Ik vind het zoiezo erg belangrijk dat je het je ha verteld,die moet het weten voor het geval dat je medicijnen enz moet hebben of hebt... Ook mijn apotheek heb ik het verteld is een backup voor het geval je toch een medicijn krijgt toegewezen die je niet mag hebben... Dan vangen hun het op...
je moet je ha wel op de hoogte brengen want als je keer medicatie moet hebben kunnen ze zien dat je zwanger bent en daar rekening mee houden
meiden hebben jullie in de avond ook last van een dikke (darmen) buik krijg mijn werkbroek niet goed dicht dat spul rekt niet mee is zon zusterbroek -wat doen jullie allemaal voor werk? - wil je blijven werken? Ik heb een eigen pedicure/nagelsalon , en werk ook nog 25 uur in slagerij daar ga ik ok mee stoppen maar mn salon is thuis dus ideaal.
Oke, dan zal ik binnenkort ook contact opnemen met mijn huisarts. Ik dacht dat als je medicijnen nodig zou hebben, dat je dit dan op dat moment kon aangeven. Ik ben psycholoog en wil wel blijven werken, ik denk 3 dagen in de week. Maar dat wil ik dan bekijken.
Mosa wil je nog maals MEGA feliciteren kon ook niet anders eh meid! echt super hoor Weg met die thermometer joehoeee groetjessss
Hihi, dank je wel Ik had het zelf niet verwacht, maar mijn tempkaartje was wel mooi! Maar in het weekend toch nog maar een keer testen voor de zekerheid, alhoewel de lijn erg duidelijk was! Morgen nog één keer tempen en dan smijt ik inderdaad de thermometer weg!
o ow oooo zoveel gelezen heerlijk heh die zusterbroeken.... ik draag ook alleen de jasjes zag iets over werk ik zit in de thuiszorg als A hulp (huishoudelijk) ik heb al jaren dezelfde clienten waarmee ik heel close ben en waar ik de kleine gewoon mee kan nemen kleintje is er lekker uit... die oudjes vinden t helemaaaaal ten einde en ik hoef niet de hele tijd thuis te zitten Ik heb hier goed over na gedacht en met de clienten over gehad want ze willen mij echt niet kwijt. en verderssss hmmmm hmmmm HA moet het idd weten van je zwangerschap EN je apotheker en goeie god ik had vanochtend iets ik had de client al gebelt dat ze geenkoffie hoefde te zetten voor mij maar thee ik had een klein bakje yoghurt op, kop thee, mn medicijnen zuurtje in mn mond erna tegen de misselijkheid allllles ging goed totdat ik de bedden ging verschonen elke keer bukken enzo uiteindelijk zoooof ren na de badkamer deur op slot en vriendjes gemaakt met de wc alles kwam eruit Roept die vrouw net op dat moment wil je nog een bakkie thee 3x toe tot ik reageerde wist niet wat ik moest zeggen
zo zeg.. moest ik ff bijlezen... @Puzz.. dat jongetje stijve pielemans kan krijgen klopt, maar dan schaam je je niet hoor. .bij je eigen zoon is dat anders.. echt waar.. en ik kan t weten..hihihihi... ik keek wel ff raar, maar we hebben er smakelijk om gelachen..whahahaha... dus geen zorgen over maken hoor @Broeken. oh saovnds vind ik ze ook niet meer fijn..erg vervelend... @Kinderbijslag..oh ik kan er nu al naar uitkijken.. krijg straks meer dan 800 euro in de 3 mnd.. groot gezin heeft zo ook voordelen..whahaha.. al gaat t netjes iedere maand op hoor....ik maak me geen illusies.. ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
och iedereen zo misselijk.. ik heb er helemaal geen last van...hoop ook niet dat t nog komt... tip.. coca cola (geen light) kleine slokjes.. werkt als een tiet...tegen misselijkheid.. wordt heir zelfs door de vk aangeraden..
Hallo... Ik mag ook bijde november mama's. Vind nog erg spannend en besef het ook nog niet... Heb alleen last van bruin verlies enkele druppels op de dag. Is dat om zorgen over te maken, weet iemand dat? Zal zo ook eens even zoeken hierop..
En werk.. nou ja.. ik krijg aanwezigheidspremie.. ik ben callgirl.. (lees.. callcentermiep) voor 12 u per wk 2 dgn van 6 uur.. tijden wisselen nogal..maar ik vind t heerlijk.. oppas.. schoonmama komt 1 dg hier oppassen en de andere dag is manlief thuis..die kan zijn eigen rooster maken dus regelt t n.a.v mijn rooster... ideaal dus.. Ik werk puur voor mezelf.. dan ben ik er lekker ff uit.. ff mezelf zijn ipv MAMAAAAAAAAAAAAAAAHH en natuurlijk voor de luxe.. Moet wel zeggen dat t in theorie wel zou kunnen ik geen baan, maar dan hebben we het absoluut niet ruim en dan moeten we wel echt dingen laten liggen... we gaan bijv.. nu een weekendje samen naar rome.. heerlijk even er tussen uit.. dat doen we elk jaar..en dat wil ik echt niet missen...maar ja.. tis wel een flinke hap geld... daarnaast nog vakantie met kiddies.. uit eten, mcdonalds, dagjes weg, cadeautjes bij verjaardagen. Dan kan er nu door mijn baan net even iets extra's..
@september.. welkom meid... bruinverlies op zich is niets ergs.. zolang je geen roodbloed verliest en geen krampen hebt.. hoef je je geen zorgen te maken.. (zoals mijn vk zei..)
@claire.. wanneer krijg jij je echo? en Puzz. weet jij alwanneer? Ik mag de 27e..maart.. had ik dat al verteld?.. nou ja dan maar nog een keer... dan ben ik 8 wk en nog wat.. spannend hoor.. manlief wilde het toch wel graag en ook de vk zei het direct zelf.. "dan gaan we niet wachten tot 10 wk maar laat ik je met 8 wk komen.. oke?".. kon alleen maar oke zeggen.. vind t ook wel goed.....
@ bruisje ik heb morgen afspraak bij de gyn voor nacontrole van operatie 16 januari en dan ga ik hm effe vertellen dat ik alweer zwanger ben kan zijn dat ie zegt effe afwachten kan zijn dat ik direct allemaal moet gaan bloedprikken mssn maakt ie al een echo maar denk dat er nog niets te zien is?
@ september08 van harte welkom meis! En ik had ook 3 dagen achter elkaar bruin slijm/bloedverlies. komt door de innesteling en t is nu alweer een paar dagen gestopt. kan geen kwaad dus. Wat betreft werk, ben in juli klaar met opleiding dierenartsass paraveterinair, doe nu stage en 1 dag school. en werk in t weekend in een winkel. Vriend heeft een goede baan, dus weet nog niet precies wat we gaan doen na de bevalling. @Claire85 dan heb je ook snel last van misselijkheid zeg! jeetje, ik nog helemaal niks.. wel afkloppen
Ik ben bij de eerste 30 kg aangekomen en zat aan het einde van mijn zw.schap op 96 kg. na 1,5 jr was er 25 kg af en was ik weer zwanger.. bij de tweede kwam er 20 kg bij. ook dat was er na 1,5 jr bijna weer af moest nog 5 en ook toen was ik weer zwanger.. bij de derde kwam ik 17 kg bij.. dit was er na 5 mnd weer af.. en nu dus nog wat meer waardoor ik weer op 66 kg zit.. mijn echte oude gewicht voordat ik kids kreeg.. en ja.. nu ben ik weer zwanger.. tip.. veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken.. er niet teveel mee bezig zijn..en vooral niet gaan dieten..dat heb ik nooit gedaan.. veel gaan fietsen en wandelen met de kleine.. veel water drinken en savonds naar de maaltijd niet meer snaaien.. op een koek bij de koffie na.. als ik een verjaardag had deed ik lekker mee en als ik zin had in chips ging er gewoon een zak leeg en patat liet ik ook niet staan hoor.. ik vind alles veel te lekker en heb geen zin om zo te stressen om zulke levensdeugden..hihihihi.. maar een beetje discipline kan al veel verrichten hoor.. al werkt t vast bij iedereen...