Me effe totally confuzzled Maar goed, ben hier ontzettend moe en zenuwachtig dus kan wat stilletjes zijn
miracles: had het al gelezen op teletekst.. sittard/geleen he... bah.. das niet niets zeg.. 700 van de 6000 medewerkers is echt veel.. (werk zelf als verpleegkundige in de psychiatrie..)
Die zit bij mij gelukkig vast.. andere dingen vergeet ik wel.. eten koken.. wassen.. strijken... whahahaha.. of zou dat komen omdat ik ze wil vergeten...
@Claire meis rustig aan..anders even lekker afleiding zoeken.Pussycat lekker slapen en nogmaals veel plezier voor morgen.@Mommyagain hihi ben al 2 keer met mijn hoofd tegen de deur aangelopen.Terwijl hij er al jaren zit.Dan vergeet je gewoon het eten..moet mannetje het doen.Wahah krijgen we zwarte aardappelen.Meiden ik ga tv kijken en vroeg naar bedje.Tot morgen
Dag dames, Ik ga jullie voor vanavond verlaten, ga zo lekker allemaal serietjes kijken Slaap lekker straks!
lieve lieve damens ik heb effe wat punten en als lijstbijhouder eigen ik me deze taak effe toe A .... Sorry als mensen zich buitengesloten voelen. Dit zal absoluut niet iemands bedoeling zijn. Maar we zijn met 53 damens welgeteld (en er zijn er nog meer die niet op de lijst staan omdat ik geen pb ontvang) En dit is nog weinig! en de een post meer als de ander.. En we zitten allemaal in de eertste 3 maanden met moeheid en dementie en drukte en zenuwe en de Plof hormonen... Maar hey kop op Herhaal anders je vraag even nog een keer want je ziet gemakkelijk iets over het hoofd B ..... Over die lange berichtjes... dat zal per ongeluk gaan dat zie je niet in je eigen scherm als je het typt. Maar over dat beetje scrollen volgende pagina gaat het automatisch weer correct een aangezien de paginas voorbij vliegen Dikke knuffs en kop op!
spellingsfouten heb ik elke keer met zwangerschap zoooo irri + de dementie kan komische situaties op t werk opleveren ik dement client dement = komt niet goed
Hallo, Hier ook last van dementie, maar heb een klasblaadje ernaast om te schrijven op wie ik ng moet reageren. Ik doe mijn best om op elke vraag te beantwoorden of te reageren. Ik heb ook wel eens dat er nieman dop mij reageert, maar ik zal vast ook wel eens iemand vergeten. Misschien is het dan ook wel het tijdstip wanneeer ik iets plaats, want meestal e er dan niemand online meer e de volgende dag weer 10 pagina's vol. Groetjes Gaby En het kladblaadje helpt
hahaha ik heb er wel last van ik gooi alle worden door elkaar van west maas en waal maak ik west maal en waas haahaahha
Jullie moeten het ook niet zien als een aanval en het hoeft ook echt niet dat er altijd maar gereageerd wordt en ik bedoel eigenlijk ook niet zo zeer mezelf (ja oké ook soms) maar ik zie bij veel mensen dat er gewoon bijna niet op gereageerd wordt en dat is soms wel jammer Misschien is kliekjes idd niet het goede woord maar meer drukte? dat snap ik ook wel allemaal en zeker als het er 53 zijn maar ja ik moest het denk ik gewoon even kwijt ofzo? Dus absoluut niet zien als een aanval hoor meiden~!
mommyagain alarm alarm ik ben dom geweest klikte op verwijder bericht ipv antwoorden kan je t nog een keer pb en ?