haha echt wel! Even kijken wat we gaan zien vanaaf! OEEHH nieuwe csi en bones/angel Jam jam jam... Ohh meid ik heb twilight gezien BLEGGHH bagger film... Ik ben een vampier gek maar echt die film slaat nergens op
ik snap echt precies wat je bedoeld meid. En snap ook dat je het niet als aanval bedoeld! Ik ben hier ook niet erg veel.. en moet ook mijn plekkie nog ff vinden.. (als ik die uberhaupt ga vinden.. hahahaha.. ) Deze "discussie" zal zo af en toe eens een keer opwaaien.. heb het al verschillende keren voorbij zien komen bij de febr mamma's.. iedereen weet dat het niet bewust gedaan word, maar kan soms wel jammer zijn.. en ja.. soms blijven er mensen door weg of zijn gekwetst.. ja dit hou je niet tegen.. maar blijft erg jammer... eigenlijk wilde ik dus alleen maar zeggen dat ik snap wat je bedoeld.. (hoezo moeilijk doen als het makkelijk kan..)
@ kleintje ... maak je niet druk maar zo bespaar ik over en weer van berichtjes die misschien verkeerd opgevat worden ect niet de bedoeling dat iemand zich boos of verdrietig moet voelen ofzo @ trieske slaaplekker!
claire.. you've got mail! ennuh.. ik ben er weg van.. moet 3 dgn werken dus zal hier weinig te vinden zijn!
Hallo, Ik nsap je bedoeling hoor kleintje. En heb het niet verkeerd opgevat. Vandaag echt last van jeukende borsten. Nog meer zwangeren last van? De misselijkheid blijft nog uit. Gr
Hoi meiden, Miracles: wat goed zeg van je HCG. Toch wel een geruststelling. Over het reageren: ik kan het ook allemaal niet bijhouden. Dus reageer ook maar af en toe. Vooral als ik einde van de week weer moet gaan werken, zal ik er de tijd niet echt voor hebben om tig pagina's terug te lezen. Dus reageer op wat ik nog weet. Wie had er ook alweer een echo vandaag: hopelijk is alles goed. Hier ontzettende honger steeds. Als ik niet eet ben ik weer misselijk. Jongste zoontje heeft zijn billetjes open liggen. Zo zielig. Flink aan het smeren met sudocreme. Helpt gelukkig wel. Komen denk ik weer tandjes aan.
je kunt ook gewoon 2 vensters openen.. de ene scroll je naar benedenen kijk je de pagina's na.. en in het andere venster geef je antwoorden! Ideaal.. (das mijn manier in ieder geval..)
ja zo'n kladblaadje is echt handig, maar dan nog is 10 pagina's doorlezen en uitvissen op wie er gereageerd moet worden lastig. Er zijn ook zoveel zwangeren in de maand november en er kunnen nog meer bij. Ik vraag mij dan af hoeveel mensen er zwanger willen worden hierin nederland, als het een op de zoveel is die zwanger wordt per maand of per half jaar of per jaar. Gr
geen jeukende borsten maar wel benen, bij mijn bovenbenen bluugghhh niet normaal! Ow voor degene die mijn moeders voor moeders test wilde zien: Ik heb een foto gemaakt maar toen was de batterij leeg dus niet opgeslagen... andere batterijen in gedaan ook leeg! nog eens andere batterijen ingedaan en ja hoor ook leeg Dus even geen foto! misschien morgen.....
yep! zie je wel! hahaha.. jij was er alleen in het begin toch? ik zit nu onder een pseudoniem hier hoor.. niet iedereen weet dat ik nu zwanger ben namelijk.. komt allemaal nog wel!
denk dat het erg koud was in februari..... of een vruchtbare lucht... veel zwangeren igg, maar er kunnen er nog meer bij toch
Zo, ik zet mijn stoel in het midden en daar blijft hij staan, mijn plekje gevonden, hahahaha! Ik heb de he-le dag harde tepels, vét irritant!