November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wauw wat een mooie site heb je gemaakt Claire! bij t vraagteken achter mijn leeftijd mag een mooie 26 ;) thanx! Of kunnen we t zelf wijzigen?

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Enne meiden, is t echt zo dat als je je broek niet meer dicht kunt doen na 4 weken je kans hebt op een tweeling? heb de ronde met clomid geen controle gehad en ik had wel meerdere eitjes de ronde ervoor die al aan t groeien waren. dus ja dan ga je ook nadenken... én t zit in de familie.. :D maar mijn broeken willen ook al niet meer meewerken namelijk..

En alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!!!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lynnes, ik weet niet of het écht zo is dat je zwanger kunt zijn van een tweeling als je je broek nu al niet meer dicht krijgt :)
    Ik heb er in ieder geval geen last van, maar waarschijnlijk heeft het meer met je darmen te maken.
    Maar als jij met clomid meerdere eitjes had en het zit in de familie, dan zou het kunnen natuurlijk!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben ook zwanger door clomid en eileider operatie

ben in juni / aug zwanger geweest van een drieling toen had ik t probleem met broeken ook :(

maar wij duiken effe de stad in

zal later de lijst verder bijwerken als er iets is ate gewijzigd of erop moet PB MIJ dan :D

ik zal effe zien hoe het alleen afgaat zodat er geen verwarring komt

tot laters :)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    idd mn schoonvader zelf is er een van een tweeling erfelijkheidsfactor speelt ook er zijn merdere 2 lingen in manliefs fam

6. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    gefeliciteerd November mama's!

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hier ook 2 eitjes deze ronde en in de avond zit alles ook erg strak maar denk idd ook dat darmen zijn

@fl3ex gefeliciteerd meid dezelfde dag als mij

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje Claire, een drieling verloren, wat vreselijk :( Hopelijk gaat het nu allemaal wel goed!

Straks krijgen we hier een tweelingenbabyboom :D

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Claire, was de zwangerschap van de drieling eentje door clomid? En echt goed om je hier weer te mogen vinden dan!
    Mijn zusjes zijn tweeling maar ze zeggen dat het meestal een generatie overslaat he ;) ik zou het echt super vet vinden, een tweeling!
    Maar met 1 ben ik ook onwijs super blij hoor :D

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden, weet een van jullie wat je ongeveer aan kinderbijslag gaat krijgen als je kindje geboren is? ben een beetje aan t afwegen wat ik qua werk wil gaan doen na de bevalling en dan is t wel handig om te weten..

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik moet wel iets van mijn hart hoor,ik denk dat jullie mij een enorme muts gaan vinden...

Ik kan niet goed over weg met een jongetje denk ik...
    Ik hoorde van de week,dat een jongetje een St*** pielemans kan krijgen als je hem wast enz
    *CRY*
    Wat zou ik me schamen...

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Puzzcat, t is nu al vastgelegd wat t gaat worden he, en dat kunnen we niet beinvloeden.. :D Ik kom zelf uit een gezin met 5 meiden, vriend komt uit gezin van 3 jongens, dus bij ons zal t spannend woren. Vind een jochie juist weer veel leuker ;) zo zie je maar, verschillende voorkeuren!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lynnes, ik zou niet weten hoeveel kinderbijslag je krijgt. Maar daar kun je vast wel op googlen.

@ Puzzcat, hihi :)
    Ik denk dat dat wel meevalt hoor! En zou het een jongetje zijn, dan wen je er vast wel aan.

Mijn vriend en ik hebben allebei één broer, zou dat inhouden dat we een grotere kans op een jongetje hebben?
    Ik heb altijd licht een voorkeur voor een meisje gehad, toch vanwege de kleertjes enzo, maar nu maakt het me niets uit.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Mosa, heb t al gevonden. (kinderbijslag)
    En ik heb geen idee, weet wel dat ik evengoed met allebei blij zou zijn. klinkt cliche maar als t maar gezond is toch?
    Maar ik zou een jongetje zo gaaf vinden voor mijn vriend, om de liefde tussen vader en zoon te zien, samen voetballen enz, die mannendingen, en dan t tweede kindje een meisje waar ik lekker mee kan shoppen en tuttelen enz... :D

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En of jullie meer kans op een jongetje hebben, geen idee, net wie van jullie dominante genen heeft ;)

@ all Hebben jullie trouwens ook savonds last van krampen en steekjes. krijg savonds een moeie rug, ongigevoel en slappe benen.
    Gelukkig geen innestelingsbloed meer verloren, had t drie dagen achter elkaar.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ohnee ATWT voor de helft gemist.. :) doeiiii

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, we wachten het ook wel gewoon af.
    Als het maar gezond is, is misschien een cliché, maar zo werkt het wel natuurlijk!

Ik heb de hele dag al steekjes en krampen in mijn buik. En de laatste dagen ook vaker last van mijn onderrug, maar ik durfde er niets van te denken.
    Volgens mij zijn het hele normale symptomen hoor!

18. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Allo ...

Ik heb eigenlijk nog niet echt last van iets. De hele dag een beetje weeeig gevoel. Heb niet echt trek in iets. Maar eten moet toch ... heb nu wel zin in McDonalds ... grrrr! En ik voel ook de hele dag door steekjes rechtsonder en tot slot enorm moe! Dus vast nog wel mee vind ik.
    We hebben het nog aan niemand verteld ... best wel moeilijk dat je er verder met niemand in het echt over kan praten. Maar ach ... eerst even wat weekjes afwachten hoe het allemaal zal gaan.
    Enne ... moet ik de huisarts al inlichten of kan ik direct op zoek naar een verloskundige?

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

De ha zoiezo en ik heb ook al een afspraak voor een vk
    Je kan (ben ik achter) na 8 weken daar terecht ;)

En ja als het maar gezond is!
    Daar gaan we als eerste voor!

Ik heb een gat in mijn maag...
    Steeds HONGER...
    Geen trek nee honger!
    *knor knor* en dan trillen
    Terwijl ik constant eet!
    Rijstwafel hier,mandarijn daar
    Dan een tosti,een lading melk
    Pffttt...
    Eten voor 2...

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Mariska, volgens mij hoef je de huisarts helemaal niet in te lichten, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat je zelf een vk kunt zoeken, daarvoor hoef je sowieso niet langs de huisarts.
    Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om het tegen helemaal niemand te zeggen. Wij zeggen het vanavond al wel tegen mijn ouders, die wisten ook dat we bezig waren.
    Verder moeten we het er nog over hebben wanneer we het vertellen.

Deel Deze Pagina