jeeetje miracles ik werkte bij client (ouder echtpaar) en die man is 81, hij nam de telefoon op op handsfree anders hoort ie t niet met zn gehooraparaat ging het over leningen zegt die man, ja is goed joh doe mij maar een miljoen en die domme muts ging gewoon door voor gegevens enzo half uur later conclusie : meneer sorry u bent te oud zegt ie tegen dr.. dat was dan een duur telefoontje voor jullie heb in een deuk gelegen
hoi meiden zit al een tijdje mee te lezen (zo nu en dan) maar ben ook weer zwanger!heb 9 april mijn 1e echo....super spannend is het weer vooral het wachten tot de 1e echo.....ik pb mijn gegevens wel ff naar claire
Bruisje bedankt..probeer vanaf nu me daar niet meer mee bezig te houden(probeer)Gelukkig ben ik niet de enige met die gedachten.Nou miracles dit slaat toch alles..je moet er een dag voor vrij nemen..pffffff eerlijkbeertje welkom en gefeliciteerd
Wauw meid! Dat zal ik morgen dus ook zien! Oehhh spannend! @bruisje meid!Wat een goeie! PFFTTT ik zit mee te lezen hopend op goed nieuws voor miracles en zijn die bastards niet aan het opnemen... *wacht verder*
Hey pussy ben je al aangekleed?Ik ben inmiddels aangekleed,heb de dieren verzorgd en heb de was gestreken.Verder niks erg..moet aan de poets.Nou nog even hangen hier
Hey pussy ben je al aangekleed?Ik ben inmiddels aangekleed,heb de dieren verzorgd en heb de was gestreken.Verder niks erg..moet aan de poets.Nou nog even hangen hier
Puzz is nu aangekleed en heeft de was ook gedaan ook poeskes eten gegeven en hubbie de kattenbak laten doen Alles is hier ook bijna klaar Ik ga dahl eten peeps! Mmmmmm...
Loezz, fijn dat je een mooie echo hebt gehad, nu lekekr genieten! Miracles, vervelend dat ze je zo lang laten wachten, ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt! eerlijkbeertje, gefeliciteerd!
pfff die nesteldrang begint nu al dames bij mij..... me hele keuken gesopt incl alle tegeltjes me woonkamer helemaal schoon en gestofzuigd nu morgen nog maar de badkamer hihhhi pfff nu ff op de bank hangen hihihi hoest met miracles?
claire heb je toevallig mijn pb wel gekregen onze pc doet erg vreemd en ik weet dus niet of je hem heb gehad?