@amore bruin heb ik ook gehad, 2x..zoalng t bruin is (oud blied) en geen buikkrampen hoef je niet te bellen (ja kan t altijd doen voor eigen geruststelling! @enise gleukkig is alles goed!
@ alle nieuwe mama's .... welkom en proficiat!! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb me je gegevens, en ik zet je erop!
@Enise Pfff, gelukkig dat alles goed lijkt! Dan valt dat van mij weer mee, als je jouw verhaal hoort! @dopey gefeliciteerd!
Bedankt dames. Ik ben echt opgelucht.. maar toch bang dat het weer gaat gebeuren.. @Amore, Jij ook dikke knuffel meid!
VERASSING! voor jullie allemaal (ALLEEN NOVEMBER MAMAS) aan de hand van de november mamalijst website! Heb ik net een intresant telefoontje gekregen (mn mobiel nummer staat erop) Deze vrouw belde omdat ze het hartstikke tof vonden dat hun link erop staat Krijg ik vanmiddag via de mail een aanbod van haar Voor KORTING speciaal alleen voor de november mamas die op de lijst staan op hun positie kleding! ik wacht op t mailtje en laat jullie meer weten
Enise....Poeh, wat zal je geschrokken zijn. Ik duim voor je! He Claire, wat geweldig! Ik vond de site al helemaal leuk....maar nu natuurlijk extra. Haha goed van je zeg...
ik zat helemaal perplex aan de telefoon ik denk die komt toch niet met zon copyright of weet ik wat aan dat ik hun link er niet op mag zetten hahaha 8)
meiden vanmorgen gewerkt (KWAM WEINIG UIT MIJN HANDEN MAAR ALA..)nu thuis en voel me gevloerd, hele dag al misselijk,zo moe..bleh' Zo gek ene dag nergens last van en de andere dag...sorry ff klagen
Hey dames! Vind het nog zo raar klinken, maar ik word ook een november mama... volgens calculator rond de 22. Vind het nog vreemd, we hebben zelfs 2 testen gedaan omdat wij het niet geloofden... Vanmorgen de huisarts gebeld met de vraag: Wat nu? : Ze moest wel lachen en gaf me het nummer van een verloskundige, die kan ik aan het eind van de middag bellen. Ben helemaal van slag, wil het van de daken schreeuwen. 1 vriendin weet het en wil van alles op de hoogte blijven, dus haar bombadeer ik ermaar mee. Grz Wendy
Wendy, welkom en gefeliciteerd! claire, leuk, ben benieuwd! all, ik ga zo naar de veloskundige om de brieven voor de echo op te halen, hihi zo leuk, ik ga naar de verloskundige!
He wat schrikken enise, gelukkig is alles goed. Fijn dat je even langs mocht komen. En weer nieuwe nov mama's, gefeliciteerd. Vandaag gaat het iets beter hierzo, maar ga morgen toch even langs de huisarts voor het medicijn. Want werken zo gaat niet echt lukken... En claire wat leuk, korting houden we wel van.
@Claire, werkse! Mijn clienten weten nog van niks, want dan weten de rest van de collega's t ook en ik wil t eigenlijk nog ff voor me houden! @Eef,Kaatje en Wendy welkom en gefeliciteerd! @Princi, was de afgelopen dagen wel misselijk, maar na vrijdag heb ik niet meer hoeven overgeven, dus dat crackertje ga ik morgenvroeg maar s proberen! gelukig dat je je weer een beetje beter voelt! @Enise, ik heb geen echte buikpijn, wel af en toe ongikrampjes... en de rest van de kwaaltjes dan! @Eerlijkbeertje, poetse! @Amore, het komt wel vaker voor hoor... en als je je zorgen maakt, zou ik gewoon ff de VK bellen! @Dopey, fijn dat je echo gisteren goed was! @Enise, jeetje zeg, dat zal wel schrikken zijn geweest! Wel fijn dat de echo goed bleek te zijn! @Claire, wat leuk zeg, kunnen we dus met korting wat uit gaan zoeken, zo s ff spieken dan op de site! Zo ben weer bijgelezen! Hier gaat t redelijk nu, heb na vanmorgen gelukkig niet meer hoeven overgeven! Pffff....
rawr nieuwe buikfoto gemaakt pohhhh heb me toch last van mn darmen nog steeds in afwachting van mail ze moeten wel met een goed bod komen bedoel we zijn wel nederlanders heh
Hoi meiden, Ik ben weer terug Vorige week woensdagavond uiteindelijk toch opgenomen in het ziekenhuis in verband met het overgeven en uitdrogen. Meteen aan het infuus met vocht en anti-kots medicijnen zoals ik het noem Vanochtend mocht ik eindelijk naar huis. Ben gelukkig weer flink aangesterkt en hou mijn eten weer gewoon binnen. Mocht ik er weer zo'n last van hebben dat ik niks binnenhoud wordt ik meteen weer opgenomen. Ik heb hele bergen informatieboeken verslonden over zwangerschappen. Vooral het boek van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. En het boek van Claudia de breij: Krijg nou tieten! zijn erg leuk! Maandag ga ik gewoon weer te werk is de bedoeling dus ik hoop dat alles goed blijft gaan. Inmiddels ben ik ook de 6 weken voorbij en maandag heb ik mijn 3e echo. Ben al stiekem in het ziekenhuis nog geweest maar kon het hartje nog niet zien kloppen. Nu wachten tot maandag Ik zag dat er veel meiden bij zijn gekomen! Van harte gefeliciteerd! Sorry heb echt niet alles terug gelezen maar misschien is het handig als iemand ook mijn telefoonnummer heeft? Anders ben ik straks weer 'verdwenen' Liefs, Bloempjuh
@Wendy; gefeliciteerd! We gaan ongeveer gelijk op! Ik had op verschillende sites de uitgerekende datum berekend, maar overal weer anders Ik hou maar gewoon 20 nov aan, mijn eigen verjaardag