November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @claire.. denk ook dat er niet heel veel te zien zal zijn nog op een echo, maar ja. ik ben geen gyn ...misschien ziet hij wel wat.. je weet t niet..

ben benieuwd hoe je gyn reageerd..whahahahahah...

@FLEXIGIRL.. HELEMAAL TOPPIE DAT JE HIER OOK ZIT... pfff eindelijk zeg.. helemaal goed...GEFELICITEERD NOG EEN KEER....

Zeg dames.. we gaan wel een keer dikke buikenmeeting doen he..mooi in de zomer.. daggie scheveningen ofzo.. lekker eten.. shoppen enz.. ik noem maar wat.. kan ook in leeuwarden of tilburg.. als we maar een keer bij elkaar komen.. hebben bij de feb2008 mama's ook gedaan en da was zoooooooooooo leuk.. allemaal dikke buiken in een wokrestaurant.. je had de bediening moeten zien kijken..whahahahahaha....

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Bruisje, vet knap dat je het er weer vanaf hebt weten te krijgen zeg! vaak hoor je dat dat moeilijk gaat. Ben zelf iets te zwaar, weeg 81 kilo terwijl ik 75 mag wegen. Maar dat is best te overzien. had me voorgenomen af te vallen en ging er niet vanuit zo snel zwanger te zijn dus dat komt er nu niet meer van ;)
    Wel eet ik echt gezond en gevarieerd, drink genoeg, maar beweeg helaas gewoon te weinig, heb nog niet zo lang geleden ziekte van pfeiffer gehad en daardoor heb ik een 'luie' levensstijl opgebouwd zeg maar :confused:
    Wel heb ik een goede conditie, kan zo een paar trappen oprennen zonder te hijgen :) Maar ja dat gaat over 8 maanden ook niet meer lukken he ;)

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh en die klub is zoo hecht geworden.. echt heel bijzonder.. weet nu al dat dit bijons ook wel gaat gebeuren. er zijn net iets teveel bijzonderheden..hihihihi..

luf jullie nu al...

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik krijg op 17 maart mijn eerste termijn echo!
    Dan ben ik 7 weken en 4 dagen hihi

Wat stoer!

Ik heb mijn hyves ook al gepimpt!

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik schrijf zelf ook al sinds t zwanger worden bij de flubbers, we hebben in juni een dagje dierentuin met zijn allen staan, dus dat wordt ook al echt gezellig. Maar ik ben voor hoor Bruisje! altijd gezellig ;)

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Leuk idee Bruisje ... ik ben van de partij hoor. Leuk om jullie dan live te zien!

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    We zijn al met zun drietjes! Jahoe!

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @lynnes.. nee dat wordt m echt neit meer over 8 maanden. .dat is opstaan uit een stoel al een opgave..whahahahaha.. maar idd. pfeiffer hakt er flink in.. heb er zelf ook een hafl jaar door plat gelegen.. nou ja.. 3 maanden echt in bed en daarna steeds langer op.. maar dat was nog voor ons trouwen... dus lang geleden.. je kunt er nog heel lang last van houden.....bij griepje bijvoorbeeld, ben je weer snel moe enzo.. nou ja.. je zult t zelf wel weten.....en of t knap is dat t er weer af is gegaan.. t deed gewoon pijn bij lopen.. mijn benen schuurden langs elkaar en dat deed pijn.. en ook vond ik mezelf niet mooi, maar das spiegelogies he..en leuke kleding zat gewoon niet leuk in die maat op een of andere manier.. toen t eraf ging kreeg ik er een kick van.. en zo ineens zat ik weer onder de 70..dat heb ik gevierd bij McDonalds..whahahaha..

9. puzzcat24

Wat een leuk idee zeg!
    I'm in!

Ik weeg nu 82 kg en ben 1,65 m Bmi over de 30 nu...Als ik zwaarder word (I know i will) het zij zo!
    Beeb gaat voor!

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Oh enne nog even update over werk ... ik ben dus juf ... duhu .... en ik wil graag 3 dagen in de week werken. En oppas ,.. tja schoonmama wil wel 1 dag in de week oppassen. Mijn ouders wonen helaas in Frankrijk ... die kunnen dus niet oppassen ... maar ik hoop dat mijn beste vriendin ook binnenkort zwanger is, dan kunnen we op elkaars kind passen.

11. puzzcat24

Volgende week trouwends een intake met een sportschool,Set-in heet het
    Sporten op maat!
    Ik zal dat super vinden,lekker bewegen om toch die spieren weer goed te krijgen!
    (Heb al ander half jaar prednison namelijk,het breekt spiermassa af...)

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heej cool puzz.. mijn hyves laat ik nog ff voor wat t is.. nog niemand mag t weten...whahahaha...

ben zo benieuwd naar die eerste echo's he.. is t er 1 of zijn t er 2 of 3 of ......

zoo leuk...en spannend natuurlijk....

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    moet je daar nu nie tmee stoppen dan met je meds?

14. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik ga gewoon voor 1-tje hoor ... is al druk genoeg! ;)

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Mijn BMI is 22,5.. precies goed.. nou ja.. volgens de WII dan he.. ;)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    damens ik stop ermee voor vandaag

afspraken ect kan je me pben ik zet t op de lijst

ben doodmoe en geen concetratie
    ik ga effe klein beetje strijken douchen en hop bed
    morgenaaf ben ik er niet ga dan na mn hartsdinnetje toe
    morgenochten ziekenhuis.... pff daar gaat mn vrije dag :)

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ bruisje, ja ik ken het dat de maten kleding die je leuk vind dan net niet meer zo staan als je wilt. Ben ook al eerder 13 kilo afgevallen en dat ging ook best rap, maar ja nu ben ik toch aan de man, zwanger, koophuis, leuk werk enz dan heb je weles andere dingen aan je hoofd dan die paar kilo. we gaan vaak naar verjaardagen enz nou dan weet je t wel he :)
    Maar ja zolang de gezondheid niet gepaard gaat dan zit t me wel gebakken. Heb wel even getwijfeld of ik niet zwanger zou worden door overgewicht maar nee hoor niets aan de hand dus ;) Hoop dat ik maar goed misselijk wordt, dan verlies ik nog een paar kilo :) ;) nee hoor.. sorry aan alle spugende en zieke meiden, ik mag er niet mee spotten :oops:

En ziekte van pfeiffer, zooo wat heb ik dat toen onderschat zeg, t is al 1,5 jaar geleden dat t begon en kan nu eindelijk pas zeggen dat ik er echt vanaf ben! kan wel nog steeds altijd en dagenlang slapen hahaa maar ja..

18. puzzcat24

Nee meid die meds moet ik perse innemen...
    Het zit zo,omdat ik de crohn niet rustig genoeg had deze periode moest ik kiezen voor zwaardere meds
    Bijna had ik ervoor gekozen...
    Ik heb google om raad gevraagt,en die kwam met meds die ik kan nemen maar niet na dat ik zwanger ben
    Deze meds die prednison is een onderhoudsmiddel,zonder dat lig ik gelijk in het ZH
    Deze meds zijn het veiligst in alle meds tegen crohn
    Gelukkig is alles in 1x rustig :confused: :( en ben ik zwanger en hoef ik geen risico's te nemen hierin ;)

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou 2-ling zou ik best leuk vinden nu denk ik.. als maar ook wel heel zwaar hoor.. tzit bij ons allebei in de fam.. maar we zullen t zien.. bij de eerste was ik verbaasd dat de echo maar 1 kindje liet zien omdat ik zo'n buik had al.. toen ik voor de echo kwam met 7,6 wk vroeg de baliemw waar mijn afspraken kaart was. ik keek wat schaapachtig kennelijk, zegt ze: ja waar al uw vorige afspraken op staan.. ik zo.. ik ben voor de eerste keer hier hoor..Oh.. echt waar? zegt ze.. dus kun je nagaan..uiteindelijk was ie 3780 gram..netjes dus
    dochterlief was 3090 gram en de jongste was 3460 gram.. dus ben benieuwd wat deze gaat doen..

ben ook beniuewd wat de bevalling gaat doen..
    lang kort.. thuis ..zh...

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oke Puzz, maar Prednison kan dus wel bij de zwangerschap?.... wel super dat t nu ineens zo rustig is.. ik ken wel mensen met crohn,, maar wist neit dat t zo heftig kon zijn zeg.. bah.. respect hoor..

Deel Deze Pagina