November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    ben niet nieuwschierig of op koopjesjacht maar over welke korting hebben jullie het? ;)

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    kom er net achter dat ik vandaag helemaal vergeten ben om in de fles te plassen voor moeder voor moeders..

Alle nieuwe zwangeren: welkom!

En als je kan genieten en dat voelt goed: doen!
    Ik moet gewoon nog iets verder zijn om met kleertjes ed bezig te kunnen zijn maarre iedereen doen waar je je zelf prettig bij voelt!

3. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden!

Ben al lekker thuis, zit lekker op de bank met mn laptopje..
    Vandaag was ik moe! Niet normaal, alleen maar zitten gapen voor schandaal! :oops:

Ik heb nog een fotowtje van 'onze' echo..
    Is niet zo heel duidelijk, moet nog een betere maken ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GEJWNAAJ.jpg

@Enise: So dat zal wel even schrikken zijn geweest, gelukkig is alles goed :)

@Claire: Haha mooi die korting, ik denk zelf 20%, voor minder gaan we niet, en voor minder had ik als 'mevrouw' jou ook niet opgebeld haha :D

@Bloempje23: Nou hopelijk blijft alles goed gaan, ben blij dat je er weer bent! ;)

@Wendy: Gefeliciteerd!

@Gepke: Dat is niet zo fijn, dat je zo misselijk bent :(

@Zonnestraaltjes: Jij ook van harte gefeliciteerd!

@Trieske: Fijn he dat je het hartje hebt kunt horen kloppen, ook bij ons had het meer impact als ik verwacht had ;) maar het is ook zooo bijzonder!

Groetjes Mo

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ thasmo.... whahaha kom als een leeuwin over 8) :)

Damens de lijst is bijgewerkt!
    Maar mis nog altijd pbtjes van damens!!! kom op ;)

5. Niet meer actief

Claire, ik wens jou al vast heel veel succes, maar vooral veel plezier morgen met je 1e echo! :thumup:

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mooie echo thasmo. Wat is alles nog klein he hihi

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jaaaaaaaaa morgen de dag pffffffff ben ziek van de zenuwe :oops:
    heb tot nu toe alleen maar slechte echo beelden gezien de afgelopen jaren dus..

@ thasmo... prachtige echo! :D

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tot straks allemaal (als ik nog overend ben) :oops:

we gaan zo effe de mvm kratten weg brengen effe stukkie wandelen ;)

9. Niet meer actief

Claire, ik zal heel hard voor je duimen dat je dit keer bij verrast zult worden! [-o<

thasmo, sorry ik had je echo ff gemist, maar echt heel mooi!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Robertha, balen dat je zo beroerd was vandaag! Hopelijk voel je je morgen beter!

@ Sheann, ik heb serieus niet meer getempt :) Ik heb hem pas goed opgeborgen (stel dat het verkeerd gaat en ik opnieuw moet tempen), maar daarna gooi ik hem denk ik weg.
    Misschien dat ik het binnenkort nog een keertje doe, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij nu is. Maar ik vind het heerlijk om niet meer te doen, jij?

@ Thasmo, mooie echo!

11. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Jeetje, wat wordt er ontzettend veel geschreven. Het is bijna niet bij te houden.

Claire, wat ontzettend spannend morgen! Kan me voorstellen dat je op van de zenuwen bent. Ik duim voor je dat het een prachtige echo is!

Ik heb me vandaag voor het eerst sinds tijden in een babywinkel gewaagd! zo leuk!

trouwens nog steeds niet of nauwelijks symptomen. Mijn borsten zijn nog steeds cub a ;) (sinds ik gestopt ben met de pil zijn ze zo mini, zou leuk zijn als ze gaan groeien, hihi)
    Alleen erg veel dorst! hebben jullie dat ook?

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Lotje2; niet veel dorst maar ontzettend moe. Ik slaap echt heel vast en 's morgens niet wakker te krijgen. Af en toe buikkrampjes en wat misselijk op de maag.

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ok, ik heb heel veel pag's moeten bijlezen en ben al weer heel wat vergeten. Sorry.

@ Bloempjuh: Fijn dat je weer thuis bent! Gelukkig gaat het weer beter met je.

@ misselijke dames: Bakkes! das flink balen! Hopelijk gaat het snel beter. Ik zag bij Kruidvat een soort granulles van VSM. Speciaal tegen misselijkheid. Verpakking in de kleur als de "puur mama" pillen. Misschien is het wat?

@ ik weet even niet meer precies wie, maar voor diegene met bloed verlies: Wat schrikken zeg! Gelukkig maar dat het niets ernstigs is. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt.

@ nieuwe november-mama's: Welkom!

@ echo's: Super! Het lijkt me heel erg mooi om het voor het eerst te zien. Wij moeten nog heel even geduld hebben.

Nu ga ik bankhangen met hubbie.
    Oh ja, ik ben nog steeds verkouden. Nu al bijna 2 weken. Gelukkig knapt het iets op. Verders af en toe iets misselijk. (het voordeel is denk ik, dat ik nog niet veel kan ruiken met verstopte beus, ehmmm neus.)
    Mijn boobs doen wel gruwelijk pijn! Mijn bh's passen eigenlijk al niet goed meer. Denk dat ik morgen maar even langs de winkel ga.
    Buik omvang: voornamelijk opgezette darmen en mijn flubber hahaha. Hier nog geen zwangerschapsbuikje, maar dat zou ook wel heel erg vroeg zijn met 5 weken.

Oh ja, ik heb ook veel dorst. Schijnt dat dat komt omdat je meer bloed aanmaakt nu. (als het klopt)

Liefs,
    Aleida

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hier zo ziek dat ik ook op de bak ga hangen

gr gaby

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Aleida, bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken morgen. Dacht ga ook maar eerst de vk vragen wat ik het beste kan doen.
    Want jaa... morgen is het hier al zover. Ik baalde eerst dat ik zei doe maar smiddags. Maar komt nu wel goed uit, want smiddags gaat het wel beter als sochtends.. Hopelijk kan ik morgen een mooie echo laten zien. Of vrijdag, want we gaan erna meteen naar mijn ouders....;)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Afspraken voor Morgen 19 Maart !

19-03-09
    08.30 Claire85
    1e echo en gesprek bij gyneacoloog

19-03-09
    08.40 Gepke1979
    1e echo en afspraak verloskundige

19-03-09
    14.30 september08
    1e echo en afspraak verloskundige

19-03-09
    16.30 knarboor
    1e echo

19-03-09
    ? Robijntje74
    intake verloskundige

alle damens veel succes!

17. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Zo heb een half uur nodig om 1 dag bij te lezen.
    Ben wel blij dat ik me nu nog super voel. Geen misselijkheid te bekennen .... vraag me soms wel eens af: Ben ik wel zwanger? Maar dan denk ik maar weer dat ik om 8 uur het liefst mijn bed induik omdat ik gewoon te moe ben of die zere tepels overdag. Dan weet ik weer dat het wel goed zit. Ga morgen mijn baas vertellen dat ik zwanger ben. Nog een beetje vroeg maar we moeten onze wensen doorgeven voor volgend schooljaar. Kan dan moeilijk iets invullen en dan over een maand zeggen dat ze het hele plaatje weer kunnen veranderen omdat ik zwanger ben. Spannend dus. Maar lang niet zo spannend als de de dames die morgen allerlei afspraken hebben staan. Veel plezier morgen bij de verloskundige of de echo!

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Gepke, hoop dat je je snel wat beter voelt!

@Claire, spannend morgen he! ik moet nog een weekje wachten morgen...
    Begrijp ik t nu goed, heb je t kamertje al klaar?

@Thasmo, mooie echo!

Ik kruip lekker mn bedje in, voel me echt niet goed...

19. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Naatje... Same here.... Jij woont ook in het noorden zie ik? In Mei rijdt er pas iemand rond in mijn regio..
    Vind ik wel jammer, had ook graag mee gedaan!

@ Claire.... SUPER! I LOVE KORTING :D :D

@ Meiden die misselijk zijn... Denk maar gewoon aan de :baby:, daar doen we het tenslotte allemaal voor ;)

@ Enise... gelukkig was alles goed!

@ alle echo's.... Whohooooooooo, ik wil ook!

@ Kleintje 88... Logisch dat je er veel mee bezig bent... JE BENT ZWANGER! En dan mag je er ook veel mee bezig zijn... kleertjes kijken/kopen is gewoon hartstikke leuk nu... of andere dingetjes...
    Ik heb gisteren ook een schattig pakje gekocht, kon het niet laten.
    Ik probeer zo veel mogelijk te genieten en niet te veel stil staan bij wat eventueel allemaal mis kan gaan... Dan kun je de hele zwangerschap wel gaan stressen...
    Dus meid, gewoon lekker doen wat je zelf wil en leuk vind!... en ga maar gauw weg bij dat pessimistische forum!

@ nieuwe November mommy's : WELKOM EN GEFELICITEERD :D :D
    Het wordt hier lekker druk!

@ Hier ---> Moe, moe en nog eens moe! Veel plassen en Boobies Aaaaauwieeeeee! Ook nog steeds een soort van buikpijn... Verder nog niet echt misselijk hier... meer een licht beroerd gevoel en dan vooral 's avonds. En kan niet meer tegen sigarettengeur... misselijk en duizelig van... en veel boeren!

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    We spreken gewoon af dat je morgen een super echo hebt en een kloppend hartje ziet...

Deel Deze Pagina