November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik moet in het ZK bevallen en een keizersnee
    Ben er zo blij mee!
    Anders zal alles kapot gaan beneden...
    (door littekens enz)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ puzzcat mij lijkt een keizersnee juist erg, maar ja ik ben nog een groentje dus over 8 maanden zal ik t weten he..
    heb je al meerdere bevallingen gehad dat je littekens hebt? of is dat een hele stomme vraag :oops:

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @claire.. meid.. welterusten.. succes morgen en veel plezier bij je dinnetje...

@Lynnes. ja pfeiffer moet je idd niet onderschatten..
    en die paar kilos niet druk om maken...
    en je hoeft niet boven de plee te hangen om af te vallen hoor.. mijn beste vriendin is nooit misselijk geweest en is eerst in haar zwangerschap 6 kg kwijt geraakt en aan het eind weer 3 kg aangekomen.. dus totaal kwam ze er slanker uit dan dat ze erin ging.. hihih.. zo wil ik het ook wel...whhahahhaa

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee meid geen stomme vraag ;)
    Ik heb door de crohn fistels dat zijn open gangen onder de huid
    Dat doet extreem zeer,en heelt heel langzaam tot een litteken
    En heb er zoveel dat als ik zou bevallen op de normale manier dat het onherstelbaar verwoest zou zijn...

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ puzzcat oeioeioei ik weet precies wat fistels zijn, kom ze in mijn beroep helaas te vaak tegen he als dierenartsassistente :( Nou dat is dan een opluchting idd een keizersnee. je hebt wel te lijden zeg onder die Crohn potverdikkie :rolleyes:

@ bruisje, ja zo wil ik er ook wel 10 achter elkaar baren dan ;) nee maar ff serieus, ik zit er ook niet mee hoor, nu heb ik een goed excuus als mensen naar mijn buikje kijken haha

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb altijd geroepen.. rits mij maar open.. ik ben nogal een piepert.. maar toen ik zwanger was kon ik de hele wereld aan.. manlief was nog bang dat ik het hlee zh bij elkaar zou schreeuwen, maar was helemaal in mezelf.. ging echt super...

De eerste wilde er niet uit dus met 42,2 wk in het zh ingelijd.. na 30 uur weeen was ie er uit... hij had t moeilijk en ik verloor veel te veel bloed.. tis allemaal goed gekomen.. na 3 dgn mochten we naar huis...

dochterlief is thuis geboren.. met 41 wk 1 dg en een bevalling van 8 u.. van 00u tot smorgens 8u.. lekker hoor midden in de nacht..whahaha.. is ze makkelijk geboren. kon t goed opvangen allemaal. kreeg wel een spuit vlak voor 8 u om het bloeden tegen te gaan.

de jongste was ook te laat.. een dag voor ik 42 wk was.... gister een jaar geleden... begonnen saovonds de weeen. ik dacht nog jeah.. mag ik toch nog thuis blijven, maar dat ging helaas niet op... om 23.30 had ik 5 cm ontsluiting en om 00u dragen ze je over aan t zh.. als ik nu op 8 zou zitten had ze me thuis gehouden.. om 00.30 heeft de vk. (zij heeft verder wel de bevalling zonder meds enzo gedaan) mijn vliezen gebroken en toen brak de hel los en ging t snel.. om 3.40 is ie geboren..

we zullen zien wat t nu gaat doen allemaal...

moet welzeggen dat ik ook het zh niet erg vind..

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    jemig puzz.. heb er gewoon geen woorden voor...hoop dat de hormoontjes nu wat verlichting gaan geven over het algemeen...

knufffff

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    *breek in*
    haha komt vast wel goed, het is ook vaak zo als onze kleine man wakker wordt en ik ga m verschonen heeft ie het ook haha, niets om je voor te schamen hoor! :D

*breek uit*

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ladies ... ik ga de laptop uitzetten voor vandaag ... tot morgen. Kijken wat de vrijdag ons weer brengt!

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Ik ga ook lekker bankhangen...

tot later....

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ga er ook vandoor, slaap lekker meiden en tot morgen!

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Jullie hebben flink geschreven zeg ! Maar ik heb alles bijgelezen ! :)

@ Knarboor, die steekjes en trekjes had ik een paar dagen geleden best, nu is het wat minder. Mijn buik begint al wat ronder te worden, maar goed, het is dan ook mijn tweede zwangerschap. 's Avonds draag ik het liefst een lekker wijde broek. ;)
    Ik ben juf, en werk maandag, dinsdag en woensdagochtend. De opa's en oma's passen op en op woensdag gaat mijn zoontje naar de peuterspeelzaal en haal ik hem meteen na mijn werk op.

@ MammaFemke, ik slaap ook enorm licht en ben vroeger wakker dan normaal, terwijl ik wel moe ben ...

@ Puzzcat, ik zweef ook hoor, geweldig ! Verheug me nu al op het komende buikje ! ;) En, even ter geruststelling, een jongetje is geweldig hoor, en dat van het plassertje, ik heb het nooit gezien hoor, dus dat valt wel mee !

@ JufMariska, ik ga morgen mijn ha inlichten.

@ Bruisje, je hoeft ook niet per se misselijk te zijn. toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik geen enkele dag misselijk geweest, nu steeds ...

@ Alle nieuwe zwangeren: proficiat en welkom !

@ All, we vertellen het aan opa's, oma's, ooms en tantes met 7 weken, de rest als ik mijn verjaardag vier, dan hebben we net de echo gehad. Ik ben dan 9,5 weken. De week daarna vertel ik het op mijn werk.

Groetjes,
    Nikki F

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, jullie hebben flink gekletst vanavond :confused:

Ik heb even alles snel doorgelezen, maar geen tijd om te reageren. Morgen een lange werkdag, dus ik ga naar bed.

Slaap lekker allemaal, zaterdag kom ik reageren!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kiekeboo lijsten bijgewerkt

ikkke besloot inene om effe lekker benen te ontharen en douchen enzo

ga nu echt na bed ;)

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goedemorgen dames

zijn er hier ook die nog helemaal nit misselijk zijn?

heb nog een agendapunt claire 19 maart om 15.30 1e echo

16. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik ben niet misselijk .... alleen niet echt trek in dingen ...

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen! nee ik ben hier ook totaal nog niet misselijk, wel wat rode tepelhoven en borsten groeien ineens flink. en savonds echt een trekkend ongi gevoel. in rug en liezen/buik. Jullie?

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    staat erop!

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0