November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou... net alleen wat water gedronken met mn tanden te poetsen en ben al de hele tijd over aan t geven...

Moet echt zo de deur uit, maar heb nog niet eens wat kunnen eten!

Ben bang dat ik bij de clienten thuis moet overgeven, durf niks meer te pakken...

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetje, het is een intake (ik de 30ste) en ze proberen uitwendig een echo te maken maar dit lukt niet altijd (zien niet altijd wat..)week of 3 later krijg je nog een keer officiele echo- dit heb ik nagevraagd..jij al kids?

3. Niet meer actief

Goede morgen!

Zo he wat een moie buikjes al!
    Hier wel een klein blolletje en mijn broeken zitten niet zo lekker meer, maar verder nog niet veel te zien.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje miracles :(
    mijn clienten weten t ondertussen al allemaal dus als ze me na de wc zien rennen :oops:

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tot vanmiddag allemaal ik ga eens een stukkie fietsen en aan de slag 8)

6. Eef123

Eef123 Lid

16 mrt 2009
    37
    0
    0
    Venlo
    Afgelopen maandag getest en ben nu 5 weken zwanger,ook een november baby dus. :D
    De andere dames(en eventuele partners) ook van harte natuurlijk. \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Eef 123...Hoeraaaa!

Miracles, heb je geprobeerd om meteen 's ochtends in bed nog een crackertje of beschuitje te eten? Bij mij helpt dat wel. Ik heb nog niet over hoeven geven dus ik weet niet of dat door het crackertje komt of doordat ik dat gewoon niet hoef... Ik voel in elk geval 's ochtends wel zweem misselijkheid en dat neemt af na het crackertje. Ik eet dan ook de hele dag door kleine beetjes....en dat helpt mij ook. Misschien een idee. Ik hoop het eigenlijk voor je want dat overgeven is toch maar niks....

Zo ik ga vandaag weer eens kijken hoe het er op mijn werk uitziet. Ik snotter nog wel maar het meeste ben ik wel kwijt.

Fijne dag allemaal!

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA ik vind het zo onverstelbaar i kheb van mezelfo ok wel een buik maar hier kan je echt die ronding zien zo vreemd me nicht denkt dat ik ook langer zwanger omdati k vorige maand maar 2 dgn ongi was.....

9. Niet meer actief

Eef, welkom en GEFELICITEERD! :)

10. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal, dankjewel voor de felicitaties! :D

@Lotje2: ja ongelofelijk we hadden er zo op gehoopt dat we het hartje al konden horen! :)

@Knarboor: je hebt vast over een paar daagjes net zo'n mooie echo! ;)

@Puzzcat: jij ook gefeliciteerd he! Met je mooie echo! Ik vond het ook zoooo bijzonder! Gewoon zo'n klein leven in je buik.. met kloppend hartje wauw! We konden wel lachen en huilen van blijdschap tegelijk. Ik had niet gedacht dat het zo'n impact op ons zou maken omdat ons beebje nog zo klein is.. :D

@Brenda: Gefeliciteerd!

@Amore: ja ik had mijn urinecontainertje bij de apotheek gehaald voor 40ct ofzo.. volgens mij kun je m bij de HA gratis krijgen.. teminste bij mij, maar daar kwam ik niet meer in de buurt dus ik heb m bij de apotheek opgepikt :)

@Eefje: Ook gefeliciteerd!

@andere die ik misschien gemist heb, ook gefeliciteerd! 8)

Ohh 23 april om 10.30u hebben wij onze 12 weken echo!

Groetjes Mo

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Eef, welkom en gefeliciteerd!
    @Mo, ik heb ook de 23e mijn echo! Ik ben dan 10 weken! Spannend!

Oke dames, ik ga hard aan het werk!
    Ciao!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tashmo en Puzzcat, gefeliciteerd met jullie mooie echo :D Nu wij nog hehe ;)

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

Ladies,

Heb een vraagje aan jullie. Voor mijn NOD begon mijn buikpijn en dat is nooit overgegaan.. Heb dus nog steeds last van buikpijn. Kan daardoor niet lekker en lang zitten.. Had het ZH gebeld en zij zeiden dat het normaal was.. maar verder heb ik nergens last van. Voel me dus buiten dat buikpijn om niet echt zwanger.

Hebben jullie dit ook? Lijkt alsof ik de enige ben :(

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Meid dat had ik ook voor ik de echo zag
    Nu is het zo van: Yoohoo beeb komt eraan!
    Dat is meestal zo zoals ik het lees hier op zp ;)

Mijn hubbie haalt drink ontbijt voor me op :D
    Even kijken of ik dat lust

14. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik kom jullie graag vergezellen. Ik ben, naar eigen berekening, 19 maart uitgerekend.

Groetjes

15. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemorgen meiden wat is er gister weer veel geschreven echt niet bij te houden :oops:
    alle nieuwe zwangere meiden gefeliciteerd!

ik ga nu boven maar eens schoonmaken dan kan ik er vanmiddag mooi uit want het weer is weer mooi!ben nu voor het eerst niet misselijk....
    misschien tot vanmiddag en anders tot morgen.....

16. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Puzzcat, gelukkig dan maar.. Zeker ben echt blij als het tijd is voor de eerste echo, zal zeker een grote opluchting zijn.. wat een onzekerheid allemaal he? Zijn we blij dat we eindelijk zwanger zijn en dan weer in onzekerheid over of het wel goed is of niet. Hoort er vast allemaal bij :)

@Kaatje, welkom en gefeliciteerd!

18. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

19 november bedoel je zeker... ;)

19. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    ik bedoel inderdaad 19 november. :D

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

@ hier wist nie wat ik zag gisteren avond we hadden ons dammetje in bed gelegt en gingen later zelf ook naar bed ineens begint ze hard te huilen dus ik ging even kijken doe de deur open en geloofde me ogen niet ze zat in haar bedje :confused: we hebben ghaar weer neergelegd en schoot toch in de lach haha :)

Deel Deze Pagina