wij gaan eten.. tot later misschein en anders tot morgen...hopelijk weer een zonnige dag.. hubbie is vrij en woensdag ook.. gezellig.. en kan ik wat meer in huis doen...
@Knarboor: Ik lees dat jij met hetzelfde probleem zit als ik. Ik kan ook niets binnenhouden. Mijn lieve vriendje heeft een bordje eten voor me gemaakt voor hij naar zijn werk moest maar als ik het alleen al ruik ga ik al over mijn nek. Sterker nog, als ik alleen maar aan eten denk is het al raak. Dat ik hier ontzettend slap en moedeloos van wordt kan ik nog wel handelen, ik maak me meer zorgen om ons ukkie. Hij/zij moet natuurlijk wel alle goede voedingsstoffen krijgen. Pff, wat moet ik hier nou mee? Jij heb medicijnen gekregen las ik. Ben benieuwd of ze helpen, anders ga ik er ook even voor lang de ha. -Einde egobericht, hihi-
Hallooooo Daar ben ik eindelijk weer! Heb uiteindelijk pas om 16.45 uur iemand aan de telefoon gekregen... om gek van te worden! Maar hier komt de uitslag: mn HCG was 14547! Heel netjes dus! En krijg volgende week donderdag mn eerste echo! Ik moest zostraks weg, we hadden een bijeenkomst van t werk, er vallen hier veel ontslagen door t nieuwe ziekenhuis waar ik t toenstraks over had, maar mijn baan als verpleegkundige in de thuiszorg is gelukkig veilig! Ben s benieuwd of t straks op t nieuws komt.. minimaal 700 mensen worden ontslagen! Dus goed nieuws, HCG goed en mn baan niet kwijt!
Goedenavond dames daar was ik weer eventjes nou vandaag me rolstoel gekregen tijdelijke en me bedklossen die moest ik er al onder doen van me HA omdat ik al door me ziekte wat moeilijk uit bed kan komen maar das lekker die klote klossen leuk en aardig maar zijn dus weer niet gemaakt voor BOXSPRINGS dat hebben ze niet eens nou heb ik het geluk dat ik een handige schoonvader heb en die gaat maar ff wat maken om in het midden van ons bed te doen anders kan ie niet eens omhoog pffffffffffff snap niet dat ze daar niet iets op gemaakt hebben hoor wie heeft er tegenwoordig nou geen boxspring meer.......
he iedereen... allereerst goed nieuws voor miracles! super joh! pfff. wat word er veel geklets zeg.. moeilijk na te lezen hoor al die pagina's iedereen die snel een echo heeft succes, en geniet ervan, ik mag helaas pas over 4 weken, dan ben ik ongeveer 11 weken, dat is hier de regel... tja, afwachten dan maar!
JA het is toch absuurd dat ze daar geen klossen voor hebben maar heb het geluk dat me schoonvader handig is en die gaat houten blokken maken voor extra in het midden aangezien daar de klossen niet kunnen...
Wij hebben geen boxspring, maar een spiraal, dat gaat volgens mij ook niet zomaar... Toch belachelijk eigenlijk he!
Ja, wel poten, maar wel een stuk of 8 en dan staat t bed nog gewoon op de grond, dus dan heb je alleen t matras de lucht in! @Amore, ben echt super blij met de uitslag!
Hallo, Puzzcat spannend morgen zeg, dan kan je je beeb bewonderen. Miracles fantastisch nieuws, die zit wel goed. Gr Gaby
Weet je het moet eigenlijk toch even van mijn hart: Ik vind het hier moeilijk om tussen te komen... Ik heb het idee dat hier gewoon een bepaald "kliekje" is (waarschijnlijk al vrijwel vanaf het begin) die steeds naar elkaar toe trekt en bijna alleen maar op elkaar reageert nu weet ik dat het wel moeilijk is om alles te volgen enz maar ik zie dat er op sommige helemaal niet gereageerd wordt en die zie je hier dus ook nog maar weinig terug (misschien om die reden of misschien een andere reden?) ik merk het soms bij mijn reacties ook dat het soms gewoon genegeert wordt als ik iets vraag b.v dat vind ik eigenlijk best jammer! Het kan misschien aan mij liggen, misschien is het wel gewoon mijn gevoel, misschien wel de hormonen? maar het valt me gewoon even op en ik moest het toch even kwijt sorry... @ Miracles: Wat goed dat je HCG zo hoog is top meid! @ Pussy: veel plezier en succes bij de echo!
Ik ben dr weer vandoor voor vandaag! Ga lekker wat tv kijken en op tijd mn nestje in! Morgen weer te vroeg op! Droom zacht en slaap lekker allemaal!
@Kleintje: Het is net alsof ik mijn eigen tekst lees. Ook ikpost regelmatig iets maar krijg ook weinig reactie. Kijk bv maar een pagina terug. Heel verhaal maar wordt naar mijn idee ook genegeert. Het is ook erg druk natuurlijk en er zijn een paar nieuwe mama's die een hoop te vertellen hebben, snap ik ook wel hoor.