November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ja thanks meis voor jullie ook leuk zo dicht bij jullie samen zijn
    tis alleen wel zo dat 24 november me broertje jarig is
    29 november knipman
    en 4 december mijn papa

dus alleemaal heel dicht bij

2. hielko2006

meiden allemaal heel erg bedankt puzz hoeist bij jou kun je het nu helemaal geloven?

claire ik ga je een pb sturen

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zo.. ik heb even een deel terug gelezen..

@Thasmo.. mooie echo meid...
    @Bloempjuh.. welkom terug.. las dat je weer terug was.. hoe gaat t nu?
    @Knippy.. JAAAAAAH.. GEFELICITEERD.. weet nog dat je op de eerste pagina zei dat je hoopte je ook hier te mogen melden.. mooi hoor..
    @ALLE NIEUWE ZWANGEREN... ook gefeliciteerd natuurlijk..

@CLAIRE.. Meid superveel succes en genot voor morgen.. snap dat je bloednerveus bent... maar nu ga jij ee prachtig kloppend hartje zien.. misschien wel TWEE! spannend hoor.. benook wel erg benieuwd hoeveel t er zijn..hihihii

@de Andere dames met echo en/of intake.. KNARBOOR, ROBIJNTJE en GEPKE en SEPTEMBER.. Ook jullie een prachtecho gewenst en veel kijkplezier..

@Enise.. gelukkig is alles goed meid.. wat zul je geschrokken zijn.. dikke knuf

@Dames met bruinverlies.. zorgen maken is heeeeel logisch.. maar probeer wat vertrouwen te hebben (makkelijk gezegd en weet niet of ik het zelf wel zou kunnen)..

@KORTING.. super zeg.. wat ontzettend leuk.. ga je binnen kort wel ff pb-en voor de code Clarie..

@Puzzekat.. niet meer misselijk.. helemaal goed zeg..hier wordt t alleen maar erger..vooral savonds..

@Annie.. morgen vk bellen.. ben benieuwd.. weet nog dat ze zo heel erg betrokken was in december.. ze zal vast een gat in de lucht springen samen met jou....hihihi

@Mommyagain.. hoe voel jij je? alles goed met dochterlief?

@HIER: Nou dus steeds meer misselijk.. vooral in de avond.. als ik dan naar bed ga is het op zijn ergst.. smorgens gaat t redelijk..smiddags ook al trekt het niet helemaal weg..

Ook heb ik sinds vandaag weer last van mijn gebit.. iets dat ik vreesde en hoopte dat t tijdens de zwangerschap weg zou blijven al was dat natuurlijk ijle hoop.. het komt en het gaat.. en paracetamol lijkt niet veel verschil te maken dus dat neem ik eigenlijk alleen als het echt nodig is..nu valt t even mee.. hoop dat ik een goede nacht heb en dat t morgen ook meevalt.. dan zal het allemaal nog met een sisser aflopen.. worst case scenario.. met spoed naar de tandarts en dan onder plaatselijke verdoving..maar dat is voor mij zo'n beetje t ergste wat me kan overkomen.. (ik ben een schijtbak en doodsbenauwd voor de tandarts..)

Ik poep er liever 10 kinderen uit dan dat ik 1 x naar de tandarts ga..en dan overdrijf ik NIET..
    Maar goed.. de lieve man bestaat niet voor niets en is een goeiert..dus als t moet dan moet t..en ook da zal ik wel weer overleven...

Verder heb ik geen klachten.. kan het niet meer geheim houden dus ook schoonouders worden nu snel op de hoogte gebracht.. pas geen eigen broeken meer (pffff) dus doe t met de 3 positiebroeken die ik nu heb en wat leggings met tuniekjes en een spijkerrokje dat nog wel past..

ik zit te knikkebollen veel te moe, veel te laat en morgen weer veeeeeel te vroeg mijn bed uit..

weltrusten allemaal.. morgen ben ik weer wat actiever...

KNUFF

4. hielko2006

meiden ik ga naar bed ben echt moe nu

tot morgen

5. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Bruisje mijn idee hoor ik zet ook liever 10 kinderen op wereld dan dat ik 1 keer naar de tandarts moet..

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Knippy: Ach, mijn schoonzusje is voor mijn verjaardag uitgerekend! Ik nu voor haar verjaardag! Misschien pak ik haar wel terug. Haha.

@Bruisje: Inderdaad een lieve meid, ben benieuwd. Ze is niet voor niets in 2008 verloskundige van het jaar geworden.

Weltrusten meiden.

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Trustuuuuuuuuuuuuh allemaal.......
    *knikkebol, gaap, snurk...*

8. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    slaap lekker allemaal!
    mensen met de echo veel suc6 en plezier!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Clairetje ik lig morgen denk ik nog te knorren :) Maar heel veel succes en plezier, ben benieuwd 1 of 2 knorretjes :D .

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Claire, Gepke, Knarboor en September, succes met jullie 1e echo vandaag!

@Robijntje, jij ook succes bij de vk vandaag!

@Weetjewel, durf je t eindelijk aan?

@Moppie en Knippy welkom en gefeliciteerd!

@Bruisje, ik heb precies t zelfde met de tandarts!

@10% korting is altijd mooi!

Ik heb vanmorgen maar s een cracker in bed gegeten en gelukkig lijkt t tot nu toe te helpen.
    Ben wel misselijk, maar heb gelukkig nog niet hoeven overgeven!

11. Niet meer actief

Moppie en Knippy ook welkom en gefeliciteerd! :)

Meiden die vandaag een echo hebben of naar de verloskundige mogen, veel succes!

Miracles, fijn dat de cracker lijkt te helpen, ik hoop dat het overgeven weg zal blijven!

all, mijn (.)(.) zijn echt aan het groeien, mijn beugel bh's deden gister echt pijn, gisteravond de groei bh's na anderhalf jaar eindelijk weer uit de kast mogen pakken.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe princi :)

Wat een ontzettend lief berichtje in feb nod :):) super lief :) ik werd er helemaal happy van, we missen wel een aantal meiden in NOD maart/april zeg, maar nog leuker dat ze hier zitten, dan kom ik ze maar hier even opzoeken he :) Zoveel meiden roze echt geweldig, betekend dat we met een redelijke nieuwe club in april zitten, op een paar oogappeltjes na :):)

Hoe is het hier dames? worden de kwaaltjes al erger? heerlijk he die hormonen! :) Geniet allemaal van jullie zwangerschap! :)

*heeft stiekem naar hcg gezocht tussen de regels door, je weet nooit wat er blijft liggen he* ;)

13. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ha meiden,

ik wil me hier als 'nieuwe' aanmelden. Ik heb gisteren positief getest, en ik zal dan dus ook nog net een november mamma worden.
    Ik heb weinig klachten, behalve gevoelige borsten. Had gisteren middag wel een paar vegen rood bloed tijdens het naar de wc gaan.
    Ik was/ben gelijk helemaal in de stress. Maar het heeft niet doorgezet. Dus ga maar uit van het beste.
    Voor iedereen op dit forum, gefeliciteerd! Ik weet nu wat jullie voelen.. heerlijk.

14. Niet meer actief

Rel84, welkom en gefeliciteerd!
    Ik kan me voorstellen dat je de stress schiet als je bloedziet, maar een beetje bloedverlies kan, maar als je je zorgen maakt kun je ook altijd contact opnemen met je verloskundige.

15. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    @ Lautjuh: van harte gefeliciteerd!

@moppie31: gefeliciteerd!

@knippy: jij ook van harte gefeliciteerd

@rel84: welkom en ook gefeliciteerd!

Meiden die vandaag hun echo hebben, heeeeel veel succes en genietse! :D

10% korting.. ook mooi meegenomen... maar geen 20%, tjah NL-er he ;) ook zij haha!

Vanmorgen mn ergste misselijkheid gehad tot nu toe.. :cry:
    Maar is nu gelukkig al gezakt.
    Mn ontlasting *sorry voor de vieze praat ;) * is ook anders..
    Normaal kon ik 1x per dag ofzo en nu wel 3x :confused:
    Ik heb in ieder geval geen obstipatie ;)
    En vanmiddag ga ik eens shoppen voor een BH want dit is niks meer.. veeelste klein. Iemand een idee waar ik de 'fijnste' groeiBH's kan halen?

Groetjes Mo

16. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@Nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom!

@Echo's: Veel plezier... Weten jullie al of je een inwendige of uitwendige echo krijgen? Ik kreeg gisteren een inwendige ivm de spoed en omdat ze anders bang waren dat ze weinig zouden zien. Wat zullen jullie blij zijn als je het hartje ziet kloppen, ik was echt helemaal emotioneel.

@ Kwaaltjes: Nou meiden, twee weken geleden wilde ik ook zo graag kwaaltjes al was het maar om de bevestiging. Nou geloof me, geniet ervan zo lang ze er nog niet zijn. Want de afgelopen week was een hel!

@iedereen: Ik heb eindelijk weer eens goed door kunnen slapen. O wat is dat veel waard zeg. Lig nu ook nog even op bed met een kopje thee en continua koekjes. Voor het eerst in dagen voel ik me eens beetje beter.

XXX

17. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Thasmo,

Ik zie nu dat wij precies even ver zijn en allebei al een echo hebben gehad. Geweldig he?! Staat jouw foto niet in je album? Was ff nieuwsgierig...

18. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Trieske,

Uhm.. haha ik heb dat meerdere keren geprobeerd en t lukt niet. Zegt de comp elke keer bestandstype onjuist (is gewoon JPG) dus dat lukt niet..
    Heb het toen maar opgegeven :oops:
    Paar pagina's terug had ik een link gezet...

Maar hiernogmaals ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GEJWNAAJ.jpg

Groetjes Mo

19. Niet meer actief

Thasmo, ik heb mijn groei bh's bij HEMA gekocht, ik vind ze erg fijn

20. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Naatje: heten ze ook echt 'groeiBH'?
    Van hema eigen merk gewoon denk ik he?
    Hangen die gewoon bij de normale BH's ergens of bij de 'zwangere spullen'? ;)

Deel Deze Pagina