nee idd, als ik dit elke keer ga doen, worden het nog lange weken vrees ik... ik kan misschien beter mijn ogen dicht doen als ik naar de wc ga
Brenda: Dit komt natuurlijk doordat ik altijd op zoek was naar eggwhite en spotting dus het zit er ingebakken. Jij ook een banner van lilypie. Ze zijn zo leuk.
hoi meiden Als er iemand intresse heeft in de dvd Het wonder van nieuw leven moet je me ff een pbtje sturen.... groetjes Jessica
@Sheann; ja er is altijd wel iets waar je naar op zoek bent haha.. gister had ik weer wat doorzichtig slijm, dacht ik weer, is dat wel goed? ik controleer ook telkens of mijn (.)(.) nog wel pijn doen, want dat is een goed teken denk ik dan ja leuke banners he... vond ze leuker dan die van deze site..
Brenda: Mijn slijm controleer ik niet meer. Maar zit ook wel iedere dag aan mijn (.)(.) en af en toe neem ik nog stiekem mijn temp op.
10 minuten later wel een heel klein beetje.. Het was eigenlijk wel voornamelijk bruin.. Maar alleen met afvegen dus, verder niks..
Amore: Ik zou me er niet druk om maken als het daarbij is gebleven. Je maakt jezelf alleen maar onnodig ongerust.
@Amore; ik ga ook ineens vaker heen, dan denk ik weer dat ik wat voel vloeien, dus hup weer naar het toilet, is het gewoon een beetje slijm
Ik heb maandag het ziekenhuis gebeld ivm het bloedverlies dat ik had (nu niet meer alleen af en toe nog een klein beetje bruin) en gisteren mochten we komen voor een echo...en het hartje klopt! we zijn erg blij. VOlgende week mag ik weer voor echo, die afspraak stond al (IUI-zwangerschap, dus een vroege echo) dus hopelijk is dan alles weer OK.
Ik heb net de verloskundige gebeld en zij zet mij op 5 weken en 1 dag omdat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 10 februari was en zij vond het verstandiger om de eerste echo in het ziekenhuis te doen ipv in de fertilliteitskliniek omdat ze in het mijn vorige zwangerschappen daar ook gevolgd hebben. Ik ben draagster van de B sterptokken en daardoor heb ik last gehad van bloedverlies en vroegtijdige weeën en onze oudste dochter is ruim 7 weken te vroeg geboren. Nu dus in overleg met haar de afspraak in de kliniek afgezegt en een afspraak gemaakt gemaakt bij de gyn in het ziekenhuis voor de eerste echo, 9 april 9.00u is het zo ver! Ik moet dan we een weekje langer wachten, maar dan zit ik wel meteen op de plek waar ik moet zijn
Dames, Klein uurtje terug ging ik naar de wc en had last van helder rode bloedverlies. Ik schrok me kapot. Ben wel 3 x gegaan en het ging maar door. Heb gelijk mijn man gebeld en hij kwam naar mijn werk. Ging echt huilen en trillen van de angst Heb daarna gelijk met me man naar het ziekenhuis gebeld en we mochten komen voor een spoed echo. Gelukkig zag alles er goed uit en de echocopiste zag een hartactie.. Ben volgens haar ook ongeveer 6 weken zwanger. Het ziet er uit zoals het eruit hoort te zien. Ben erg blij, maar heb nog steeds last van lichte bloedverlies. Hoop echt dat het goed blijft gaan. Heb geen last van hevige buikpijn.. wel een lichte ongi gevoel in me buik..
Enise: Zo dat is schrikken. gelukkig zag alles er goed uit en nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
Enise, wat schrekken meis, ik ben blij dat alles goed is met jullie kleine uk...ik hoop dat het bloedverlies snel over is en dat alles goed blijft gaan!