Bloempje, fijn dat je weer thuis bent! Ik kom net terug van de intake bij de verloskundige, was erg leuk!
YOOHHOOO even in de auto geweest ff rijden lekkerrrr Maar wat lees ik nou? Bloempjuh is terug!Yoohoo! Meid hoop dat alles goed blijft gaan meid! En iemand had bloedverlies? Ohh meid super dat alles goed is nu! Pffttt wat een shock... Even een poll hier op de zw.pag? Nou hier komt ie: Hoeveel % korting denken jullie dat we krijgen? Ik zeg 5% haha
ik denk aanbod 10 ga zoiezo proberen voor de 15% heb verkoopchef detailhandel gedaan, ze komen niet zomaar langs me heen en ben hollander niet te vegeten ben nog steeds in afwachting van de mail *pompompom*
Sterkte met de zwanger schapskwaaltjes...en geeft niks hoor hier klagen...daar zijn we toch ook voor...
jeetje zeg allemaal misselijke dames wat vervelend! Ik heb er zelf weinig last van heb nog geen x overgegeven,(heb ik in de vorige zwangerschap ook niet gehad) nu alleen af en toe 's nachts last van me darmen.
Alle misselijke dames sterkte...hier geen tot weinig klachten,alleen soms een aanval van (vr)eetbuien...nog meer die dat hebben...
Hey dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet me echt goed! Ben er een beetje overheen.. het lijkt alsof het bloedverlies wat minder wordt.. en me buikpijn wordt ook iets minder.. ga zo lekker naar huis en ff liggen.. Sorry dat ik niet zoveel op de rest kan reageren.
Vind het wel apart, heb alleen een weeig vol gevoel in mijn onderbuik als of het zon menstruatie gevoel is, maar zonder steken. Verder heb ik nergens last van ook nog niet misselijk... Apart... Oma, moeder en zus zijn alle 3 bij alle zwangerschappen ongeveer 9 maand misselijk en ziek geweest.... Daarom toch een beetje bang voor de komen de tijd...
@ wendy... t is zo verschillend mijn moeder heeft bij de 4 zwangerschappen 9 maanden lang totaal niets gevoeld en niets verandert aan dr lichaam (behalve een flinke buik) dus het kan allemaal moeilijk heh
hallo, Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook 9 maanden ziek geweest. En heb 95 procent dat ht zich herhaalt en als ik kijk hoe ik mij nu voel gaat het ook weer zo gebeuren. Om je een beetje geruts te stellen mijn moeder en mijn zus hebebn nergens last van geahd. het kan dus ook de andere kant op. Groetjezzzzz
ja aan de ene kant wil je natuurlijk alle kwaaltjes want dan weet je dat het goed zit, maar aan de andere kant een zwangerschap zonder kwaaltjes is ook lekker! verwarrend he...
@Claire WOW! Dat is leuk. Ga straks op de site kijken @Wendy Gefeliciteerd en welkom! @Bloempjuh Fijn dat alles goed is en welkom terug @ alle misselijke dames (haha dat klinkt gek!) Succes! Aan de andere kant, alle niet-misselijke dames willen misselijk zijn Ik ga nu snel naar huis. Spreek jullie later weer!
dames, even een vraagje: normaal gesproken doe ik altijd aan spinning, maar nu ik zwanger ben, durf ik niet zo goed. ik lees zoveel tegenstrijdige berichten via google. wat denken jullie? liefs
Hallo allemaal, Van harte met jullie zwangerschap! Ik weet sinds dit weekend ongeveer dat ik zwanger ben. Ben zwanger van ons 2e kindje. Heb een zoontje van net 1 jaar! We zijn er heel blij mee. Het was deze keer de 9e ronde raak. Wel bang dat er iets mis kan gaan! Maargoed 2 april de 1e echo, spannend!