November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Kleintje, wat lees ik nou meis...

Van mijn kant uit, is iedereen even welkom en hoop ik dat er zich nog veel november mama's aanmelden!

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kleintje

omdat er zoveel gekletst wordt is het erg moeilijk bij te houden wie wat verteld en de 1 pikt dit eruit en de ander dat, het lijkt misschien zo maar trek het je aub niet aan!zo word echt niet bedoeld! blijf gezellig kletsen ~!
    voel je je goed?

@ miravcles super meid!

@all zo ben er weer vandoor hebben avondje vd kerk

doeidoei

3. Miss Mommy

Ik denk ook dat t precies is, zoals Knarboor t omschrijft...

De een pikt dit eruit en de ander dat, en juist zeker omdat t zo druk is!
    En we ziten nog niet eens aan t einde van de maand, dus denk dat t echt nog een stuk drukker word de komende tijd...

@kleintje, ik had trouwens al in je album gekeken, maar zie die knaltest nog niet staan! ;) Ben wel benieuwd! :D

@Trieske, ik ben zelf trouwens ook af wat misselijk met vlagen.
    Als t zo door blijft gaan, zou ik zeker ff contact opnemen met je HA, ook ivm uitdrogingsverschijnselen.

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @all

Als newbee herken ik me wel een beetje in bovenstaand berichtje. Misschien komt het omdat sommigen hier al wat langer zitten. Ik was iig best verbaasd dat het nov 2009 al 140 pagina's had.. Voor mij is dit alles pas sinds vier dagen aan de gang! Daar moet ik nog wel een beetje aan wennen (& de afkortingen, haha;))
    Voordeel vind ik wel weer dat die anderen er meer van weten dan ik!

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Joehoe! Een reactie, hihi. Niet lullig bedoeld hoor :D

Ik hoop ook echt dat het beter gaat worden want dit is niks.

Maar wat een super HCG heb je. Ik heb ff gekeken maar dan heb je al een HCG die je normaal boven de 42 dagen hebt, goed joh!

6. Miss Mommy

Ben dr nu echt vandoor!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Och...Dat er niet gereageert word voor 100% opelkaar kan er mee te maken hebben dat we moe zijn meid!

Heeft niks te maken met asosociaal gedrag of kliekjes,ik ben ook een paar pagina's "verwaarloost" ( ;) Gna gna) maar zo is het gewoon meid
    Er word soms zoveel berichtjes beschreven dat je het allemaal niet meer onthoud
    Misschien vroege zwangerschapsdementie?

Ohh en bruisje: Dank je meid,ik zal het fotoke laten zien als ik weer terug ben
    (en jammer genoeg zal dat erg lang duren,ben de hele dag onderweg..)
    Ik ben nog niet nerveus,maar aan de andere kant ben ik bang om geen hartje te zien...
    Dus hou mijn enthousiastme even op de achtergrond...

@miracles Meid superrrrrrrrrrrrrrrrr
    Zo blij voor je!

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Miracles joehoeee!Fijne avond.@pussycat heb vandaag toch de kasten en de vloer schoongekregen.Hihi Ik wens je heel veel succes en plezier morgen.Ik hoor het wel.@kleintje..het is hier erg druk en heel veel mama`s ik denk dat op iedereen weleens niet gereageerd wordt.Is het misschien een ideen om November op te splitsen?voor de mensen die dat fijner vinden..degene die daar geen behoefte aan hebben kunnen bij allebei de topics posten.Maar een idee?

9. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    als nieuweling is het altijd lastig om ertussen te komen. Vooral omdat er hier verschillende elkaar al "kenden" van het NOD-forum.. (ik las toen alleen heeeeeel stiekum mee.. ;) ) Dus niemand kende mij.. jaaa.. bruisje en buuf naatje30 wel..

ach.. ik laat het lekker zo.. Iedereen reageert gewoon op wie die wil en kan en herinnert ;)

10. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    miracles: echt super je uitslag meid! Geweldig! Zit gewoon heeeeeelemaal goed!

11. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    lijkt mij niet erg fijn. en op 2 topics reageren lijkt me ook niet erg handig als ik eerlijk ben.. Dan kan ik het in ieder geval nooit bij houden. ben hier al niet vaak, maar vind het wel leuk om van iedereen wat te lezen.. (of ben ik nou erg ego...)

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    je moet het niet persoonlijk aantrekken..soms lees ik ook zoveel dat ik het niet allemaal meer weet.

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @mommyagain..Ja jij bent lastig...nu ben ik boos..Haha nee gekkie ik vind het ook prima en leuk zo hoor.Was maar een idee voor de anderen

14. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    dat heeft mijn paps ook gedaan bij de eerste! haha.. wij hadden dan geen boxspring, maar klossen passen ook niet onder elk bed!
    Oja.. bierkratjes is ook een goede oplossing.. (al moet je er dan zoveel hebben!)

15. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Kan jij je berichtje met joehoe ff inkorten want de pagina is gelijk van slag namelijk! dank je

16. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    whahahaha.. ja dacht al dat ik super lastig zou zijn..
    maar echt.. 2 topics.. dan word ik gek.. die zwangerschapsdementie gaat al hard.. maar dan... jeej.. kan meteen door naar een verpleeghuis.. :)

17. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    ja.. tis avond! wij willen een foto zien! 8)

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Please pas ff je bericht aan die met joehoeee want niet moeten we iedere keer scrollen!

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Mommyagain haha daar heb ik ook last van dementie.Vergeet zelfs mijn kont hihi.@Jessica zal even kijken of het lukt

20. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    meid, emasefene kun je gewoon aan je ha vragen.. doen hoor.. is bij velen echt een wondermiddeltje! je droogt zo snel uit als je niets binnen kunt houden. Opgenomen worden in het zh is ook niet erg prettig. Dus gewoon de ha bellen hoor!

Deel Deze Pagina