@Miss Moneypenny: Ja, errug! Mijn man kijkt me soms met een scheef oog aan en dan zeg ik bij voorbaat al: sorry, zo bedoel ik het niet, maar op dát moment komt het er gewoon zo uit... @ September08: Beterschap, hoop dat je je snel wat beter voelt. @ Oppas: Mijn moeder wil dolgraag oppassen, maar woont ergens anders, 20 min. rijden... Ik wil de kleine niet 's avonds al brengen, 2 dagen werken en dan daarna weer ophalen (zo heeft zij het het liefst...) Ze wilde ook hier wel 2 dagen zijn, zal mijn man leuk vinden, haha! En zelf durft ze niet zo goed auto te rijden hierheen. Kan op zich nu wel met haar beginnen te oefenen... Heeft ze nog 8 maanden de tijd! Gheghe... Mijn schoonmoeder woont in de buurt, maar die heeft haar handen vol aan de andere kleinkinderen, wil er niet nóg 1 bij... Dus ik weet et allemaal nog niet, pff. @ Naatje30: Ik las je bijschrift, wat een wonder inderdaad, dat je zo spontaan zwanger bent geraakt, wat heerlijk zeg! Geniet ervan!
Hey ladies, Ik val gewoon weer even binnen hoor. Anders moet ik zo'n 20 pag's terug lezen. Ik ben nog steeds enorm verkouden. Nu al meer dan een week! Betreft oppas. We werken alletwee 36 uur. Met mijn mams heb ik geen contact, dus dat is geen optie en schoonmams woont op Aruba. Dus das ook wat lastig. We zien wel. Eerst maar de termijn echo 6 april. Hopelijk is alles goed. Dan zien we wel weer verder. liefs, Aleida
Bedankt allemaal. Ik werk nu ook 4x9 36 uur. Maar wil graag 3x9 27 uur gaan werken. 2 dagen mams en 1 dag kdv of andersom? Ben ik ook niet helemaal uit. Mijn moeder woont ook op wel 15min rijden. Daarheen is niet echt een optie, omdat ik met de trein reis. Dus moet zij hierheen komen of het kind ophalen en naar haar huis. Maar is ook weer allemaal rompslomp. We gaan het vast binnenkort allemaal bespreken.
Tja dat lijkt me ook echt ideaal als je geen opvang hoeft te regelen maar samen kunt doen. Helaas kunnen we dat niet betalen. We moeten best een hoge hypotheek opbrengen. Gelukkig maar dat het een leuk huis is Aan de andere kant, ik heb op een kdv invalwerk gedaan en vond het best goed voor de kinderen. Dat ze samen spelen en van elkaar leren. Ja haha, die hormonen he. Ik heb tegen mijn man alvast soory gezegd voor alles wat ik eruit flap tijdens de zwangerschap en bevalling . Vond ie geinig en niet nodig!
persoonlijk vind ik het ook heel leuk hoor voor een kind kdv....mijn zoon vondhet altijd geweldig en heeft er ook veel geleerd..maar ach overal zitten voor en nadelen aan!
Wat betreft de oppas, hubbie (fulltime) en ik (parttime) werken al 10 jaar afwisselende diensten van elkaar en zorgen dus om beurten voor de kids en dat willen we ook nu blijven doen.
Ik werk 24 uur en heb 2 dagen kdv voor mijn zoontje. De overige uren werk ik in het weekend en dan is mijn vriend thuis. Mijn zoon vindt het er prachtig en ik heb hem ook al in moeten schrijven toen ik net wist dat ik zwanger was maar dat komt omdat hier zo'n lange wachtlijst is. Is dus per kdv verschillend. Ik vind het trouwens wel erg duur ondanks dat er geld via de belastingdienst terug komt.
Nog geen nieuws van de echo dames zie ik...jammer, ben nieuwsgierig Over oppas, ik ben ook thuisblijfmama maar dat komt omdat wij een eigen bedrijf hebben aan huis dus ik kan werken en met mijn mannetje (en straks nr 2) bezig zijn tegelijkertijd. Handig he
Mijn dochtertje gaat 2,5 dag naar kdv, ik werk 3,5 dag en 1 dag blijft mijn thuis, geweldig! Als ik kon zou ik stoppen met werken en bij mijn kind(eren) blijven maar dat zit er helaas niet in. Ik heb de loterij nog niet gewonnen evenals een dikke erfenis gerkegen,..
hoi meiden..hoe is het met iedereen?@Claire zijn de zenuwen al rustig?@Pussy meid hoe was de echo?En voor de andere (ben naam vergeten)natuurlijk ook.Iedereen die ziek is..beterschap.Hoop dat het snel overgaat.Hier weinig nieuws,druk en van het mooie weer aan het genieten.Misschien tot later
@Knarboor, hoop dat je t met je pilletjes een beetje uithoudt op t werk vandaag! @Amore, vmk betekent vroege miskraam... 1e keer met 5 weken, de 2e keer met bijna 7 weken! Op internet vind je terug dat in de eerste 2 tot 4 maanden men het een vroege miskraam noemt... Wat zei de HA? @Lydia, hoop dat je de jaaropgave nog gevonden hebt!? @Fl3xgirl, wat een leuke foto! @Adertjes heb ik niet, wel hier en daar ineens een klein puistje... EN UITSLAG! @September, hoop dat je je snel wat beter voelt! @Kinderopvang... daar moeten we nog s goed over nadenken wat we daarmee gaan doen! @Puzzz en Thasmo, hoe was de echo? Hoop dat jullie snel terug zijn met goed nieuws! Zo nu ben ik weer bijgelezen, kan ik weer meebeppen! Ikzelf was vanmorgen weer erg misselijk... maar gelukkig niet hoeven overgeven!
Middag dames.... Ik heb de primeur al gehad van puzzcat hiihhi al ech een klein wondertje ze zal jullie straks vast en zeker ook wel laten bewonderen geduld ze komt eraan hiiihh groetjes Jessica