Nou trekken die slome daar..hihi.Haha @Robijntje ik moet ook de wc en de kasten+de vloer nog doen.Plak plak het is hier te gezellig.en de tijd vliegt lekker voorbij zo
Hello.. zo ik voel me weer iets beter.. nog wel moe zeg.. alles gaat zo langzaam vandaag.. niet grappig.. @Manlief mag ook nergens aan komen.. hij mag de was afhalen of in de droger mikken.. en naar boven sjouwen of naar beneden.. meer niet.. whhahaha.. @Buiikje.. ikzal vanavond ook ff nieuwe buikfoto erinzetten.. ben wel benieuwd naar het verschil @Echo.. weet nu al niet meer wie.. maar er was een mooie echo.. GEFELICITEERD.. oh ik wil ook... nog ff geduld.. 1,5 week nog.. *zucht*
Heb ff met andere gsm gebeld, daar gaf ie aan, meer dan 5 wachtende voor u! Nog maar eventjes blijven hangen dus en vooral niet opleggen!
@flex idd zo`n lentegevoel.Claire zo`n lalallalalalalalalalalalalalalalala....er zijn nog 2 wachtende voor u..lalalalalalalalalalalalalala....er is ng 1 wachtende voor u...pffffffffffff
pfff ze moeten meer mesnen in dienst nemen zeg jeetje en waarom belt altijd iedereen op hetzelfde moment haha miracles heeft voorrang!
Nou miracles..morgen weet je het wel......pffff was laatst trouwens een programma op tv hoe vaak dit voor komt.Slecht....nou ja.Ik heb een hele enge vraag:maar spookt steeds door mijn hoofd.Weet iemand hoe vaak het voor komt dat het hartje straks niet klopt bij de 1e echo.Ben daar zo bang voor.
Bruisje fijn dat het ietstjes beter gaat.Miracles dit is kl*te zit je al zo in spanning krijg je dit.
gelukkig gaat dat doorverbinden hier in t ziekenhuis aardig snel pompompompompompompom geduldddddddddd
Ja, hier normaal ook, heb ik nog nooit eerder gehad! Maar we hebben sinds een week of 5 een nieuw ziekenhuis en sindsdien is er vaak wat mis!
@faye.. daar moet je helemaal niet bij stil gaan staan.. dan maak je jezelf gek..ik denk ook wel s.. oh jee straks knippert er niks...moet er niet aan denken... maar als je gaat googlen of hier gaat kijken kom je t vaker tegen dan je zou denken, maar dat is niet realistisch...de kans dat alles goed zit is vele malen groter dan andersom..probeer je daar aan vast te houden!
ARGGGGGGGGGGG de meest irritante dingen in t leven telefoon, ik neem op ja met energie blablablabla mag ik u een vraag stellen bij mij alarmbelletje antwoord : dat doet u al... ik zit bij eneco en verhuis NIET zij: oh okay hele fijne dag mevrouw
@ faye,,,, het komt welens voor maar het verschilt per persoon en zwangerschap wanneer t hartje gaat kloppen geloof dat dat tussen de 5 en 8 weken is hier ook doodsbenauwd voor de echo hoor ik ga met mn ogen dicht liggen en ik wacht wel tot mn mannetje zegt ... wha clairtjuh
whahahaha bruisje! en clair! wat een goeie zeg! ben helaas een scheitbak aan de tel en zal zoiets nooit zeggen maar ga um wel onthouden!