heej Fl3x, hoe is het met je? Tijdje niet gesproken joh! Ben je nog erg misselijk? Hopelijk helpen je pilletjes goed! Ik vind het zo leuk als ik naar je banner kijk, tis alweer bijna 7 weken! het gaat weer supersnel, vind je ook niet? morgen zwemmen toch? is je vriendje thuis om je eventueel te brengen? dan ga ik namelijk fietsen... als het niet zo is, dan kom ik je gewoon halen hoor! ik hoor het wel!' was het trouwens gezellig vorige week bij je ouders?
Nou ik kan het echt allemaal niet meer volgen hier hoor :S gaat veel te snel en ben te moe om dan tig pagina's terug te lezen alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! geniet ervan! iedereen die een echo krijgt vandaag: Succes en b en benieuwd! En ik zit hier te wachten op MvM.... die kan elk moment binnen wandelen...
Bij mij komen ze morgenavond mvm hihii leuk he ... oh en vrijdag me eerste echo dan ben ik 6 wkn als het goed is hihihi
ikkke ben echt anti straatnamen vergeet ze altijd, kom ook bijna niet in leerdam eigenlijk ik woon trouwens nog geen 5 minuten van het ziekenhuis af tussen de schutse en de rooie kruis gebouwtjes in
miracles moest ook weg ze stond met r mobiel nou in de wacht ,.,,,,,,,,, nog een ogenblikje alstublieft
staat voor het slapen gaan dan heb je er smorgens geen/weinig last van. dus vanavond maar! maar kheb vandaag nog geen boterham en glas binnen kunnen houden dus ben erg flauw
nog geen nieuws van miracles.. hmmm.. jammer hoor.. @Knarboor fijn dat je nu meds hebt.. super.. @Puzz... mocht ik er vanavond neit zijn dan alvast heel veel plezier bij je aller eerste echo morgen...