als het goed is weet niemand dat ik hier op meeklets..... hmm, misschien de buurvrouw, maar die houd zich wel even stil ga ik dan van uit
Ja de maand november duurt nog een dikke week dacht ik dus nog steeds kunnen er nog meer bij. Ik zou eens bij het NOD kijken, daar staan ze natuurlijk allemaal. Ook op de babysite zijn er nog meer uitgerekend in deze maand als je onde rhet kopje zoeken doet. Gr
@Claire: Ik was net ff op jouw babysite en het resultaat: huilen huilen huilen. Wat een mooi nummer van i would die for that. Dan sta je wel ineens met twee benen op de grond en dan besef ik me wel weer dat het echt een wonder is en dat ik gewoon heel blij moet zijn ipv onzeker. Ga nu echt slapen...
hey surf nee vriendlief is niet thuis wil morge ochtend even afw88 hoe ik me voel als ik voor 9 uur me niet goed voel sms ik je wel even dat ik niet heen ga. was leuk bij me ouders fijn dat jij hebt genoten van jullie weekeindje en nog gefeliciteerd met jullie 12 jaar
Ik herken dit eerlijk gezegd ook wel. Ik heb ook te weinig tijd om telkens te reageren, dus tegenwoordig lees ik eigenlijk alleen maar mee. In een ander topic waar ik meeklets, ben ik gewend dat je op iedereen reageert, maar dat is met zoveel meiden gewoon geen doen. Dus ik denk dat het niets persoonlijks is van wie dan ook, maar dat komt gewoon door het grote aantal meiden dat hier meeschrijft (en gelukkig maar dat het er veel zijn!)
Ik meld mij ook aan na donderdag als de echo goed is. maar zet hem nu in mijn favorieten. Kon het niet meer vinden in alles pagina's. Gr gaby
Succes trouwens voor degenen die morgen een echo hebben! Spannend hoor! Hopelijk ziet alles er goed uit! Ik denk dat ik nog een paar weken moet wachten op mijn eerste echo, maar ik vind de tijd nu best snel gaan!
Poeh weer een tiental pagina's. reageren lukt mij niet, gelukkig zijn er een aantal die meer tijd hebben en op elkaar kunnen reageren. Wanneer ik iets nuttigs heb, zal ik ook reageren... hihi... Voel mijzelf hier nog steeds een beetje beroerd, maar kom mijn werkdagen nog wel door... Nog een paar dgn en dan de echo, wordt echt spannend...
Zielig voor ons hè? Ik heb nog geen afspraak hoor, alleen voor de intake (volgende week dinsdag), daarna wordt pas de afspraak voor de echo gemaakt. Maar één voordeel van langer wachten, het is dan al wel echt een mensje
Jemig, dat is helemaal lang wachten dan! @ September, spannend, de echo over een paar dagen! Hopelijk is alles goed!