...

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb tussen de regels gelezen dat ze toch is opgenomen ;)

En ik heb weer een goeie dag (afkloppen)
    Moet alleen even wachten tot hubbie komt met nieuwe brood (katten zijn ermee aan de haal gegaan :( :confused: )

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Puzz.. whahhaha.. nou daar gaat je ontbijt.. lekker dan...

Hier echt niet lekker.. bah.. wel prettig om de bevestiging te voelen, maar daaar houdt t dan mee op...hihhi...

moet nog zoveel doen, maar er komt echt niets uit mijn handen nu zo..

nou ja.. gewoon doorgaan..

13. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0

Mosie,

Wat een verdrietig nieuws! heel veel sterkte de komende tijd!

X Charlie

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden allemaal.We zijn weer aan een nieuwe week begonnen..joehoe.Voor sommige gaat de echo nu heel dicht in de buurt komen(Claire..)zo spannend.Ik mag nog wel even wachten.@Mosie meis wat erg voor je ik wens je heel veel sterkte.Bij mij ging het vorige keer mis en weet hoe je je voelt,probeer toch afleiding te vinden.@Slaapzak was het volgens mij...dat is helemaal super..wij willen namelijk ook graag weten wat het wordt en ik koop nog helemaal niks voordat ik het geslacht weet.Ben echt zo iemand van de kleurtjes..blauw jongetje rose meisje.Doet trouwens iedere vk dat zo vroeg,dacht namelijk dat ze dat alleen bij 20 weken echo deden.Verder weet ik niet alles meer oja @Jessica ik zal voor je duimen meis.Degene die misselijk zijn,beterschap.Hier gaat eigenlijk alles goed,kan mijn broeken niet meer dicht krijgen.Heb last van zere borsten,rug en tandvlees.Voel me af en toe nog wat onzeker maar dat zal er wel bij horen.Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom.Meiden tot straks

15. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ook ik heb vandaag niet zo'n goede dag. Wordt voortaan iedere ochtend wakker met ontzettende rugpijn, ben 's ochtends kots misselijk hoef nog steeds niet over te geven en alles wat ik eet komt er meteen weer uit als je begrijpt wat ik bedoel. Pff, wordt een lange dag vandaag denk ik. Moet nog zoveel doen maar ook bij mij komt er niets uit mijn handen. -Einde egobericht-

@Alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD!

@Mosie: Wat erg meid, sterkte.

@iedereen: Hoe is ie?

16. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hi Meiden,

Jeetje, wat is er weer veel geschreven! Lukt me niet om op iedereen te reageren, maar wil alle nieuwe zwangeren feliciteren! Voel me vandaag voor t eerst weer een beetje het vrouwtje :) Ben me toch misselijk geweest, bah!
    @ Jessica, wat een verhaal! Ik snap jullie keuze helemaal en ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan, ik dezelfde keuze zou maken.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heb nagedacht over nekplooimeting en andere onderzoeken. Binnenkort toch maar eens over hebben met mijn vriend.

Fijne dag allemaal!

X Charlie

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    sterkte mosie!

zo hier lig de wc weer vol, iedere morgen is het raak! maar verder gaat het dan op de dag goed gelukkig , gelukkig werk ik thuis vandaag en kon ik tussen clienten door ff kotsen maar morgen en woensdag weer opt werk, hoop dat ze er nog maar niet achter komen hiih.

ja veel echo;s deze week! wij ook nog 3 dagen!

18. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    goedemorgen!

zo.. ik laat ook weer even mijn gezicht zien..
    sorrysorrysorry dat ik dat nu niet veel kan en doe.. zooo weinig tijd.. (niet boos zijn he.. ;) )

Hier vandaag voor het eerst echt een dag dat ik me misselijk voel.. of misselijk.. weeig is het meer..

Heb net zh gebeld. 3 april heb ik de eerste afspraak voor de echo.. over 3 weken.. toch heel erg spannend. Ben dan 8w1dg.. Mijn eigen gyn doet de echo ivm de complicaties de vorige keer na de keizersnee. Wordt meteen gekeken hoe alles in mijn buik eruit ziet.. ben benieuwd... en ook wel heel erg angstig..

nekplooimeting.. moeilijkmoeilijkmoeilijk.. manlief wil het hier wel, ikke niet.. maar snap hem wel. Hij denkt ook in het belang van ons dochtertje.. ik natuurlijk ook, maar sta daar als verpleegkundige misschien heel anders in. Denk dus wel dat wij 'm laten doen..

Jessica, heb je verhaal gelezen meid.. jeej zeg. heftig.. ik duim voor een heel mooi en gezond kindje!

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier nog precies 16 dagen tot onze 1ste echo.

Verder niet veel te vertellen.

Mieden die vandaag of binnenkort een echo hebben veel succes.

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @mamaJordy joehoe je kan wel aftellen spannend.Ik mag volgende week pas bellen(PAS BEllen!)Phoe wat duurt dat lang.Nee ze maakten niet gelijk een afspraak omdat er nog zoveel mis kon gaan(lekker opbeurend)en nu is het volgende week nog afwachten wanneer ze plek hebben.Sorry voor dit gezeur

Deel Deze Pagina