November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik heb donderdag een echo en dan een afspraak maken voor intake.

2. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    dat is zo, en ik vind dat als je een goede echo hebt je ook wel een beetje het gevoel hebt dat het allemaal goed zit!
    ach, nog even wachten..... (duurt lang).....

toch had ik hem liever morgen...

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ik hoef nog maar 4 dgn te wachten hihih iik mag vrijdag yeah heb er zin in en please mogen wij ons wondertje houden...............

4. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    waarom trouwens dan pas? dan ben je zelfs de 12 weken al voorbij toch?

5. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    *blauwe duimen van het draaien*

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    zag net dat er nog eimadn uit kampen op hyves zit. Of zit diegen hier toevallig onder een pseudoniem

Groetjes Gaby

7. Jessica26i

ah vind ik echt lief helaas krijgen we wel een echo maar pas in eerste week van april mogen we echt weten of we ons geluk bij ons kunnen houden pfffffffffff me ventjes is ookvrijdag jarig zijn kadootje aan mij hihihi

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh, dus jij hebt eerst de echo en dan pas de intake? Ik dacht dat ze het altijd andersom of tegelijkertijd deden.

Enne Liss, ik had liever de echo ook iets eerder hoor, maar we moeten er maar een positieve draai aan geven :)

9. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    weet je, en dan doe ik moeilijk over 4 weekjes wachten, maar als het goed is is het goed bij ons... dus bij jullie is het veeeeeel spannender.....
    ach, laten we vanavond allemaal maar voor iedereen duimen....
    op heeeeeel veeel mooie november baby's! :) :) :)

10. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    Ik krijg trouwens ongie pijn onderin mijn buik....
    even voor de geruststelling, dat is normaal toch?

geen krampen, maar meer vervelend

11. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    oh, ja, was er in het begin, en toen mijn zoontje wat ouder was...
    lekker dicht op elkaar he, de kids!

12. Jessica26i

JA is normaal kunnen je darmen zijn ;) heb ik ook namelijk

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heb ik zo nu en dan ook even, maar het is echt normaal! Dat is waarschijnlijk je bm die je voelt, maar dat hoort er bij.

14. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
  15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik weet ook niet waarom die echo's zo ver uit elkaar liggen qua 1e echo.
    Ik wist eigenlijk niet beter toen ik belde, nu zie k dat geluk heb.... Met 12 weken krijg ik dan nog een 2e als het goed is...
    Fijn zo vroeg, maar wordt nu ook wel een beetje eng nu het zo dichtbij komt...

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hier zijn mijn darmen ook van slag

17. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    dames, in maak er een eind aan voor vandaag.

mijn hubby begint te klagen... hihihihi...
    morgen werken, dus bij deze iedereen die een echo heeft, geniet ervan, en ik duim nog even door voor iedereen!

slaap lekker

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ September, dus je krijgt met 12 weken alsnog een tweede echo?! Dat is helemaal luxe volgens mij! Maar juist lekker, alleen maar fijn als het zo gaat!

@ All, ik heb sinds een paar dagen last van brandend maagzuur :( Heb ik nooit eerder gehad, maar het is best vervelend! Gelukkig helpen kleine slokjes water nemen wel goed!

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Hoi allemaal,

Wat word er weer veel gekletst zeg,ik ben alles alweer vergeten wat er geschreven is...voor degene die morgen een echo hebben...succes...

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Zo ik heb ook weer bijgelezne.

wat hebben jullie opeens.. typecursus gehad? Sjonge..(WEL LEUK NATUURLIJK)

euh: REAGEREN: ik herrinner me nog van de feb2008 mama's dat ik in het begin ook niet heel veel aanwezig was (nog geen laptop en pc op zolder) dan krijg je weinig respons dus kwakte ik zo af en toe een update neer.. en in het begin is het altijd drukker dan over een paar maanden... niet lullig bedoeld.. maar er gaan zeker meiden afhaken.. (NIET WENSELIJK OVERIGENS).. geen tijd.. te moe, te ziek, pc kapot, verhuizing etc etc..en natuurlijk mag dat..

Uiteindelijk is het prima bij te houden.. dan ken je ook de namen, de verhalen, de geschiedenis en dan leest het allemaal veel makkelijker.. en buiten dat..

Iedereen moet lekker reageren op wie die wil.. wanneer die wil.. meebeppen als je zin en tijd hebt.. inhaken als je veel gemist hebt.. en gewoon een avondje wil beppen..

Ik lees alles wel, maar soms heb ik geewoon geen reactie op sommige onderwerpen omdat ik er geen raakvlakken mee heb.. een ander dan weer wel..

Dat komt echt goed hoor meiden.. even de eerste 3 maanden door.. dan zakken de hormonen wat af, en dan breekt weer een nieuwe wat makkelijkere periode aan...

Zo moederBRUIS heeft gesproken..

@Miracles.. SUPERSSSS dat hcg en natuurlijk je baanbehoud...

@Claire.. ik heb ook wat gemist.. waarom ben jij zenuwappig?

@Puzz. nou lekker dan.. zit ik me te verheugen op en mooie echofoto morgen ochtend ben je er niet.. hihihihi.. ik wacht geduldig tot morgen avond..

@Gepke.. ik kom ook uit de buurt van Kampen.. werk er bijna.. IJsselmuiden...

@euh euh.. OHW dementie.. Zeef...Kansloos...

weet t echt al niet meer..

@Mommy.. werkse de komende dagen..

@euh euh...sja. ik euh.. nee ben t echt kwijt...

Deel Deze Pagina