Waar heb je die gekocht, vind t wel een mooie kleur! En wat staat erop? Ben niet nieuwsgierig hoor...
heb ik van manlief gehad 8) hij heeft hm bij miss etam vandaan heb hm gekregen met de 1e zwangerschap vorig jaar juli staan vlinders en bloemetjes wit op en iets lichter paars voetjes en allemaal kleine lieve teksten zoalss effe na benee peeken sweet sweet baby enn love & hapiness en baby soon to come ect
hey meiden Sorry ging net te snel heb een update gegeven in mijn vorige post. Moeten jullie even terug lezen
hallo, Bloempje is weer terug. Oh gelukkig dat je wee naar huis mag. Alle nieuwe zwangeren wlkom en van harte gefeliciteerd. En korting willen we toch allemaal wel. En ja zou ook schrikken zijn. Ze hebben je nummer dus gevonden die je op de site had verborgen. Kom maar op met de korting. Wat een schrik helder rood bloedverlies. Fijn, dat je het hartje hebt zien kloppen. behoorlijk goed neiuws. Hier is de misselijkheid niet meer te doen. Ik sta al vanaf maandagavond boven d ekotsbak. het lijkt wel weer op mijn zwangercshap nummer 1. En dat hoop ik voor mijzelf toch echt niet. ben al twee keer naar huis gestuurd. Al mijn collega's zijn nu ook op de hoogte en voor volgende week al een invaller geregeld. Gr Gaby
fijn dat je weer thuis bent bloempjuh! mijn mobiele nummer staat bij buddy's op de november mama lijst, dus als er iets is
Gepke... wat vervelend zeg! Ik ben ook al aardig aan t overgeven, wel nog alleen maar s'morgens gelukkig...
@ Brenda1122 Goh, ik zie het we gaan toch wel gelijk op... Leuk! Jij nog kwalen, hier alleen een weeig gevoel in onderbuik verder nix... raar? Vind het ook wel grappig dat ik naar de "verloskundige "moet... En vooral spannend Grz Wendy
ik ben 's avonds beetje misselijk en heb wel hele zere (.)(.) en af en toe een steek in mijn buik en soms duizelig. Verder niet, dus valt wel mee. Ik moet voor de eerste echo naar de gyneacoloog omdat ik zwanger ben geworden in de MMM. liefs bren
dames ben ff aanwezig mar voor de dvd kan je me gewoon pben die lees ik als ik terug ben ga nu ff liggen......
Misschien nog wel leuk om te weten.. In principe kom je met je zwangerschapsverschijnselen op de kraamafdeling terrecht. Maar omdat die helemaal vol lag kwam op de afdeling interne geneeskunde. Dit kwam mooi uit want zo hoefden we het onze ouders ook niet te vertellen en had ik 'ernstige buikgriep' Het is dus nog steeds een verrassing dat ik zwanger ben! EDIT Handig dat je telefoonnummer op de site staat. Zal hem er zo even inzetten. Ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb Stuur ik je zo wel een smsje om het uit te proberen. Je hebt er een leuke site van gemaakt!