Morgen echo Morgen echo Morgen echo Morgen echo Morgen echo Morgen echo en jaaaaa morgen ECHO haha Ben nog niet zenuwachtig hoor Dan ben ik als het goed is 7 weken en 4 dagen... Even vergelijken met wat de echo vrouw zegt haha
O leef met je mee.Kan ook niet wachten..krijg er kriebels van.Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet..Ben morgen ook vrij dus zal het hier in de gaten houden.Heb je nog plannen voor vandaag?om de tijd te doden...
Dag dames hier ook spannend vrijdag om mijn hubbie zijn verjaardag de eerste echo hihih leuker kado kan je niet krijgen denk ik
@Bruisje voor jou schiet het dan ook al op.Met hoeveel weken heb jij gebeld(mocht je bellen)Ik hoop niet dat ze mij volgende week ook nog weken laten wachte pff.(einde ego)
Haha pussycat..ik werk ook maar 16 uur.Kunnen we elkaar de hand schudden.Doe ook bijna niks anders..wel een hele goed afleiding vooral nu ik gestopt ben met roken..
Ja in een keer..vanaf het moment dat ik zwanger op de clearblue zag staan.Ik rookte 1,5 pakje per dag en was zwaar verslaafd.Heb al zoveel stoppogingen achter de rug,en faalde altijd.en moet je nu zien alweer bijna 2 weken er vanaf.Nog nooit gelukt.Joehoee.Maar in December rook ik er lekker weer een..maar hopelijk ligt er dan wel een gezond kindje in de box.(heb ik dan ieder geval alles aan gedaan)
puzzcat, spannend meis...ik moet morgenvroeg werken maar zodra ik thuis ben kom ik je fotootje bewonderen! mommyagain, super buuf een dag na elkar de echo, op naar een mooi begin van de april maand!
@Faye.. ik heb gebeld toen ik 4,5 wk was geloof ik...toen is er meteen een afspraak gemaakt voor volgende week.. ik ga ff op de bank liggen.. misselijkheid wordt alleen maar erger...
Bruisje..o nou wat raar van mijn vk.Ga maar lekker liggen vervelend van die misselijkheid..Bah.Ik ga trouwens vanmiddag zwangerschapsbh`s kopen.Ik pas niks meer en loop al een week met die dingen van mij los in de wei..haha het lijken wel uiers
Ik heb donderdag met 4 weken meteen de kliniek gebeld en een afspraak gemaakt voor een echo over 3 weken...ik kan echt niet wachten tot het zo ver is!