November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Oh ja.. Mosa.. Maagzuur..Je mag gewoon Rennies hebben.. gebruik ik ook altijd tijdens mijn zwangerschappen.. tis een werkelijk rampscenario wat ik weer tegemoetga wat dat betreft, maar goed.. doosje is alweer aangeschaft.. mij hielp t perfect.. je kunt ook via ha of vk een drankje vragen.. schijnt soms ook te helpen.. en vanillevla werkt ook...

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Voor degene die echo's hebben snel: good luck, en ben benieuwd :)

Ik heb zelf maar het initiatief genomen om op mijn eigen kosten een echo te laten maken :p Deze wordt op 3 april gemaakt, 5 april intake verloskundige....
    Ik ben benieuwd :)

ik ga er zo vandoor, ben morgen avond pas weer terug, eerst werken van 7 tot 12.30 dan van 13.00 - 16.00 cursus dus niet teeevveeel schrijven dan volg ik het niet meer.... haha

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ik had gevraagd aan huisarts maar volgens hem is rennies niet goed hoor....

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Bruisje, bedankt voor de tips, maar nu is het nog goed te doen hoor! Ik heb alleen nog niet eerder maagzuur gehad, dus het is ook even wennen. Maar ik heb liever dit dan misselijkheid :)

@ Kleintje, handig, eerder een echo laten maken op eigen kosten! Scheelt toch weer wachten!

Ik ga er ook vandoor, fijne avond nog en weltrusten voor straks!

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier?
    Wij hebben het gisteren onze ouders verteld. Erg snel, maar wilde niet meer wachten. Vorige keer weken voor ons gehouden en op de dag dat we het gingen vertellen, ging het mis.
    Onze ouders waren helemaal blij en de moeders pinkten een traan weg. Ja, dan ga je zelf ook natuurlijk met die hormonen die door je lijf gieren!
    Ik ga misschien zo nog een digitale test doen en anders morgenochtend. Als hij nu zwanger aangeeft, dan was toch vandaag mijn nod.
    Ach, ik heb nog 3 digitale en 3 kv testen, dus why not?!

Iedereen die morgen een echo heeft, veel plezier en succes!
    Ik hoop dat ik ook snel mag.

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ikke ook hoor toen ik het mijn moeder vorige week vertelde moest ik ook ff traantje wegpinken hihiih

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik had bij de eerste aan het eind van de zwangerschap rennies gebruikt. Zitten toch in een rood doosje?

gr Gaby

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Trieske, Kleintje, ik herken dat zeker wat jullie schrijven. Ik heb ook af en toe het gevoel dat er niet op me gereageerd wordt. Ik weet natuurlijk ook dat ik vaak zo moe ben dat ik de puf niet heb om op alles te reageren en ik ben er misschien ook wel minder.... dat kan natuurlijk ook wel een reden zijn maar ik vind het ook wel jammer.
    Maar goed...

Miracles....Yej!

Zo nu even verder lezen wat er allemaal nog meer is getypt...

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames!

Ik kom me ook weer evetjes melden. Mijn man en ik zijn allebei ziek. Gisteren ook overgeven enzo. Bah! Gelukkig zijn de kinderen nog gezond! Moet wel zeggen dat ik nu veel minder kan hebben, krijg snel hoofdpijn als ze even te druk aan het spelen zijn. Vanmiddag eventjes hulp gehad van mij schoonmoeder en vanavond van mijn eigen moeder. Dat was wel even fijn!

Verder gaat het met de zwangerschap wel goed, ben niet meer zo misselijk vandaag, dus ik hoop dat het nu wat afzwakt. Maar dat is natuurlijk afwachten. Ik krijg al een heel klein beetje een bol buikje. Als ik in mijn huispak rondloop ipv een spijkerbroek kun je het al echt een beetje zien! *trots* Denk dat ik volgende week mijn eerste zwangerschapsbroek vast ga kopen, na mijn eerste echo, dan hebben we toch al oppas en kan ik mooi nog even aansluitend de stad in. :)

Ik heb eigenlijk niets gelezen, daar voel ik me iets te slappies voor, de hoofdpijn is nog niet over, dus de lettertjes dansen een beetje....

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Jessica.. dan moet jouw ha zich gaan bijscholen.whahaha. vroeger stond idd op het pakje (ROOD idd..) dat het niet mocht.. Tegenwoordig mag dit wel..staat ook in de bijsluiter en op t doosje..

Mijn vk heeft ooit wel s gezegd dat wanneer de bloeddruk te hoog wordt dat je t dan niet meer moet nemen.. net als drop... (vraag me niet waarom hoor.. mijn Blddruk is altijd perfect..dus heb t ook nooit gevraagd..)

Ik heb rennies letterlijk verslonden.. en verwacht het nu ook weer te gaan doen..drankjes helpen niet.. en ik hou geen keel over van t zuur anders..

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Annie.. wat geweldig.. lekker genieten meid..

@Princi.. euh. leesze en knuf

@Marian. lekker ziek met z'n allen... hoop dat jullie er snel weer boven op zijn, want das niet prettig en dat is zacht uitgedrukt.....knuf meis

euh euh.. verder niets geloof ik...

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Marian:Hier ook snel last van hoofdpijn als het een beetje te druk is...zal wel door de hormonen komen...fijn dat je hulp van je schoonmoeder en je moeder hebt vooral tijdens spitsuur natuurlijk...

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje Bruisje, alweer 7 weken!
    Mocht jij niet eerder voor een echo?

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Annie.. volgende week vrijdag....eerder zat vol...maar vind t ook wel prettig hoor zo...

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en idd alweer 7 wk.. gaat echt heel hard moet ik eerlijk toegeven...

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik wou dat ik al zo ver was. Sorry, maar die 6,2 weken zal een enge dag voor mij zijn.
    Ik ga woensdag de vk bellen en hoop dan met 7 weken langs te kunnen.

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Ben nu al moe. Bizar dat ik daar nu al last van heb. Morgen om 6.15 uur op en pas om 22.00 uur thuis, dus erg lange dag. Bah!
    Trusten.

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha bruisje, bedankt voor de knuff...knuff terug ;) Was het onderwerp net gesusd, begin ik er weer over....nu weer...hahaha....nouja....

Zo weer even bij gelezen. Ja raar is dat van die echo's. Ik krijg een echo bij 8 weken en dan 11 of 12 weken nog eens geloof ik. Lekker wel. Lijkt me heel leuk en mooi, maar ook vreselijk spannend.

Hier...ik ben nog steeds superverkouden en maar een beetje aan het uitzieken. Ik was vandaag voor het eerst in de stad sinds ik weet dat ik zwanger ben....ooooo ik wilde alle boeken, mooie kleertjes en dingetjes wel kopen...maar doe het niet...nog ff wachten tot de echo goed is!

Nee die zeef hier is altijd zo...dat is nu nog niet sterker. Alleen koffie wil ik niet meer voor een uur of een want dan word ik misselijk. Verder ben ik niet echt misselijk als ik maar op tijd eet en 's ochtends meteen een crackertje eet en die staan dan ook naast mijn bed. Hebben jullie dat ook?

Ja ik open vaak ook twee schermen als ik aan het lezen ben zodat ik meteen kan reageren maar soms ben ik daar dan weer te lam voor....tja...

Zo ik had ook nog een bericht in mijn inbox en dan ben ik weer bij...

Slaap lekker allemaal en ik spreek jullie morgen weer!

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Meiden,

Mvm is net geweest, Ik heb gekozen voor het serviesje ( erg schattig) en weer een positieve test.

over 2 heb ik een intake en daar zit als het goed is geen echo bij.

Maar ik doe wel mee met een onderzoek van het Erasmus MC waarbij ik vanaf volgende week elke week ( tot week 14) een 3d echo krijg !

de eerste weken zullen dit inwendige echo zijn maar dat vind ik niet erg.

@iedereen lekker blijven schrijven het is heerlijk om te lezen ( ik word thuis al floppykoppie genoemd)

@ iedereen weltrusten :D

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Toch nog niet weg. Kan weer geen afscheid van het forum nemen. Maar waar viel mijn oog op...Zonnetje uit Rhoon? Haha, misschien ken ik je wel. Ik woon in Hoogvliet.

Deel Deze Pagina